קהילה - היצירות של ורודה1389
ורודה1389
15
3

פסח קסום\כתב אורח 24/04/2017

היי שמי ורודה אבל כולם בבית הספר שלי מכנים אותי דון,
אני לומדת בהוגוורסט (בית ספר לקוסמים) המון קסמים...,"דון בואי רגע!"צעקה חברתי הטובה מחדר המועדון,"אוקיי!"צעקתי,כשהגעתי לחדר המועדון ראיתי אותה יושבת על פוך קרוב לאח המחמם,"יש לי דבר מה להגיד לך.."היא אמרה בשקט,הילכתי ליד הילדים מחדר המועדון לקחתי כיסא והתישבתי לידה,"מה רצית להגיד לי?" שאלתי בנימוס,היא קירבה אלי גליון קלף שאותיות מנוקדות מדיו ניראו לעיני,התחלתי לקרוא בריפרוף שקט,"דון פוטר,פתחי את הדלת הרקובה מכל בחדר המועדון גריפינדור.",התחלתי לחשוב בשתיקה ולאחר תקופה קצרצרה הוספתי,"הבנת את את זה?"שאלתי במבט מודאג,"אממ....","לא כל כך..."היא אמרה כאילו מאין אני באתי בכלל,"נו אז בואי לחפש-"היא קטעה אותי באמצע המשפט ואמרה,"המכתב הזה בשבילך לא בשבילי."אמרה מרוגזת,"נו אז... תעזרי לי בכל זאת" אמרתי בחמידות,לקחתי את היד שלי והחזקתי ביד שלה חזק,"טוב נוו..."היא אמרה ופיהקה,הלכנו וחיפשנו בכל חדר המועדון היו לי המון שאלות בראש,מה יקרה? מי שלח את גליון הקלף? האם הוא קוסם אפל? או סתם מישהו שרוצה לבדח אותי?.

מצרים-

אחרי כמה שעות של חיפושים מצאנו בחדר הבנים (לא התכוונו לחפש) את הדלת,היא הייתה רקובה מאוד,"בטוח שזו הדלת הנכונה!"אמרתי בחיוך,ראיתי אותה בוהה בי ,פרצוף מלא פחד כיסה את פניה,"זה יהיה בסדר הילי."אמרתי בבטחון,"את בטוחה שלא-" "אנחנו נהיה בסדר!" קטעתי אותה בעידוד, ראיתי אותה לוקחת נשימה עמוקה ומסתכלת עלי.
ראיתי שהיא נתנה לי סימן לפתוח,אני הקשבתי לה,פתחתי ופתאום אור לבן זוהר פרץ בתנופה מפתח הדלת, לקחתי צעד ועוד צעד וכך גם היא עשתה נכנסנו בצעדים מהירים לתוך פתח הדלת ופתאום נשמעה תנופה חזקה של הדלת,"בום!",אני והיא נבהלנו,חזרתי אחורה כדי לראות מה קרה ראיתי שהדלת עצמה סגורה נסיתי לפתוח בכל כוחותי אבל בסוף הבנתי,אנחנו נעולות,"טוב אין מה לעשות."אמרתי בקול עצוב,היא תקעה בי מבט וגם אני תקעתי בה,"טוב אז אם אין מה לעשות אז פשוט נמשיך?-","כן!"היא קטעה אותי ומבטה נראה כעוס פתאום.
קמתי כשאור השמש החזקה האירה באור יום בוקר,שמתי לב שאני שוכבת על כדורים קטנים מאוד בצבע צהוב כתום השמש ושמם "חול",הם הפיצו תחושה מוזרה מאוד,עמדתי על הרגליים הסתובבתי ולא ראיתי את הילי בשום מקום,איפה היא?,טוב באמת עכשיו זה היה יותר מוזר מהרגיל...,הלכתי לחפש אותה המון זמן ופתאום נזכרתי ביציאת מצרים,"בטוח זה מצרים מהסיפור"אמרתי לעצמי בשקט.

אני והילי יהודיות?!-

הלכתי שעתיים בתוך החול החם והצורב,פתאום ראיתי מגדלים גדולים!,ענקיים! האמנתי שהילי תהיה שם הלכתי עד שהגעתי,הסתתרתי מאחורי סלע די גדול כי היו שם שומרים,פתאום צץ לי רעיון,אני אשתמש בקסם!,שלחתי גל של ניצוצות קרוב לשומרים,ראיתי אותם מביטים בגל הניצוצות ומתרחקים מהמקום,נכנסתי במהירות אל הארמון,חיפשתי בכל מקום ולא מצאתי אותה,כבר נאנחתי,נשמתי כל כך חזק עד ששמעתי את עצמי וחשבתי שזה מישהו אחר,פתאום שמעתי רעש מוזר מהחדר הקרוב,נכנסתי אליו,אבל לא האמנתי למראה עיני כל שמחתי עלתה שוב,זאת הייתה הילי!,"לכי! מהר!"היא צעקה אלי,הבנתי למה היא מתכוונת הסתכלתי אחורה וראיתי את פרעה,חה! איזה תלבושת... ציחקקתי לי בהנאה עת שקולו התחיל להדהד בחדר,"הינה את!"הוא אמר בחוסר סבלנות,"אה כן,אני?"יצאו לי בטעות שטויות מהפה,"כן את!"הוא נבח עלי,שתקתי בבהלה,"אפשר לקחת אותה?"קולי היה שקט והתקדמתי אליה בצעדים קטנים,"בעצם לא!"הוא צרח בחוזקה,טוב הרגשתי שזהו, רצתי מהר לעבר הילי לקחתי אותה בכוח עד שהיא השתחררה ויצאנו במהירות החוצה.
שוב האור הבוהק זהר בחוזקה אבל בכל זאת אני והילי ברחנו מהר ככל שיכלנו,"חכו רגע!"מישהו צעק מאחורינו,עצרנו והסתובבנו ראיתי איזה מישהו מהמצרים שרץ וכשהגיע אלינו הוא אמר בשקט"אתם יהודיות." אני והילי השתתקנו החלפנו מבטים זו עם זו,"לא מה פתאום! אני גרה בניו יורק, ישראל בשבילנו היא חוץ לארץ !"אמרתי לו בנימוק,"אני לא צוחק"והפנים שלא כבר התחילו לרתוח מזעם,"טוב נוו... אז אנחנו חייבות ללכת.."אמרתי בהתחמקות כדי שהוא לא יתקוף אותנו עם השוט שבידו,"אל תדאגו אני לא עושה כלום!"הוא אמר בתשישות"בואו אני אראה לכם את הדרך לדת הקסומה"הוא אמר והתחיל ללכת,טוב אין מה לעשות חוץ מלהקשיב לאיש המשוגע הזה,הלכנו אחריו עד שראינו באמת את הדלת,"תודה לך!"הסמקתי בחביבות ונכנסנו דרך הדלת,שוב שמענו טריקה של הדלת וראינו את האור הלבן הזוהר שבפעם הראשונה פרץ בתנופה.

בסופו של דבר-

פתחתי עיניים וראיתי את כל הילדות בחדר כבר מתלבשות, וגם אני לבושה,הילי באה אלי הושיטה לי יד ואמרתי,"סוף הסיפור!".

מוקדש ל אלביס3466
21
5
177


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
29/05/2017   19:22 ורודה1389  5
תודה רבה ורודה2253!
את ממש מקסימה :)
29/05/2017   11:14 ורודה2253  4
תקשבי ורודה מזל טוב עד מאה ועשרים שנה למיקמקית שלך וגם לי קוראים ורודה חחחח אוהבת אותך מימני ורודה השנייה זאת אומרת ורודה 2253 ביי ומזל טוב
30/04/2017   14:28 אופירחיים  3
זה סיפור מהמם נורא וארוך מאוד אני יעשה לייק
25/04/2017   16:31 ורודה1389  2
או.. תודה אלביס :)
ושכחתי להקדיש לגיי.קיי.רולינג.
25/04/2017   13:45 אלביס3466  1
תודה על ההקדשה
לייק ראשון שלי סיפור מהמם
אם זה היה יותר ארוך הייתי מפרסמת את זה לספר
ממש סיפור טוב
לייק ראשון שלי מקווה שתזכי בכתב אורח
כי זה סיפור ארוך ומאתגר
לייק ראשון שלי
כל הכבוד!