קהילה - היצירות של צוציק3906
צוציק3906
26
3

לילי פוטר והנסיכה אוכלת המוות - לכתב האורח 07/06/2017

לילי היא ביתו הצעירה ביותר של הארי פוטר המפורסם. שני אחיה הגדולים, ג'יימס ואלבוס, כבר התחילו ללמוד בהוגוורטס לפני כמה שנים, אבל היא, לילי, תתחיל ללמוד רק השנה. "לילי, קומי!" לילי שמעה את הקול של אמה, ג'יני, מזרז אותה וגוער בה, "לילי! את חייבת לקום! פרחחית קטנה שכמוך!" לילי לא רצתה לקום. היא תהתה מדוע אמה קוראת לה 'פירחחית' אם היא בכלל לא עשתה שום צרה, לא כמו ג'יימס... אבל אז ג'יני אמרה משהו שכאשר לילי שמעה אותו, היא קפצה ממטתה. "לילי! טוב... זאת בעיה שלך שאת לא רוצה להגיע להוגוורטס..." והיא יצאה.לילי מיהרה להחליף את הפיג'מה שלה לבגדי - מוגלגים (בני - אדם נטולי - קסם) וירדה למטה כדי לאכול את ארוחת הבוקר.

משפחת פוטר (הארי, ג'יני, ג'יימס, אלבוס ולילי פוטר) מיהרו להתיישב בתא כמעט - ריק של הרכבת. ג'יני והארי חייכו למראה היושבים שם."לונה! נוויל! ומי זאת?" שאלה ג'יני בציפייה. לונה לאבגוד חייכה אל חברתה הוותיקה. "זאת אליס."

"ביי ליל, ביי ג'יים, ביי אל!" צעק הארי, בעודו מנופף בידו בחוזקה, "אל תדאגו, לא נשכח לשלוח ינשופים... ביי!" הרכבת התחילה לנסוע.

"תלמידי שנה ראשונה לפה!" צווח איש נמוך למראה, בעל זקנקן שחור - לבן, ועיניים ענקיות. לילי נפרדה מאחיה הגדולים, ומיהרה בעקבות האיש.
---> (טקס המיון כבר עבר, ולילי רואה מישהי מוזרה עם כתר ומסכה)
"מי את?" שאלה לילי בחשש, "אני... אני הנסיכה! הנסיכה אוכלת המוו- רררררר!" היא צווחה והסתלקה. "זאת הנסיכה אוכלת המוות!" צעקה לילי ושיגרה אליה קללה, "אִימְפֶּדִימֵנְטֵה!" ואז, "שתק!" עוף החול של לילי, צ'ארלס, מיהר אל לילי. "מהר, צ'רלי! קרא לפרופסור לופין!" צ'ארלס נעלם. לאחר לא יותר מ-5 דקות, הגיע מנהל בית הספר. טדי רמוס לופין, או בשמו הפרופסורי - פרופסור לופין. "כל הכבוד לך, לילי פוטר! על משימה זו, אני רשאי להעניק 100 נקודות לבית גריפינדור." לילי הביטה בו בפה פעור.

"והבית המנצח השנה הוא... גריפינדור!" קרא מר לופין, וחייך. תלמידי בית גריפינדור הריעו ללילי והרימו אותה. ג'יימס שם אותה על כתפיו. לילי ראתה את אלבוס, מביט בה עצוב מהשולחן של סלית'רין.

מוקדש ל ג'יי-קיי-רולינג:הסופרת
9
4
129


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
18/06/2017   14:07 נטע10104  4
רעיון טוב! הארי פוטר זה החייםםםםם
08/06/2017   14:07 שירה7669  3
מושלם, מילים גבוהות, איות נכון פשוט מרגש מושלם♥♥♥
07/06/2017   18:32 מקשיקונת  2
ואוו! אני מתה על הארי פוטר וכל הכבוד שחשבת על זה (מחיאות כפיים) !
07/06/2017   15:49 סייני9  1
סיפור מדהים!
קראתי את כל הסדרה של הארי פוטר...
אשמח להקדשות...