קהילה - היצירות של עצבג970
עצבג970
7
1

סיפור מיקפוד 10/06/2017

שם הסיפור:מיקיפוד
מיקמוק חולה,הוא שוכה במיטה ואומר לעצמו:כמה עצום לי לחברי המיקמקים אסור לבקר אותי. אני חולה אני שוכב לבד במיטה.אין לי חברים.רק הזבובים של מונדו על הפיז'מה שלי. אבל אי אפשר לדבר איתם,כמה עצוב לי.
מיקמוק שמע רשרוש בחלון. הוא הסתכל וראה כדור ממקמק עם קוצים וראש קטן מציץ. בוא אלי אמר לו מיקמוק בשמחה!
הכדור הממקמק נכנס לחדרו של מיקמוק והתקרב למיטה. מיקמוק הושיט לו יד והכדור עם הקוצים התקרב לאט לאט הושיט את ראשו הקטן ונע בידו של מיקמוק.
מי אתה חבר? שאל מיקמוק
אני קיפוד , מיקיפוד!
נעים מאוד אני מיקמוק,אני חולה אז אל תתקרב אלי,אבל מותר לך להישאר בחדר שלי נהיה חברים טוב? טוב אמר מיקיפוד,גם אני חיפשתי חבר מיקמקי גם לי היה עצוב לבד.
מיקמוק קפץ ושמחו אבל מיקיפוד נבהל והתקפל כמו כדור.
מיקיפוד מיקיפוד צעק מיקמוק מה קרה לך? איפה אתה? אני מפחד לחש לו מיקיפוד, שמעתי רעש. אבל אתה מצחיק בלי הראש הידים והרגלים! מיקיפוד התישר והוציא את גופו היית נורא מצחיק! טוב טוב אמר מיקיפוד בכעס, ואתה חושב שאתה לא מצחיק? תראה את השערות שלך עומדות כמו הקוצים שלי נסה להתקפל כמו כדור!
מיקמוק התגלגל במיטתו וניסה להתקפל כמו מיקיפוד וכמובן שלא הצליח. מיקיפוד צחק וצחק.
שניהם שמחו מאוד ואז אמר גדי למיקיפוד:אנחנו חברים טובים לשינו יש קוצים על הראש! אתה יודע מה יש לי? מה יש לך? שאל מיקיפוד. קאפקייס מהמיקפה -אני אוהב קאפקייס אמר מיקיפוד. שניהם אכלו הרבה קאפקייס עד שהתעייפו. מיקיפוד פיהק:אני רוצה לישון אבל אין לי מיטה. תישן בקופסת הצעצועים שלי אמר מיקמוק. אבל אני יהיה רעב בלילה. מיקמוק שם את כל הקאפקייס שנשארו בקופסה ושניהם שכבו לישון. נחמד שחברים מיקמקים ישנים באותו חדר!
בבוקר קם מיקמוק. אוי ואבוי! מיקיפוד התגלגל בקופסה וכל הקאפקייס נתקעו בקוצים שלו. מיקיפוד כמעט בכה. מיקמוק ראה שעצוב לו מאוד. הוא ירד מהמיטה והוריד את כל הקאפקייס מהקוצים שלו. אנחנו חברים לא? בוואדי ענה מיקיפוד אבל עצוב לי כי אני צריך לחזור הביתה אני מבין. הוא לקח את שמוליק וליוה אתו החוצה.
להתראות מיקמוק אמר מיקיפוד והתחיל ללכת. להתראות מיקיפוד תמסור ד"ש לחבריך! ותחזור לבקר אותי. מיקיפוד התחיל ללכת ופתאום הסתובב וצעק למיקמוק: תודה על הקאפקייס היה טעים! בבקשה אמר מיקמוק. הוא עמד והסתכל.
ומיקיפוד הלך והלך והלך והלך והלך והלך והלך והלך...

מוקדש לכולם
1
142


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה