קהילה - היצירות של כדור200
כדור200
9
5

נקמתו של ג׳וני - כתב אורח 24/06/2017

הכל התחיל כשביום שרבי אחד , מיקמק בשם ג׳וני , הלך לבית מיקפה כדי להיפגש עם הסוכן הסודי שלו. הוא נפגש איתו כאשר נתפס על ידי הבנק שהוא מעלים מס אבל ג׳וני חשב והעלה במוחו רעיון מבריק כדי להשכיח את הכל. הוא הביא לסוכן שתפס אותו שעון מיוחד ובלילה אחד לסוכן היה משעמם מאוד ונידנד את השעון מול עיניו. השעון החל להשמיע קולות וציפצופים חזקים. העיניים של הסוכן החלו מתגלגלות וההיפנוזה גברה עליו וג׳וני קרא לסוכן לבוא לביתו למשימה סודית. מאז הסוכן עובד בשביל ג׳וני והכל בשביל שהסוכן יביא לג׳וני את המפה לאוצר האבוד והעתיק של עולם המיקמק. את המפה אפשר לקבל רק באמצעות מסלול מכשולים מאתגר שאף מיקמק עוד לא הצליח לעבור אותו. המסלול נמצא במדברי המיקמק הרחוקים והחמים. באזור שממה ללא מים. המסלול כולל 3 שלבים בדרגת קושי גבוהה מאוד והם : שלב ראשון צריך המיקמק לברוח ממלכודות דובים חדים ביותר כאשר מאחוריו נמצאת התולעת הענקית. שלב שני אומר שצריך לעבור דרך הרים תלולים מאוד כאשר על המיקמק לשאת ברזל רותח וחם עד כדי כפות ידיים אדומות. בשלב האחרון צריך לטפס בקיר טיפוס הנושא בגובה של 1000 מטרים מעל האדמה עד שמגיעים לעננים. אחד העננים מצוייר כמו אחד מהאזורים הנמצאים בעולם המיקמק ועל המיקמק ללכת לאותו האזור , לעשות את המשימה שנמצאת שם ואז הוא יקבל אישור לטוס לחלל ולמצוא את המינימיק העשוי מזהב שהוא ייתן לו את המפה הסודית שיוביל אותו לאוצר האבוד והעתיק. בהתחלה , ג׳וני איים על הסוכן שאם לא יעבור את המסלול כמו שצריך , הוא יהרוג אותו בכך שיתלה אותו בחוט ברזל שיוליך חשמל ויחשמל אותו למוות. הסוכן המהופנט שהיה בהתחלה היה טיפש ועושה כל מה שג׳וני יגיד לו , החל להיות טיפה עצמו יותר וזה משום שבשעון כתוב באותיות קטנות שההיפנוזה נמשכת רק 3 חודשים ו3 ימים בדיוק! מאז ההיפנוזה עברו רק 2 חודשים ונשאר עוד חודש ושלושה ימים ועד אז הסוכן לא הצליח לעבור את המסלול כי פחד שימות כבר במלכודות הדובים.
הפגישה במיקפה הייתה בשביל ששניהם יקבעו יום מיוחד בו הסוכן ילך למדברים בשביל לעבור את המסלול. הם דיברו על הכל חוץ מדבר אחד מאוד חשוב , כאשר מתחילים את המסלול , הזמן הקצוב לעבור אותו הוא בדיוק שבוע ואחרי שבוע , הוא יכול למות ואין שום דרך חזרה. אם הוא מתחיל אז הוא צריך לגמור זאת. ג׳וני נפרד מהסוכן יום למחרת והסוכן המשיך בדרכו על המיקגמל. כעבור שבועיים הסוכן הגיע למסלול. הייתה לו הזדמנות לראות את המסלול כולו מהמרפסת של הפירמידה העתיקה הניצבת במיוחד בשביל לראות זאת. הסוכן נדהם למראה עיניו וחשב לעצמו שזה בלתי אפשרי ולכן נשאר עוד שבוע לפני שיצא למסלול. (בנתיים עברו 3 שבועות)
בתחילת השבוע החדש , דמיין שהוא בטוח ימות בגלל התולעת הענקית שתטרוף אותו למוות ולכן נשאר עוד 4 ימים עד שירצה לצאת למסלול שוב. (נשאר לו עוד 6 ימים עד סיום ההיפנוזה). בנתיים במיקאריביים , ג׳וני נח לו במלון המקומי וחושב איך שהסוכן עובר לו בשקט את המסלול אבל הוא לא יודע שהסוכן עוד לא התחיל את השלב הראשון אפילו. ביום החמישי לשבוע לסוכן נמאס והחל לעבור את המסלול. המסלול מתחיל בשער ועליו מצויר אריה והאריה הזה מדבר לפני כל מי שרוצה לעבור את כל המכשולים. האריה אמר שהאם והוא בטוח לעבור זאת והסוכן לא היסס ולא חשב פעמיים וישר נכנס לתוך המסלול. למזלו הרב , שני השלבים עברו לו בשלום רב ואחרי הכל , עמד מול הקיר הטיפוס הגבוהה במחשבה שאולי הוא לא ישרוד בשלב הזה. בנתיים , ג׳וני נוסע בחזרה לביתו כדי לקחת ציוד למסע למסלול במדבר כי הוא סקרן לראות איך הסוכן שלו עושה זאת. הסוכן לעומת זאת התחיל לטפס לאט לאט על הקיר כשהראש שלו נוטה למעלה כדי שלא יראה את הגובה הרב מלמטה. ג׳וני סוף סוף הגיע למסלול והלך למרפסת הפירמידה ולתדהמתו ,הוא רואה את הסוכן נתפס בידיות הקיר כי החליק בטעות והוא עומד ליפול מגובה כה רב. ג׳וני מרגיש אשם והוא נכנס לפאניקה ולב שלו התחיל לדפוק מהר מאוד , הוא התחיל להזיע מרוב פחד והחל לנשום מהר יותר. ג׳וני אמנם לא התוודא אבל הסוכן הזה , היה חבר שלו מהילדות וכששניהם היו בני 16 , לג׳וני הייתה חברה ובגלל שהסוכן כל כך רצה את חברה שלו , הוא אמר לה שג׳וני בוגד בה עם מישהי וחברה שלו נפרדה ממנו והתחילה להיות עם הסוכן. מאז ג׳וני שונא אותו שנאת מוות וכל האוצר האבוד והמפה והמסלול המכשולים וההיפנוזה הם רק בשביל שהסוכן ימות. למעשה , ג׳וני תכנן את הכל כדי באותו היום שהסוכן יתפוס אותו בגלל שהוא כביכול העלים מס כדי שיביא לו את השעון המיוחד בשביל שהסוכן יהיה מהופנט ויתכונן לנקמתו של ג׳וני בכך שהוא ימות כבר במסלול. ג׳וני הסתער ועבר את כל השלבים עד השלב השלישי ובו הוא ראה את הסוכן וצעק לו מלמעלה : תיפול! הסוכן שלא הבין במה מדובר , ראה את ג׳וני ונפל אבל ג׳וני תפס אותו בזמן. אחרי הכל , ג׳וני והסוכן חזרו לשער ובו האריה אמר להם שעבר זמנכם וכנראה שמישהו יצטרך למות. גוני התנדב והסוכן התנגד אבל כבר היה מאוחר מידי. ג׳וני נפל מתחת לאדמה ומת. באותו היום הסוכן קיבל טראומה והחל לבכות כל היום. למחרת , חברתו לשעבר של ג׳וני חלפה לידו והסוכן עצר אותה והודיע לה את הבשורה. הוא גם התוודא בטעות שעשה בעבר כי לפני ההיפנוזה הסוכן ידע שהוא מכיר את ג׳וני וסיפר לה את כל האמת. באותו ערב , הם ערכו אזכרה לכבודו ולעולם לא ישכחו כי את הלקח תמיד צריך לקבל.

מוקדש ל, כל המיקמקים ,באהבה
9
141


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה