קהילה - היצירות של שי5018
שי5018
26
7

הסיפור שלי- המסע אל האוצר 11/07/2017

מכירים את זה שאתם יוצאים לרחוב ומפל..בעצם נהר..לא! אוקייאנוס של מיקמקים רודף אחריכם? לכל מקום! בין אם זה לארוחת בוקר במיקפה , קניות במיקניון , טיול ביערות מיקמק או סתם בילוי בפארק המים של מיקמק ? אם לא , אז תנו לי לספר לכם על מישהי שכן מכירה את זה. ואפילו יותר מדי טוב. בואו נתחיל מהשם. קוראים לה שי(5018) , והיא כוכבת ענקית. מאז שזכתה בתוכנית השעשועון ״ מקמק אותה ״ במקום הראשון, אף מיקמק לא עוזב אותה לדקה. כולם רודפים אחריה , מבקשים תמונות , חתימות .. ולמרות שהיא כל כך נהנית מההתלהמות סביבה זה לפעמים נהייה מציק . טוב , זה לפחות היה רק ״מציק״ עד ליום ששינה את חייה.
הכל התחיל ששי יצאה לה לארוחת הבוקר השגרתית שלה . הסוכן שלה , מיקו העלה אותה מבית הקפה אל הספריה כמו כדי שתוכל לאכול את ארוחת הבוקר בשקט מבלי שיציקו לה בזמן הארוחה , כי ביום שישי בבוקר יש המון לקוחות ומעריצים בבית הקפה . אבל מה שמיקו שכח , זה שצלמי הפפראצי של המיקמקון יעשו הכל , ואני מתכוונת ל ה כ ל בשביל תמונה של שי , אפילו אוכלת! היא נכנסה אל הספרייה ושמעה רעידות מלמטה , שהיו כל כך חזקות עד שספר מלא באבק נפל על פנייה. ״ אוי..״ שי נבהלה ומיד הורידה ממנה את הטפיל. ״מה זה? המסע אל האוצר הקסום? ״ היא לא האמינה למראה עינייה . ממש במרכז היער , הוחבא אוצר קסום של 10000000 ( ועוד כמה אפסים ) שקלים ממוקמקים. היא לא האמינה , אז היא קראה מיד למוקה ולמיקי , החברים הטובים שלה . לאחר שעברו את כל המולת המעריצים- ניגשו למלאכה . למזלה של שי, מוקה הייתה מאפרת מוכשרת ולכן איפרה את שי טוב כל כך עד שאף מיקמק לא זיהה אותה ,כך שהם יוכלו להמשיך להתקדם אל עבר בלי המולת המעריצים. בכניסתם ליער , הלכו 400 ( ועוד כמה אפסים (; ) של צעדים על להגעתם ליעד! מטורף! אבל זה היה שווה את זה . לבסוף , הם פתחו תיבה . לתדהמתם , הם לא גילו שום כסף . אפילו לא מיקשקל. אלא קלף מגולגל. ״מה זה?״ אמר מיקי ״בשביל זה הלכנו כל כך הרבה צעדים ? בשביל גליל מגוגל? ״ שי פתחה את הגליל, ובתוכו היה כתוב ״תמיד תסתכל על כוס המיקשייק המלאה . אמנם כסף אין פה , אבל יש פה הרבה יותר מזה . עבודת הצוות שעשיתם כדי להגיע לפה וההשקעה שלכם , היא הזהב והכסף שלכם .״ שי חייכה . פתאום היא הבינה , אמנם להיות כוכבת דורש הקרבה , מאמץ והשקעה - אבל זה שווה את זה ! היא יכולה להיכנס להשקות שוות בחינם , לקבל בגדים שווים , והכי חשוב - לצבור חוויות ולרכוש חברים לחיים! אז הנה לכם חברים, אמנם שי לא זכתה בכסף או בתהילה נוספת , אבל היא זכתה באושר ושמחה . ( ועוד כמה אפסים , אה... דברים ) וזה הרבה יותר חשוב!
(;
-------------------------------------
נ.ב : שי5018 היא אינה כוכבת ואפילו מיקמק אחד לא רודף אחריה כל היום בשביל פפראצי, פשוט בשביל לא להעליב מיקמקים אחרים החלטתי להשתמש בשם של המיקמקית שלי ( למרות שאני בטוחה שהיא לא הייתה מתנגדת להיות כוכבת )
מוזמנים להיפגש עם המיקמקית שלי ולספר לי את דעתם על הסיפור ביום ד׳ , 12/7/2017 בשרת אבוקדו בספריה ( יש להיכנס למיקפה ולעלות במדרגות ) בשעה 15:00 . אחכה לכם שם , מקווה למעריצים ופפרצי כמו בסיפור . (;

מוקדש ל אלזה1133, ריניק
4
2
149


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
12/07/2017   17:37 שי5018  2
תודה לכל מי שבא למפגש היום! נהניתי לדבר עם כולכם
11/07/2017   14:45 איאו44  1
מקסים