קהילה - היצירות של מורנ7777
מורנ7777
12
1

הקנאה והשמחה 30/07/2017

לפני שנים רבות, בממלכה רחוקה ששמה מיקרניה, חיו משפחת מלוכה קטנה. במשפחה היו מלך, מלכה ונסיכה.
הנסיכה חיה בחיים מאושרים, מלאי שמחה וכיף. הנסיכה קיבלה את מרוב תשומת הלב בממלכה, החל מחברותיה ומשפחתה ועד למוכר התפוחים המרוחק והבודד.
אך יום אחד, הכל השתנה.
המלכה ילדה תינוק זכר שהיווה אח קטן לנסיכה. מאותו הזמן כל תשומת הלב הופנתה אל התינוק ומעט תשומת לב הופנתה לנסיכה. חברותיה של הנסיכה היו משחקות עם התינוק, אנשי הכפר היו נותנים לתינוק בגדים מהודרים ומלאי יוקרה. השפים היו מאכילים את התינוק במזון מלכים והנגרים היו מכינים לתינוק את הצעצועים הטובים ביותר.
זמן רב חלף, והגיע יום הולדתה של הנסיכה.
כל האורחים המכובדים הגיעו. השולחן היה מלא במטעמים והנסיכה הייתה לבושה בשמלה מהודרת וחגיגית.
וכשהגיעו המלך והמלכה, הם הביאו את התינוק איתם, וכל התשומת הלב עברה לתינוק.
הנסיכה ניסתה למשוך תשומת לב אך לא הצליח לה. היא עשתה מעשה נועז. היא הלכה אל השולחן וזרקה על עצמה את עוגת יום ההולדת. כשהאורחים הבחינו במעשה, הם לא הפסיקו לצחוק אך התינוק חשב שהנסיכה שמכוסה בעוגה היא בעצם מפלצת, הוא התחיל לבכות ולצרוח, וכך כל תשומת הלב הוחזרה לתינוק.
הנסיכה לא אהבה את זה, והיא החליטה לעשות מעשה נועז עוד יותר. היא ירדה בשעות המאוחרות של הלילה אל הנהר הקרוב ושיחררה את התינוק אל המים. התינוק נסחף רחוק ובמהירות, עד שלא היה ניתן להבחין בו.
ביום למחרת המלכה התעוררה משנתה והלכה למיטת התינוק כדי לראות מה שלומו. כשהיא גילתה שהתינוק לא שם היא התחילה להשתגע ולרוץ בכל הטירה וכשהיא שאלה את הנסיכה היא גילתה לה הכול. הנסיכה חשבה שהמלכה אוהבת את התינוק יותר ממנה, וכשהנסיכה שמעה זאת היא מיד ירדה לנהר ושחתה במלוא הכל עד שהיא הגיעה לתינוק. התינוק היה שבוי בידיי כרישים אז הנסיכה הרביצה לכרישים ושחררה את התינוק. הנסיכה שחתה בכל הכוח אל החוף וכשהגיעה היא ראתה קונפטי והמון קולות תרועה בשבילה. משפחתה הייתה גאה בה ולבסוף כולם התחבקו ושמחו.
הסוף.

מוקדש לכלמישקורא, AVIGAL, AceEX, ליאת
2
71


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה