קהילה - היצירות של glow10
glow10
46
4

ילדי המחשב לכתב אורח. 07/08/2017

פרק 1 שלום לכולם.

הי לכולם . אני דריה וזה חבר שלי רון. בוא נספר לכם סיפור. יום אחד רגיל. רון בא עלי ושיחקנו במחשב. לפתע פיתאום! ראינו מקש מוזר משונה לחצנו עליו והגענו לעולם העתיד המגניב של המחשב.

פרק 2 ניכנסים למחשב

אוקיי. אחרי זמן קצר ניכנסו למחשב התחלנו להיכנס לאתרים . ניכנסו לאתר של מלא מישחקים. רון ואני עשינו הצבעה כול פעם אחד בוחר משחק. אני התחלתי במשחק אפיה. לפתע... ראינו רובוט מוזר על המסך צוחק והכול מסך שחור רון ניכנס לעוד משחק ואותו דבר ! אנחנו ניבלהו מאוד!

פרק 3 מה קרה למשחקים?

אוקיי. אחרי זה הבנו שהרובוט המרושע הידוע בשם נייגל. פרץ לכול המשחקים בעולם והתחיל להשתלט עליהם! ואנחנו הינו היחדים שיכלו להציל את המחשבים והמשחקים. אחרי זה ניסנו לגייס צבא. רון התחיל לצחוק בקול . ואני הסברתי לו שעד נצליח!

פרק 4 הצבא.

ניכנסו למישחקים וניסנו לגייס לאנגרי ברס משחקי קרבות ולא הצלחנן. אחרי זמן רב. רון התחיל להשוויץ שהוא צדק. לא היה לנו עוד משהו לעשות. היינו חיבים להציל את המשחקים ליפני שיקרא משהו נורא ואיום! פיתאום ראינו מישהו בשם טיגי. הידוע בשם גוגיס. והוא היה ניראה בלבוש קרבי והוא ראה מה קרה. הוא אמר לנו שהוא יעזור לנו. בהתחלה ציחקקנו כי הוא היה כזה קטן וחשבנו שלא יהיה לו סיכוי. אחרי זה הוא הסביר לנו שהוא מלך מישחקי הקרבות! והוא הראה לנו כול מיני דברים . ואחרי זה צירפנו אותו. רון שאל אבל איך נצליח להביס את מלך הרובוטים. טיגי אמר אנחנו עוד נצליח. אתם תיראו

פרק 5 הקרב הסופי

אחרי זמן רב התחיל הקרב. טיגי נתן לנו כוחות והמשכנו מלך הרובוטים הביא מלא מלא רובוטים שיביסו אותנו. ואנחנו ברחנו מהר! לפתע פיתאום! ראינו צבא ענק והתחלנו להילחם. שאלנו את טיגי. מה זה איך זה הגיע לפה? טיגי אמר לנו. אנימלך מישחקי הקרבות לא? התחלנו להביס את הצבא שלו במהרה והצלחנו!

פרק6 חזרה הביתה

אחרי הקרב שאלנו את טיגי איך ניצא מיכאן והוא הסביר לנו. הוא אמר שצריך לילחץ על אותו הכפתור ואחרי זה לילחוץ על החץ למעלה. לחצנו על שני הכפתורים וחזרנו. הצבא של טיגי וגם טיגי אמרנו לנו שלום. הילדים בבית שמחו והכול חזר לקמתו. איזה מסע ניפלא.
8
2
156


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
08/08/2017   15:15 glow10  2
תודה רבה
08/08/2017   09:38 גואי45  1
מגניב!!