קהילה - היצירות של glow10
glow10
46
4

המסע ליהלום האבוד. 09/08/2017

פרק 1 ליפני שנים רבות חיה נסיכה בשם דריה שגרה בממלכת הים. היא היתה נסיכת הים והיא היתה הרפתאקנית מאוד. יום אחד שיצאה החוצה שמעה ילדים מדברים על ספר עתיק שמי שימצא אותו הוא האמיץ ביותר . הוא נימצא בהר השגים. אני ידעתי שאוכל להשיג אותו. אני הרפאתקנית מגיל 3 הלכתי לשם וראיתי שומר ענק . הצלחתי לחסל אותו ורצתי מהר לקחת את הספר.

פרק2 מיסאט להן.

היה כתוב שיש שמה עיר קטנה בשם מסיאט להן. שליפני שנים רבות היא היתה עיר נדיבה ונחמדה מאוד . רק יום אחד מלכת דומינו הרסה אותו. הוא החליטו לעשות קרב ולהציל את העיר. אחרי קרב של 78 שנים מיסאט להן ניצחו. היא עשו חגיגה. באמצע החגיגה מלכת דומינו הטביעה את המקום ועשתה נקמה. אחרי כמה חודשים הגעתי לעיר הזאת. שחיתי מיתחת למים וראיתי כלב קטן בשם חומי. הצלתי אותו ושאלתי אותו עם הוא רוצה להיצטרף. הוא שמח מאוד. ניסנו להציל את העיר. הצלחתי בעזרת כוחות המים להחזיר את העיר. לקחתי את הדף הבא אבל ליפני שיצאנו היה יצור ענק שתקף אותנו. חומי ואני הבסו אותו ונסענו למקום הבא.

פרק3 מיטריסים

אחרי זה הלכנו ליער קסום ששמה היה הדף הבא. האגשה מספרת שליפני 789 שנה חיו שמה אנשים בשם מיטריסים. וים אחד מלך האש עשה שריפה ענקית והרס את היער. וקלע את כולם בכלובים ומאז אף אחד לא ניצל. ביגלל שהיו מלא שומרים הם תפסו אותי וחומי הציל אותי. אמרתי לו שיטפל בהם ואני ימצא את הדף הבא. מצאתי מיטריס קטן שגר בתוך בקתה קטנה. וקראו לו מוטרוס. הצלתי אותו והוא הסביר לי מה קרה. הוא אמר שיש לו 167 ילדים והוא רוצה להחזיר אותם. הלכנו לבית כלא טיפלתי בשומרים והוא הציל אותם. שאלתי אותו עם הוא יצטרף למסע והוא אמר שכן. שמנו את כול המיטריסים בתא גדול שהיה בסירה הבאתי את חומי והמשכנו. אחרי זה ראיתי מה כתוב בדף והיה כתוב שזה מקום סודי.

פרק4 ארץ האושר.

הגיע הלילה והלכנו לישון. באמצע הלילה שהקמנו מחנה היה גל גדול שסחף אותנו . שהגיע הבוקר ראינו ארץ קסומה וקראו לה ארץ האושר. שהיא נימאצת בעננים. לפי האגדה מסופר שליפני 986 מ שנה גרו שמה סוסים קטנים. ועם ירד גשם הארץ התפוררה. יום אחד מלך הגשם הגיע והוריד גשם והכול התפורר . היה מפלצת גדולה שניסתה לאכול אותי. מוטרוס וחומי טיפלו בו ואני הלכתי לחפש. מיד ראיתי בית עם סוס קטן וניכנסתי. קראו לסוסה הזאת פוני. פוני ניקלעה שמה והצלתי אותה. היא הסבירה מה קרה. הלכנו להציל את הילדים שלה. היו שומרים והבסתי אותם. אחרי זה הצלחתי להחזיר את המקום שמה וכול שאר הסוסים חזרו לחיים. שאלתי אותה עם היא תיצטרף . היא אמרה שכן. היא השאירה את ילדיה עם דודים שלהם. וכולנו ניכנסו . לקחתי את הדף והמשכנו.

פרק 5 הים האבוד

אחרי זמן כניראה שהגענו ליעד. מצאנו את היהלום שנותן את הכוח. היא קשה מאוד לקחת אותו. הצלחתי לקחת ופיתאום מיפלצת הים הענקית בעולם היתה שמה. היא קלעה אותי בכלוב. חומי, פוני, ומוטרוס, נילחמו בו . הם הצילו אותי ולקחתי את היהלום מהר.

פרק 6 המלחמה הסופית.

אחרי זה רצנו לסירה. לפתע פיתאום כולם האויביום ניראו שמה. והתחיל הקרב. מוטרוס הביא את הילדים שלו פוני עשתה כוח חד הקרן. וחומי התחיל להילחם. אני גם היצטרפתי. ומלכת דומינו האויבת הכי גרועה שלי קלעה אותי והביסה אותי. פתאום שמיפלצות לא היסתכלו פוו מוטרוס וחומי הביסו אותם. אחרי זה הם ראו מה קרה לי וטיפלו בי במהרה. מזל שלמוטרוס היה שיקוי חיים ונתן לי. אחרי זה הצלחתי לקום וברחנו לסירה . אבל מלכת דומינו לקחה את היהלום. היא הצליחה להרוג את חומי. אני אמרתי לה. את תשלמי על מה שעשיתי לחומי! עשיתי לה את כוח המים החזק ביותר. ולא ידעתי שאוכל לעשות אותו אפילו. לקחתי את היהלום.מ בעזרת היהלום הרפאתי את חומי והלכנו לסירה במיהרה!

פרק 7 חזרה הביתה

אחרי הקרב הגדול שלנו הכול חזר לקדמותו. מוטרוס חזר ליער הקסום. פוני הלכה לילדים שלה. ואני אימצתי את חומי. סיפרתי לאמא שלי על ההרפאתקה הנפלאה שלי והראתי לה את חומי. שמתי את היהלום במקום החסר שלו. וקבלו את כוח הגנה. היה לנו מסע גדול הא? אחרי זה היה חגיגה גדולה! וכולם שמחו. אני מקוה שיהיה לי עוד מסעות כאלה.

מוקדש לואי, נדין111מדונדנת1, פרפלונט, מלכה7312, יעלממית
8
5
180


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
09/08/2017   14:58 גואי45  5
אהבתי את היצירה
כל הכבוד על ההשרעה
09/08/2017   14:28 שחר8678  4
וואו סיפור מהמם את זוכה!
09/08/2017   14:08 glow10  3
תודה
09/08/2017   13:54 פרפלונט  2
אחלה חומוס סיפור!
09/08/2017   12:54 יעלממית  1
זה הולך להיות כתב אורח!!! על בטוחח