קהילה - היצירות של גואי45
גואי45
111
5

הרפתקאות מיקואי #6 שיתוף פעולה בפעולה! 29/08/2017

סשה לא שמעה את קריאותיה של לילי. היא זעקה!!צרחה וצרחה כדי שסשה תעלה למעלה. בסופו של דבר ראתה מהחלון שאחת המעריצות אמרה ״סשה קוראים לך תסתכלי למעלה.״סשה הסתכלה למעלה וראתה את לילי בוכה וקוראת לה. ״אוי לא! לילי קלועה למעלה!! לשם היא נעלמה!! מצטערת חייבת לזוז!!״ אמרה סשה ורצה להר הגעש. היא דפקה בחוזקה בדלת של הר הגעש ומיקדינו פתח את הדלת. הוא שלף רובה ושם אותו ליד המותן. ״מה את רוצה״ אמר מיקדינו בגסות. ״את אחותי״ אמרה סשה. ״אין לי פה ילדות״ אמר מיקדינו. ״יש לך״ אמרה סשה ונכנסה פנימה. היא רצה לעבר המעלית כדי לקחת את לילי . ביש מזל,מיקדינו ירה בה. היא צלצלה מהר לעזרה ולא יאומן מה שקרה!! פתאום הופיעה פייה מבחוץ ולקחה שרביט קסמים ורפאה את סשה. מיקדינו היה המום!! ״שלום!! אני הפייה דניאלה! אני פה במקרים שקורה משהו לא בסדר,צריכה עזרה?״ שאלה הפייה דניאלה. ״כן,ותודה על כך שריפאת אותי!״ הודתה לה סשה. ״על לא דבר חמודה!! צריכה עוד עזרה? שאלה הפייה דניאלה. ״כן״ ענתה סשה ״כיצד תרצי שאעזור לך?״ שאלה הפייה דניאלה. ״אשמח מאוד ואודה לך אם תעזרי לי לחלץ את אחותי לילי״ אמרה סשה.
בנתיים בבית משפחת מיקואי...............
״מיקה! הגיע מכתב שנשלח אלייך!! מהמיקדואר רוצה לפתוח?״ שאל דן. מיקה פתחה את המכתב כשדונדי לצידה. היא פתחה אותו וראתה שזה תשובה מהאודישן למפצח האגוזים!! במכתב היה כתוב ״מוקדש למיקה מיקואי. מהמיקאודישן למיקפצח האגוזים!״ ״לצערנו הרב לא התקבלת לתפקיד הראשי אלא התקבלת לתפקיד הנגן!!!״ מיקה סגרה את המכתב וחייכה. ״נו תני לקרוא!!״ אמר דן ומיקה הושיטה לו את המכתב. הוא קרא את המכתב וחייך.
מיקדינו ראה את הפייה דניאלה יורדת במעלית ונכנסת לחדרה של לילי. ״היי מי את?״ שאלה לילי ״אני הפייה דניאלה,בלי מלא שאלות חייב להוציא אותך ואת אחותך סשה מפה מהר!״אמרה דניאלה ובקשה מהשרביט קסמים שיצאו מפה מהר. היא לקחה את סשה ולילי ומיקדינו צרח ״צבא המונדואים מהר!!״ הדלת נפתח ורובוטים של מונדואים יצאו מהר והשתלטו על האיזור. ״מהר!!״ צרחה סשה והם עפו ללמעלה לעבר ביתם.
״סשה!!סשה!!את גיבורה!!״ צרחו לה מעריצים ״ואוו הפייה דניאלה הייי!!״ צרחו לה מעריצות צלמו צלמו ותעדו שראו את סשה הטבחית והגיבורה שמצילה את לילי!! לילי חייכה למרות שהייתה באוויר. הם הגיעו לביתן בשלום.״דניאלה פתחה את דלת ביתן. ״לילי!!איך אני שמח לראותך בריאה ושלמה!!״ אמר דן ודמע. מיקה רצה לבית וחבקה את לילי. ודונדי גם הגיע. ״היי אני הפייה דניאלה״ אמרה דניאלה. ״אני אוהבת פיות!״ אמרה מיקה. ״הצלתי את סשה ולילי מהרשע מיקדינו!״ אמרה דניאלה. ״תודה רבה״ הודה דן.
בפרק הבא של הרפתקאות מיקואי (מחר)
איך עבר מחזה מפצח האגוזים? מיקדינו נהפך לסינדרלה! וכיצד זה קורה? סשה הולכת לצילומים ולקמפיין אופנה! ולילי מתראיינת.

מוקדש ל איאו44, בר1421, גליה206, צוצופיק1, איאו44, סייני9, אלווינה1, תמרצדוק91, reuven, מיקמקצ, מולידה87, גלי7004
35
3
263


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
29/08/2017   11:10 גואי45  3
תודהה(:
29/08/2017   10:40 תמרצדוק91  2
מוש
29/08/2017   10:30 חברתי45  1
נהדרת!!