קהילה - היצירות של גואי45
גואי45
111
5

הרפתקאות מיקואי #7 המחזה וסינדרלה 30/08/2017

בבוקר למחרת דן ולונה לא הפסיקו לחבק ולעודד את לילי. הם כל כך שמחו שהיא הייתה בבית!!ומה שגם מצחיק הוא שלונה לא האמינה בפיות עד שראתה את הפייה דניאלה!!לאחר ארוחת הבוקר דן הסיע את מיקה לארנה לחזרות למחזה ״מיקמפצח האגוזים״ והעניקה לסשה וללילי מכתבים מרגשים. לסשה העניקה מכתב מ״מיק פאשן דזיין״ וללילי העניקה מכתב מ״המיק חדשות״ במכתב של סשה היה כתוב שהיא מוזמנת להצטלם לקמפיין האופנה של הסתיו במיק פאשן ושהיא מוזמנת להצטלם לקמפיין אופנה שלהם עוד היום במיקניון! ובמכתב של לילי היה כתוב שהיא מוזמנת להתראיין למיק חדשות בלוח המודעות כי שמעו על מה שקרה לה בהר הגעש והם ישמחו לשמוע את הסיפור. שתי הבנות ממש התרגשו והחליטו שהם יחגגו את המאורע במיקפה!!! בעת שהם הלכו למיקפה לחגוג את המאורע ראו את לא אחר מ...מיקדינו! ״תראו תראו מי כאן״ גיחך מיקדינו. ללילי לא הייתה דרך ומשהו להילחם בו. אז היא לקחה מחוץ למיקפה ראי שבו אפשר להשתנות לדמויות. היא רצה להביא אותו והציבה את הראי ממש מול מיקדינו. וכעבור עשר שניות נהפך לסינדרלה!! כל המיקמקים צחקו ומיקדינו היה מובך. ואז מונדו נכנס וגם הוא צחק. ״סוף כל סוף לא צוחקים על מונדו ועל משהו אחר כן״ אמר לעצמו. לאחר מילקשייק טעים הסיעו את לילי לראיון. לילי מאוד התרגשה כי זו הפעם הראשונה שהיא מתראיינת למשהו. היא לבשה שמלה בצבע תכלת ושמה קשת בשיער בצבע תכלת ונעלי בובה לבנות. היא ישבה מול מיקמקית שהיא המראיינת והגישה לה כוס שוקו חם. מלא מצלמות היו לפניהן וברגע שאמרו ״אקשן״ התחיל הראיון. ״היי לילי מה שלומך?״ שאלה המראיינת ״הכל טוב,מה שלומך?״ שאלה לילי ״טוב. אני מיקלאה ואני ברשותך אשאל אותך מספר שאלות״ אמר מיקלאה. ״שמעתי מה שקרה לך. איך הרגשת כשכל זה קרה?״ שאלה ״הרגשתי נורא מפוחדת כי זה היה נורא מפחיד ולא צפוי אבל בסוף הרגשתי גיבורה ואהובה כי כולם תמכו בי ועברתי את זה.״ אמרה לילי. לאחר התשובה בקטע לא צפוי מחאו לה כפיים ואז מיקמק אחר צרח ״לילי לילי לילי!!!״ וכולם חזרו אחריו. לילי חייכה ולאחר הראיון אמא שלה פנקה אותו ב ״נסיעה לחנות הצעצועים!!״
בנתיים במיקניון....................
בחנות היו 5 צלמים ומישהי שמעצבת לה את הלבוש ומאפרת. סשה התאפרה והצטלמה בבגדים השונים של החנות. סשה ממש התרגשה כשהייתה על גבי מסך בחנות. ואז פתאום נכנסו מלא מיקמקים ותמכו בה. זה באמת היה לטובה כי סשה הייתה ממש מפוחדת וביישנית אבל הם בטח עודדו אותה ואפילו היו כולם בתצלום. ״אף פעם לא חשבתי שאהיה מפורסמת״ אמרה סשה וצחקה.
יומיים למחזה מפצח האגוזים ופתאום מיקה שכחה את התנועות. היא הייתה נורא לחוצה ושקלה אם להגיד את זה למורה להחלקה על הקרח.
בפרק הבא של הרפתקאות מיקאו (מחר)
מה תעשה מיקה בקשר לשכיחת הקטע שלה? לילי אמרה שהכל עבר אבל הוא רק ימשיך ובגדול. סשה מצטלמת עם מעריצים. ודונדי מוצא אוצר!!

מוקדש ל איאו44, צוצופיק1, גליה206, בר1421, אלווינה1, תמרצדוק91, סייני9, סשה01, reuven, מיקמקצ, מולידה87, גלי7004, zamz
40
3
233


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
07/09/2017   19:52 גואי45  3
תודה(:
06/09/2017   18:19 גלי7004  2
וואו איזה יפה הסיפור אהבתי מאוד !!!!!!
30/08/2017   09:54 תמרצדוק91  1
מזל טוב!!!!
זכית בהגרלה!!!