קהילה - היצירות של תאריךושעון
תאריךושעון
20
2

סיפור לסוכות 08/10/2017

פרק ראשון-
בחודש תשרי בזמן החגים הופיעה מודעה על קיר במקמק סיטי:"הכונו הכונו! לכבוד חג הסוכות תיערך תחרות לבניית הסוכה היפה והמיוחדת ביותר!" כל קוראי המודעה מהרו אל ביתם כדי להתחיל במלאכה.

פרק שני-
סאני קפץ ישר אל מחסנו והוציא משם קרשים אך כאשר התכונן להתחיל בבניה נזכר שאין לו פטיש ולא מסמרים ולא סכך ולא קישוטים איך יבנה סוכה רק עם קרשים?

פרק שלישי-
מקס התחיל גם לעבוד לקח פטיש ומסמרים אך שיצא החוצה נזכר שאין לו קרשים ולא סכך ולא קישוטים כיצד יבנה סוכה רק עם פטיש ומסמרים?

פרק רביעי-
גימבו התחיל לעבוד במרץ הוא אסף סכך כמה שיותר ורץ לחצר ואז נזכר שאין לו קרשים ואין לו מסמרים אין לו פטיש ואין לו קישוטים כיצד יבנה סוכה רק עם סכך?

פרק חמישי-
זואי הלכה לביתה להכין שרשרת לסוכה מנייר צבעוני ואז נזגרה שאין לה פטיש ואין לה סכך ואין לה מסמרים איך תבנה סוכה רק עם קישוטים?

פרק שישי-
סאני מקס גימבו וזואי חזרו למיקמק סיטי כל כך עצובים כל אחד נזכר במה שאין לו וסאני הציע שלכל אחד יש משהו אז הם יבנו סוכה ביחד כל אחד הביא את מה שיש לו והם בנו סוכה סוכה זו נקראה סוכת החברים.

פרק שביעי-
השעה הגיעה והסוכה כבר מוכנה שופטי התחרות הגיעו בדקו והתבוננו וקראו את השלט "סוכת החברים" הסוכה הייתה יפה במיוחד בנויה היטב חזקה ומרווחת ומקושטת בערב כל תושבי העמק התכנסו על המדשאה הגדולה "ממי לדעתך ינצח בתחרות"?הם שאלו אחד את השני השופטים עלו על הבמה והודיעו:"בחירתנו הייתה קשה כל סוכה שראינו הייתה יפייפיה אך המנצחת היא:"סוכת החברים"! לא מפני שהיא בנויה היטב וחזקה ומרווחת מסודרת ומקושטת יש עוד סוכות כאלה אלא מכיוון שהיא הסוכהשנבנתה יחד בשיתוף ובחברות
30
1
199


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
19/10/2017   20:37 סמליתוש  1
מהמם כל הכבוד על האשקעה!