קהילה - היצירות של 0יפה892
0יפה892
43
1

לכתב אורח- סיפור על המסיבה בחורף 11/10/2017

פרק 1 פגישה חשובה

פעם היתה משפחה ובה היו 3 מיקמקים:אבא,אמא וילדה.
וכל חודש הם קיבלו עיתון ובו היה כתוב מה חדש, מה יחדש,וגם עוד הודעות רבות חשובות. הפעם היה כתוב בהודעות שתיהיה פגישה חשובה לכל העיר וכולם חייבים לבוא.

פרק 2 בפגישה

כשהם וכולם היגיעו למקום שהייה צריך לבוא לעירייה,ראש העיר יצא מהעירייה (כי כולם היו לא בעירייה אלא מחוץ לעירייה)ואמר:אני שמח שכולם היגיעו כי עכשיו אנחנו מתחילים להתכונן למסיבה שתיהיה בחורף.בחרנו לעשות מסיבה מכיוון שאנחנו רוצים שאתם תיהיו שמחים,שהעיר שלנו תיהיה טובה בלי מריבות הכל טוב ואנחנו צריכים את העזרה שלכם בערך אחרי שלושה ימים , אתם צריכים להתחיל לקשט את העיר ולעשות אוכל. אנחנו לא נוכל לעשות את זה בלי העזרה שלכם. טוב, טוב ,כולם צעקו.ועברו שלושה ימים וכמעט כולם יצאו לקשט את העיר.היו כאלה שקישטו בקישוטי סוכות,היו כאלה שקישטו מקישוטים שעשו בעצמם,וגם היו שקנו בחנות.

פרק 3 המכשפה

אחר כך העיר היתה מאוד יפה. כולם נחו בבית, יש כאלה שישנו ,ופתאום מכשפה הלכה ברחובות. היא קודם כל היסתכלה אם אין אף אחד ברחוב ואחר כך היא הלכה ככה חופשי והרסה את כל הקישוטים , את כל שולחנות ואוכל , נכון זה אסון? היא חשבה בעצמה שלא תספיק להרוס את הכל אז היא תכננה לעשות את זה ביום אחר, אבל לריק כי מישהו ממחלון שבעירייה הסתכל על הרחוב וראה אותה כי יש לו תפקיד כזה כל הזמן להסתכל על הרחובות ואם משהו קורה בלתי חוקי , הוא אומר את זה לסגנים או לראש העיר .הוא הלך לראש העיר וסיפר לו את כל הסיפור.ראש העיר קרא לכל הסגנים שלו והעובדים בעירייה שלו ואמר:שמעתם על המכשפה ואנחנו צקריכים לעשות את הכל כמו שהיה ואני המצאתי רעיון מה לעשות.

פרק 4 מכשפה נעלמת

ראש העיר וכולם מהעירייה הלכו לסדר את הכל וכשהם סידרו את הכל ראש העיר אמר לכמה סגנים שלו להתחבא מאחורי כמה עצים ובתים כדי לתפוס את המכשפה וגם הוסיף שטוב שהיא לא הספיקה להרוס את הכל. המכשפה חשבה שליתר ביטחון עדיף להרוס את מה שנשאר לה בלילה.ובלילה כשכולם ישנו חוץ מהסגנים המתחבאים וראש העיר שגם בחוץ איתם מכשפה יצאה לרחוב ואפילו לא התחילה להרוס הכל מהתחלה הסגנים עם חרבות קפצו עליה ועשו לה פצעים ענקיים.וכך היא נעלמה.

פרק 5 הסופרת

זוכרים את המשפחה שדיברנו עליה בתחילת הסיפור? אם כן אז אחרי שראש העיר סיפר לכולם את מה שקרה ביומיים האחרונים הילדה ממשפחה הזאת הלכה לעשות סיפור דומה לזה שקרה ביומיים האחרונים. הילדה מתחילה סיפור:פעם לעיר אחת היתה משאלה להפליג באונייה בים , אבל לא היו להם אוניות. ביום אחד ראש העיר מעיר שלהם אמר: זהו! אם הרבה אנשים מהעיר שלנו רוצים כבר שנים אונייה , תיהיה להם אונייה. והרבה אנשים הלכו לבנות אונייה גדולה כדי שלכולם יהיה מקום. והם בנו ,בנו,בנו,ובנו אונייה גדולה. אבל אם אין לכולם הרבה כסף זה יהיה חינם.
עברו ימים ,כל האנשים היגיעו לאונייה והיא מתחילה לזוז ומרחוק פתאום ראו את סופת הוריקן מיתקרבת לאונייה.כולם צעקו סופה...........ת הורי........קן!רב חובל שמע את זה, ובמהירות גבוהה סיבב את גלגל תנופה וסופת הוריקן נעלמה.
סוף סיפור של לימי(שם של ילדה מהמשפחה הזאת)

פרק 6 המסיבה

כולם יצאו ביום הראשון של חורף לרחובות ואכלו, דיברו,השתוללו במסיבה ואחר כך ראש העיר אמר במיקרופון:ועכשיו לימי תקרא את סיפורה שכתבה לנו. להקשיב לה ולהיות בשקט ,לימי תתחילי!לימי קראה לכולם את הסיפור שלה וכולם מחאו כפיים בקול רם.

סוף הסיפור שלי!אני מקווה שאהיה כתב אורח הבא.

מוקדש לצוותמיקמק!
10
3
142


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
18/10/2017   07:17 חמודה276'  3
יפההההההה מאוד
13/10/2017   17:34 יפה5544  2
סיפור מדהים!
11/10/2017   13:16 גואי45  1
יפהמאוד