קהילה - היצירות של אייריס4646
אייריס4646
11
3

סיפורה של חברות טובה 23/10/2017

הקדמה:
היי לכל מי שקוראת אני ג'סיקה אני לא עוד תלמידה בתיכון משעממת אני היא מלכת המקובלים (אני מחליטה על כולם ועל המעמד החברתי שלהם) כמובן שאני לא מאלה שסנוביות ומרימות לכולם את האף, אני ילדה נחמדה ונדיבה עם עיניים כחולות נוצצות ושיער בלונדיני ארוך ותמיד אני אופנתית ויש לי ארבע חברות הכי טובות: פנלופי - היא ילדה עם שיער עד המותניים בצבע שחור, יש לה עיניים כחולות ובוהקות והיא מהזה אופנתית, ליאנה - היא ילדה שבדך כלל הולכת עם מכנסיים היא בעלת אף קטן וטיפה מנומש ושיער אדמוני היא מהזה חכמה היא הגאונה שלנו, בריטני וקלואי לא תאמינו אבל הן אחיות תאומות, להגיד לכן למה לא תאמינו? כי בריטני היא בעלת שיער בלונדיני וקלואי ג'ינג'י לשתיהן יש שיער כמעט עד הטוסיק ולשתיהן יש עיניים חומות ומתוקות. וכמובן, כמו שבטח תיארתם לעצמכם אני המנהיגה של הקבוצה.
הכל היה בסדר עד עכשיו היינו חמש, עד שהכול השתנה..
פרק 1:
התלמידה החדשה
היה צלצול. כמעט איחרנו עם הלימוזינה לשיעור הראשון (ביולוגיה) בגלל שהיה פקק, ונאלצתי היום לאסוף את כולן (היה תורי). כשנכסנו לכיתה (כמעט באיחור) ראינו ילדה ליד המורה מתילדה (המורה לביולוגיה), הילדה הייתה בעלת שיער חום עם קצוות זהובים, עיניים שחורות ואף קטן וחמוד.
המורה מתילדה התחילה לדבר והיא שברה את השתיקה: "שלום לכולם כמו שאתם רואים עומדת לידי ילדה, אל תתביישי תציגי את עצמך." לפתע הילדה עם הקצוות הזהובים אמרה ברעד:"היי לכולם, אני פאסיפיקה." לכולם זאת הייתה הפתעה הם לא חשבו לעצמם שיש לה שם כל כך מסובך...
"איפה את רוצה לשבת" לפתע מתילדה שברה שוב את השתיקה. אמרה פאסיפיקה:"איפה שאני יכולה." והמורה מתילדה אמרה משהו שהפתיע אותי:"בואי שבי ליד ג'סיקה היא נערה מאוד נחמדה היא תעזור לך במה שתרצי" פתאום הלסת שלי נשמטה, אני! חשבתי. למה דווקא לידי הרי יש עוד הרבה מקומות אחרים פנויים.
אני לא הקשבתי כל כך למורה בהמשך השיעור והבנות ראו את זה אבל רק בריטני שאלה:"מה קרה?" אמרתי בכעס לבריטני:"את ברצינות שואלת?! כאילו לא שמת לב שהמורה הושיבה את הפאסיפיקה הזאת דווקא לידי!" בריטני רעדה, אף אחד לא אוהב שאני כועסת.
כל היום התעצבנתי לא הייתי מסוגלת לאכול את ארוחת הצהריים ונדדו בי מחשבות: למה המורה הושיבה דווקא אותי ליד הנודניקית? זה לא שאני סנובית או משהו אבל זה פשוט כ"כ מעצבן.
לפתע פנלופי קטעה את מחשבותיי...

פרק 2
החדשות הטובות
"בנות לא תאמינו" אמרה פנלופי כולן היו מסוקרנות שפנלופי הוציאה את הפוסטר ולא תאמינו מה ראינו!
על הפוסטר היה רשום באותיות גדולות ובולטות: עכשיו ב24/3 ביום שישי מופע כישרונות, מי שינצח יקבל גביע ופרס של 10,000 שקל במזומן. כולם מוזמנים.
אני הייתי פשוט בשוק אני פשוט לא האמנתי, להגיד לכם למה?
כי היום ה14/3 וזה אומר שיש לנו עוד עשרה ימים!!!
חשבנו וחשבנו וזה היה קשה להגיד לכם למה? כי אנחנו רצינו ביחד להיות וגם ביחד לזכות כל אחת הציעה כל מיני רעיונות: ריקודים(ליאנה לא טובה בזה),שירה(בריטני טיפה מזייפת), עד שלפתע צץ בי רעיון "אולי ננגן!" כשאמרתי ראיתי מבטים שאומרים "אני לא מבינה" אז מיד הוספתי:"נוכל לנגן כי אני טובה בשירה אז אני הזמרת עם פנלופי כי גם היא מעולה, בריטני וקלואי יהיו הנגניות גיטרה וליאנה תהיה המטופפת..." מיד שגמרתי הראשונה שאמרה היא ליאנה:"אבל לא צריך נגנית פסנתר?" התלבטתי לרגע ואז הבנתי, היא צודקת!
אמרתי במלוא הרצינות:"את צודקת! אנחנו חייבים,אבל מי תהיה הנגנית פסנתר?" לפני שהצעתי רעיונות פאסיפיקה הצטרפה לשיחה בקול רועד: "אולי..אני..או..אוכל...להיות...הנגנית..פס...פסנתר" לפתע אמרתי בקול רם ושחצני(זה יצא לי):"דברי ברור!!!!!!" פאסיפיקה השתתקה, ולאחר מכן הוסיפה בקול יותר בטוח:"אולי אני אוכל להיות הנגנית פסנתר?" "את?"כולן אמרו במקהלה. לרגע הרהרתי וראיתי שכולן כך ואמרתי בשם כולן:"אני מדברת אלייך בשם כולן ואנחנו מסכימות."

פרק 3
שם ללהקה
"אז אוקיי אנחנו יודעות מי מנגנת במה עכשיו צריך רק דבר אחד.." סיכמתי בקצרה. עוד לפני שהספקתי לסיים מה כולן שאלו במקהלה "מה?" "הדבר שצריך הוא שם ללהקה..."
ליאנה כעסה(משהו חדש):"קודם כל אני רוצה להבין, את רצית לשתף את הילדה החדשה שיושבת לידך ולכן את עצבנית כל הבוקר??!!" הסכמתי איתה:"נכון, את צודקת, רק שימי דגש על חדשה בגלל שהיא חדשה אז השופטים יבינו שצירפנו אותה ושאנחנו נחמדות ולפני שנמצמץ, בום! נהיה הלהקה הזוכה..." שמעתי "היא צודקת" ו"אנחנו ננצח איתה" ועוד כל מיני ששכחתי. "עכשיו צריך שם ללהקה" פנלופי אמרה. "אני יודעת, מה אם השם המגניבות?" שמעתי כל מיני "לא" ועוד אי הסכמות, אמרתי: "צריך שם שהוא לא שחצני אבל משקף אותנו בתור בנות" "מה אם הבנות?" אמרה בריטני. ליאנה אמרה:"אי אפשר כי אנחנו לא הבנות היחידות, אולי יש לי רעיון!" ישר כל הבנות (כולל אני) אמרו:"מה הרעיון?" ליאנה אמרה בקול ברור:"הרי אמרנו בנות ואיך אומרים בנות באנגלית?".היה שקט. "אוף" רטנה ליאנה. "באנגלית בנות זה GIRLS אבל זה לא נשמע טוב..." פתאום עלה במוחי רעיון:"אולי לא GIRLS אלה GIRLZ זה נשמע אות דבר אבל זה בעצם לא". "כן, זה רעיון גאוני" כולן אמרו במקהלה. פתאום נזכרתי בדבר אחד קטנטן. פאסיפיקה לא איתנו! היא הרי חלק מהלהקה! מיד סיפרתי לכולם ורצנו לספר לה על השם החדש ללהקה שלנו.

פרק 4
אין שותפות פה.
רצנו לספר לפאסיפיקה מה השם שלנו חיפשנו בכל בית הספר ומצאנו אותה בסוף בחצר הקדמית ליד שער בית הספר בהתחלה רק ראינו אותה יושבת לבדה אבל לאט לאט שהתקרבנו ראינו שהיא בכתה לפתע, היא ראתה שאנחנו והסתובבה אלינו ושאלה בקול מרוגז בכייני:"מה אתן רוצות ממני?" היינו מופתעות בהתחלה אבל ליאנה הייתה זאת שאמרה את החדשות הנרגשות:"לא תאמיני, מצאנו שם ללהקה שלנו: GIRLZלא GIRLS אלה GIRLZעם ה-Z מה דעתך?" לפתע אמרה פאסיפיקה משהו שמאוד הפתיע אותי:"הלהקה שלנו? אתן נוטשות אותי לבד ולפתע אומרות שזאת הלהקה שלנו? וגם שמעתי אתכן אומרות שאני איתכן רק בגלל שאני חדשה אז תנצחו ולהגיד לכן מה? אני הייתי שם!" היינו המומות לא חשבנו שזה ששכחנו אותה קצת כי היא הלכה כל כך ירגיז אותה ויעציב אותה, רציתי להגיד לה שהיא סתם ילדה חדשה שחושבת את עצמה שהיא אמורה לשבת עם ילדות מקובלות אבל במקום זה אמרתי:"אנחנו מאוד מצטערות שהיינו לבד בלעדייך אנחנו פשוט יחד ושאמרנו את זה אנחנו מאוד שמחות שאת איתנו בלהקה גם אם היית בבית הספר לא חדשה" פאסיפיקה נראתה כאילו היא חושבת על זה ולפתע בלי שהבנו מה קורה הופיע חיוך על פניה באותו זמן ידענו אנחנו חבורה חדשה שלנצח תהיה ביחד...

פרק 5
הדבר שהכי חסר פה
"אפשר לקרוא לכן בנות?" פאסיפיקה שאלה. "ברור" ענינו יחד במקהלה. ואז אמרה:"יש לנו שם יש לנו להקה אבל אני מרגישה שמשהו חסר פה..." ואז הבנתי ובלי שנתתי להן לחשוב אמרתי:"אני יודעת, צריך בגדים אופנתיים" פאסיפיקה אמרה משהו שהשאיר אותי בפה פתוח:"לא תלבושות אלה משהו אחר.." כי הלווו אופנה קודמת לכל דבר אבל אז ליאנה הבינה אותה ונתנה רעיון:"אני יודעת מה חסר לנו, חסרים לנו כלים: שתי גיטרות,תופים,שני מגרופונים ופסנתר..." "לגמרי" אמרה קלואי התפלאתי עליהן כי תמיד האופנה והלבוש הכי חשובים לנו לדעתי פאסיפיקה מכניסה להן דברים לראש והתעצבנתי, לאט לאט נשמתי עמוק ואמרתי:"ראיתי חנות כלים בסביבה חשבתי שנבדוק אותה." כולן הנהנו והלכנו ראינו תופים,פסנתר ושתי גיטרות תאומות אבל לא מגרופונים. קנינו את הכלים ואמרתי לבנות שאין מגרופונים ופאסיפיקה אמרה משהו מפתיע:"שהתחלתי לפרוק את הדברים ראיתי שני מגרופונים אותו הדבר אבל לא כאלה שמחזיקים את אלה שמשעינים בין האוזניים..." שמעתי הרבה "וואו" ו"מאיפה?" אבל הלכנו והחלטתי שנעשה חזרות אצלי כי אצלי יש חדר פנוי והוא גדול.

פרק 6
בגדים מעל לכל
"אוקיי יש לנו מגרופונים וכלים אבל לדעתי עדיין חסרים לנו בגדים" הייתה שתיקה מוחצת ואז הן הסכימו. אני יודעת למה הן עשו את זה, כי הן מפחדות שאני אכעס ואז אעיף אותן מהלהקה אבל לא התייחסתי לזה. בריטני אמרה משהו בדיוק שגמרתי לחשוב:"עשיתי הפסקת מילקשייק לא מזמן וראיתי חנות בגדים הורסת עם בגדים שהם פשוט מוש ואלה בגדים פשוט, וואו"כולנו הלכנו אחרי בריטני (למרות שצריך ללכת אחרי☹) לחנות הבגדים ההורסת וקנינו לנו תלבושות קוליות שחורות-ורודות מהממות ורצנו לבית שלי להתאמן להופעה. בהתחלה עשינו רק הניגון אבל אז נזכרתי שאין לפנלופי ולי שיר אמרתי להן את זה:"אהה בנות, לכן אומנם יש תווים לשיר שלנו אבל לי ולפנלופי אין..." "אל דאגה רשמתי שיר ובגלל ששם הלהקה באנגלית השיר באנגלית..." כולן התפלאו שפאסיפיקה אמרה את זה! פאסיפיקה נתנה לנו את התווים והשיר והתחלנו לנגן:).
פרק 7
המעצבנות
אוקיי נראה לי שיש לנו הכל התאמנו איך אנחנו נכנסות יוצאות איך אנחנו רוקדות מנגנות ויודעות את המילים בעל פה ואיזה כיף כי עכשיו ה-22/3 זה אומר שיש לנו עוד יומיים ותכננו כבר את הכל! הכל היה נראה לי כל כך מושלם כאילו שום דבר לא יעצור אותנו מלהיות מקום 1 עד ששלושת הבחורות הכי מעצבנות בעולם הגיעו, קייט, קיטי וה"מנהיגה" שלהן קייטי אלה בחורות נוראיות והן פשוט הגיעו ומה עשו? השוויצו בזה שהלהקה שלנו "מעפנה" ושנזכה מינימום מקום חמישי,  עניתי להן בקול שקט:"אני יודעת שאת חושבת שאת תמיד צודקת אבל את לא, רוצה דוגמא? עכשיו את לא צודקת;)." ושמעתי את כולן מגחכות וצחקתי צחוק מרושע.
פרק 8
עם חדשות טובות באות חדשות רעות
"אממ... בנות?" "מה?!" ענינו. פאסיפיקה הגיעה לעיקר בלי הסברים:"תזכירו לי רגע מתי המופע כישרונות?" "למה?!" שאלה פנלופי, "כי.. כי.. אני הולכת מכאן ב-24/3!" אמרה פאסי (זה קיצור שלנו לפאסיפיקה) "מה?!!" ענינו במקהלה "זה היום של התחרות כישרונות, את לא יכולה לעשות את זה יום אחרי?!" "לא...סליחה.." "אל תדאגי הכל בסדר" אמרתי אבל ליאנה קלטה משהו שאני לא, "אבל אז לא תהיה לנו נגנית פסנתר". "נצטרך להסתדר בלי" אמרה בריטני. אוף למה היא חייבת דווקא מחר לעזוב ביום של המופע? חשבתי. זה כל כך מעצבן למה היא לא אמרה קודם?!
בינתיים המשכנו להתאמן אבל זה נשמע גרוע כמעט החלטנו לפרוש עד שקרה משהו מפתיע במופע.
פרק 9
לפני המופע הפתעה
התארגנו למופע למרות שידענו שפאסיפיקה לא תבוא. לפתע, נכנסה למאחורי הקלעים ילדה בעלת שיער חום, רגע, זאת פאסיפיקה! אני לא מאמינה שהיא הגיעה!! כולן בטח גם ראו אותה כי כולן היו בהלם. אחרי כמה שניות התחבקנו כולנו חיבוק קבוצתי "ביקשתי מאמא שלי לפני שאני עוזבת להופיע והיא הסכימה אז התלבשתי מהר והגעתי הנה." שמעתי את כולן אומרות "יש!" אני החלטתי לשאול: "אז את מתכוונת להופיע?" פאסיפיקה ענתה את המובן מאליו: "כן", התרגשנו כל כך עד שלא שמנו לב שהמופע התחיל אז אחת העוזרות אמרה: "בנות, תמהרו המופע שלכן עוד מעט מתחיל..." אז התארגנו עוד קצת ויצאנו למופע...
פרק 10
המופע
המופע הלך 100מם הוא היה טוב אנחנו ניגנו את השיר ושמנו לב שקייטי המנהיגה של השלישיה המעצבנת מקנאת כל כך וזה גרם לי ליותר הנאה. נהינו מאוד לשיר ולנגן היה כיף מאוד. אבל באמצע המופע נכבה האורות יש חשדתי בקייטי כי היא זאת שקינאה אז היא תעשה את זה. כולנו היינו עצובות, המופע שלנו נפסק אבל פתאום, ראינו את האורות נדלקים ושמחנו כל כך והמשכנו לנגן ואמרתי לעצמי (כמובן שבמחשבות שלי כי אני שרתי גם) שגם אם זאת לא הייתה קייטי אני שמחה שהמופע חזר להיות כפי שהיה אמור להיות ואני שמחה שכל מי שאני מנגנת איתה היא החברה שלי
פרק 11 – פרק אחרון
אחרי המופע
אז אחרי המופע קודם כל שתינו כי עבדנו קשה מאוד אחרי שהופענו השלישיה אחרינו זייפו ממש! אבל לא היה לי אכפת כי אני יודעת שגם אם אני לא אנצח לפחות עשיתי את המקסימום ואפילו יותר! הכי חשוב שכולנו יחד! החלפנו בגדים ואז פשוט נחנו ואז ראינו שהשופטים אומרים עוד מעט מי מנצח... תחזיקו לנו אצבעות... "היו לנו שלל כישרונות" אמר אחד השופטים. "אבל רק אחד מהם יזכה לפרס הגדול של ה-10,000 שקל וגביע, והזוכה הוא היא הם הן.." ככה הוא המשיך לדבר עד שרציתי לצעוק לו שיגיד כבר אבל לא הייתי צריכה כי אחרי זה הוא אמר: "להקת GIRLZ!!!!!" ישש כולנו צעקו משמחה ואז קראו לנו לבמה ואני אמרתי במיגרופון משהו שהרבה זמן חשבתי לעצמי:
"זאת סיפורה של חברות טובה!!!"

מוקדש לכולם;)
13
6
189


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
10/06/2018   19:12 ציפורפור  6
מקסים מהמם מעורר חשיבות מאוד לימודי וחברותי :)
(רשמתי מה שעלה לי בראש)
17/12/2017   17:46 מאל54  5
זה מדהים הסיפור כל כך יפה יפיפה ממני מקבל 100מם(;
27/10/2017   13:10 דעדע7  4
(אני בת ) אני מתעלפת !
את מוכשרת ברמות מטורפות אין לי מילים!
אשמח אם תקדישי לי כדי שאוכל להמשיך לקרוא עוד סיפורים מדהימים שלך!
25/10/2017   16:32 אייריס4646  3
תודה לשתיכן אני אשלח עוד סיפורים :) אתן גורמות לי להסמיק ותודה רבה לכן אני אולי אפילו אקדיש לכן את הסיפור הבא שלי;)
25/10/2017   11:08 שירה7669  2
וואו!, השארת אותי חסרת מילים, את מוכשרת ברמות! מי ייתן ואני אזכה לקרוא עוד סיפורים שלך מסוג זה (סוג הכי יפה;) מי ייתן ואני שוב יוכל להתרגש כלכך מסיפורים מקסימים!! זה מדהים, לדעתי החברות יכולה לנצח הכול והאהבה בטח שגם;)
25/10/2017   07:09 שניקה2412  1
סיפור מותח ומרגש!