קהילה - היצירות של אלווינה1
אלווינה1
252
8

טיפ אופנה3-חורף+הודעות 24/11/2017

היי(:
סליחה שלא העלתי מלא זמן!!!
אני רוצה לספר לכם שקיבלתי מנוי לשבוע ואני ממש שמחה!!! בשבוע הקרוב אני אעשה יצירות ואעשה פרקים לאחיות האבודות2!!! הפרקים יעלו אחריי שאסיים את הכל!!!
וגם אני עליתי לדרגה 6!!!
ולא רק זה, עוד מעט יהיה לי 200 יצירות!!! זה פשוט המון!!! תודה רבה לכל מי שמגיב ועושה לייק זה עוזר לי מאוד!!!
בינתיים יש לי רק רעיון אחד של ספיישל 200 והוא של פיצהגבינה וזה קהילה.
תרשמו בתגובות נושא כלשהו שתרצו שידבר הספיישל ואולי הרעיון הזה יופיע בספיישל!!!
אז אחרי ההודעות בואו נדבר סוף סוף על הטיפים!!!
אז כמו שאתם יודעים החורף קרב ובא וצריך שהמיקמק שלכם יתלבש בהתאם שלא יקבל צינון. אז הנה הטיפים שלי להלבשת המיקמק!!!(כמו שאתם רואים יש שורת בנות ושורת בנים. לכל מיקמק יש מתחת מספר והמספר שארשום ידבר על אותו מיקמק).
בנות:
1-בחורף צריך לבוש חם ונעים לבית. תלבשו פיגמה חמימה שלא יהיה לכם קר. למיקמק שתי פיגמה ורודה של אלביס ומכנסיים שחורים עם פרחים ורודים. אל תשכחו גם נעלי בית שהרגליים לא יקפאו וגם גרביים(במיקמק אין גרביים אבל לא נורא).אני שמתי נעלי קוף כי אלה היו נעלי הבית היחידות שלי אבל אני ממליצה על דוב. אפשר גם לשים כובע כלשהו כדי שתהיו באופנה, אני שמתי כובע ציטוס מושלם אבל אתן יכולות לשים כובע אחר. ולגבי השיער, אני סתם שמתי שיער חמוד ומתאים אבל אתן יכולות לשים כל שיער שתרצו!!!
2-אתן נערות וקריר בחוץ? אז הטיפ הבא יעזור לכן!!!תלבשו נעליים יפות שהן לא סנדלים, כפכפים וכל הנעליים הפתוחות. אני שמתי נעליים סגולות לחורף. מכנס/גינס ארוך, אני שמתי גינס קרעים כי זה הכי יפה!!!חולצה ומעל זה גקט שעיפה להשאירו פתוח(כי זה הכי יפה),אני שמתי בגד שכולל חולצה לבנה ומעל גקט כזה אדום.שמתי כצופר עגילי דיסק ושיער אפשר גם איזה שבא לכם!!! לגבי הכובע, תוכלו איזה שבא לכם וגם לא חובה אבל, זה הכי יפה!!! אני שמתי את הכובע המושלם הזה!!!
3-יום קריר בחוץ אבל אתן ילדות קטנות? הטיפ הזה בשבילכן!!! נעללים סגורות(שמתי את מה ששמתי לנערה),חולצה ארוכה ומעל את האוברול חצאית הזה,שיער איזה שבא לכן, וכובע חמוד(אני שמתי אולף).
4-אתן ילדות קטנות ויורד גשם? זה בשבילכן!!! מגפיים(אני שמתי אדומות),מכנס/גינס(שמתי מכנס ורוד),מעיל(שמתי אדום אבל היה לי גם לבן כסוודר מעיל כזה),שיער איזה שבא לכן,צעיף(לא חובה ואני שמתי סגול שחור),כפפות(לא חובה ואני שמתי אדומות כאלה) וכובע(גם לא חובה ואני שמתי מושלם כזה אני לא יכולה לתאר אז סתכלו בתמונה).
5-הפעם אתן נערות ויורד גשם? אז זה בשבילכן!!! מגפיים(שמתי אדומות עם פרווה לבנה מעל),מעיל(שמתי מעיל פרווה של נמר),את הצעיף ואת הכפפות ששמתי קודם,איזה שיער שבא לכן וכובע/מחממי אוזניים(שמתי מחממי אוזניים ורודות).
בנים:
1-כשיש חורף ואתה בבית אתה צריך להתלבש בהתאם. שמתי סוודר כתום ומכנס משולשים כפיגמה. נעלי קופים כנעלי בית, ערכה בצסע תכלת לבן ובה הכובע, הכפפות והצעיף ושמתי שיער אדום וחמוד אבל אתם יכולים לשים איזה שיער שבא לכם.
2-יצאתם החוצה כגדולים וקר בחוץ. כדאי לכם ללבוש נעליים סגורות, מכנסיים ארוכים, חולצה עם גקט מעל(אבל גקט יפה)ושיער איזה שבא לכם.
3-יצאתם החוצה כקטנים וקר בחוץ.תלבשו חולצה ארוכה,נעליים סגורות,מכנס ארוך,איזה שיער שבא לכם ובצופר שמתי כובע דובי חמוד כל כך!!!
4-יורד גשם ואתה קטן? אז כדאי לך ללבוש מעיל,מכנס ארוך,מגפיים,איזה שיער שבא לכם וכובע חמוד!!!(תוכלו גם ללבוש צעיף וכפפות).
5-יורד גשם ואתה גדול? אז כדאי לך ללבוש מעיל מגניב,מכנס ארוך,נעליים סגורות ואיזה שיער שבא לכם(תוכלו ללבוש כובע,צעיף וכפפות).

אז כן אלו היו הטיפים הפעם ואני מקווה שאהבתם ושעזרתי לכם!!!
ביי(:

מוקדש ל סייני9, פיצהגבינה, נדין111, איאו44, בר1421, גואי45, תמרצדוק91, טיחוש123, סגולונית81
15
2
211


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
05/12/2017   08:40 אלווינה1  2
תודה(:
05/12/2017   06:53 גואי45  1
אין כמוך(: