קהילה - היצירות של אדריאנד
אדריאנד
2
5

מיקמקי הים 01/12/2017

פרק א' מהומת הים
המיקמק אדריאנד שיחק עם חבריו לבנדר ואלגרו במחבואים לפתע פתאום בא אבא של אלגרו ואמר כבר מאוחר הגיע הזמן לחזור לבתים. אלגרו נפרד מחבריו וניכנס לאוטו הכחול של אביו.אדריאנד ולבנדר נישארו לבדם עומדים מול הים רוחות המזרח מלטפות אותם והם שוכבים על החול משועממים מחכים עד שיבואו לאסוף אותם.
פתאום גל אחד בים עלה על גדותיו והיה גבוה יותר מהבנינים של מיקמק סיטי.
לבנדר ואדריאנד ניסו לברוח אך לא הספיקו והגל שטף אותם והשנים מצאו עצמם רטובים אך לא במיקמק סיטי.
פרק ב' מיק ים
אדריאנד ולבנדר מצאו עצמם בתוך האוקינוס הם הביטו ברגליהם ולפתע גילו שהגל הזה לא היה סתם גל זה היה גל מכושף שהפך אותם למיקמקי ים!
אדריאנד שחה אל לבנדר ללבנדר היה זנב ירוק ולאדריאנד היה זנב כחול.
השניים היו המומים למראה הרגלים שלהם
ולפתע סוסון ים קטן סגלגל עמד מולם ואמר: מי אתם? אני אדריאנד וזה לבנדר אנחנו חדשים כאן זאת אומרת היו לנו פעם רגליים ולפתע גל גדול שטף אותנו ופשוט... מצאנו את עצמנו כאן.
פרק ג' משימה ראשונה
אני מבין אמר הסוסון אני סוניאנדו אתם יכולים לקרוא לי רק סוני אני מכיר דרך להפוך אתכם לבני אדם שוב אבל תצטרכו לעבור שתי משימות
המשימה מ'ס 1: לעבור את שדה המדוזות הצורבות
המשימה מ'ס 2: להכנס למערה שאליה שומרת מכשפת הים מיקיאוולי והצלופח החשמלי מונדו.
בלב המערה אחרי שתביסו את המכשפה ימתין לכם גביש כחול געו בגביש הזה הביאו אותו לראש הים שלנו תלחשו את לחש הקסם ותחזרו להיות מיקמקים רגילים.
אוקיי נעשה הכל אמר לבנדר בגאווה
רבה.
לבנדר ואדריאנד שחו לעבר מערה ופתאום שדה ורוד צד את עינהם. השדה חסם את כניסתם למערה.אדריאנד ניזכר שסוני אמר להם שהשדה הזה הוא שדה מדוזות צורבות.
השדה קם ולפתע התפצל לאלפי מדוזות קטנטנות צורבות אדריאנד ולבנדר החלו להילחם בהן והצליחו רק מלך המדוזות נישאר לבנדר אמר לך! אני אסתדר! אני לא אשאיר אותך כאן קרא אדריאנד. אדריאנד רץ חתך את מלך המדוזות עם אלמוג והשניים ניצלו.
פרק ד' המערה
המערה היתה פתוחה לרווחה אדריאנד ולבנדר ניכנסו לפתע צלופח עם אף אדום עבר לפניהם ושאג הסתלקו או אחשמל אתכם עד מוות! לבנדר ואדריאנד יצרו בועות עם הזנב שלהם בכל הכוח עד שמונדו חסר האונים התפתל בעודו נופל ארצה.
אדריאנד ולבנדר התקדמו במערה ולפתע תמנון סגול עמד מולם.
זו היתה מפלצת הים מיקיאוולי.
מי אתם?! צרחה מיקיאוולי. מונדו בוא וחשמל אותם! היא שאגה.לבנדר ואדריאנד ציחקקו הבסנו את העוזר שלך מפלצת תני לנו את הגביש! לעולם לא! צעקה מיקיאוולי אם אתם רוצים את הגביש תצטרכו להביס אותי קודם!
אדריאנד ולבנדר נאבקו ונאבקו אך מיקיאוולי היתה חזקה מאוד. לבנדר ואדריאנד מצאו את הקילשון של מיקיאוולי.אדריאנד שחה אל הקילשון בכל כוחו ודקר את מיקיאוולי עד מוות.
פרק ה' השיבה הביתה
לבנדר ואדריאנד שחו אל מיקמק סיטי התת ימית לפגוש את ראש העיר ולתת לו את הגביש והקילשון.
ראש העיר עמד מולם יושב על כס הצדפה שלו. הוד מעלתך הנה הקילשון והנה הגביש שאבדו לכם.ראש העיר שמח ואמר להם על כך שהחזרתם לנו את מתנתנו קבלו לכם שני פנינים אחד לאדריאנד ואחד ללבנשר ועכשיו עיצמו עינים.
אדריאנד ולבנדר פתחו עינים ומצאו עצמם שוכבים על החוף ובידהם הפנינים.
זו היתה הרפתקא של נישכח!
קראו השניים אל הים וידעו ששומעעים אותם הממלכה התת ימית

סוף---

מוקדש ל מוקדשללבנדר46
6
2
121


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
03/12/2017   16:45 יעקב12388  2
סיפור מהמם!!!XD:)
02/12/2017   18:26 מרתמר6  1
ואווו