קהילה - היצירות של לוליעדן
לוליעדן
5
2

בעקבות השיר האבוד 05/12/2017

בעקבות השיר האבוד:
שלום לכם! שמי עדן, ואני גרה במיקמק סיטי. אני נורא אוהבת לשיר, והיום אני מתרגשת במיוחד! אם אתם רוצים לדעת למה אז תמשיכו לקרוא!
הגעתי אל בית הספר, לראשונה רציתי שיגיע שיעור חשבון
כי המורה לחשבון צריכה לשאול בכיתה מי רוצה להשתתף בתחרות הכישרונות בתחום שירה.
פרק 1: מה לעשות?!
יצאנו להפסקה ידעתי שאחרי ההפסקה יש שיעור חשבון!
וכול ההפסקה ישבתי על הספסל וחשבתי על שיר לתחרות, ולפתע הגיעה גסי מלכת הכיתה היא שאלה אותי את מתכוונת להצביע בכיתה כדי להשתתף בתחרות? אמרתי כן בהתלהבות אז תבטלי הכל אמרה גסי למה שאלתי, גסי גיחכה ואז אמרה את רוצה חרם? לאחר שלוש שניות היא כבר לא הייתה שם ואני ניסיתי לשמור את הדמעות בבטן אך לא הצלחתי. בכל שאר ההפסקה חשבתי מה אני הולכת לעשות.
פרק 2: משוואות
נכנסו לשיעור. המורה לימדה על משוואות רק חשבתי על גסי ועל כמה שהיא רעה ונוראה דמיינתי שהיא הגורם אני המספרים והתחרות היא המנה, לבסוף החלטתי כן להתמודד. כמובן שבהפסקה השניה אף אחת לא דיברה איתי אבל לא ויתרתי!
פרק 3: הרמז של ביאליק
פתחתי את ספר השירים של ביאליק כדי למצוא השראה הספר היה שייך לאמא שלי שהיתה קטנה היום היא זמרת, בעמוד 10 בספר היה פתק בפתק היה: בית ספר
מיקמק סיטי אולם הספורט ליד כדורי הכדורסל לא הבנתי את הפתק והחלטתי ללכת לישון ומחר אחפש שם.
לא הצלחתי להירדם וחיכיתי כבר שיהיה בוקר, בשש בבוקר רצתי לבית הספר הגעתי לאולם הספורט ליד הכדורים כמו שכתוב בפתק וראיתי עוד פתק השיר נמצא בספרייה אבל לצערי לא היה כתוב את מספר המדף כי נשפך נוזל עם ספר המדף. הלכתי לספרייה וידעתי איזה ספר צריך לפתוח כדי להגיע אל השיר שואלים איך? תמיד אימא שלי הייתה אומרת לי "תקראי את היומן של אנה פרנק , זה ספר מיוחד אני הייתי קוראת אותו שהייתי קטנה" והפתק כמובן היה שם אבל מה שמוזר זה התאריך.
פרק 4: מבול של השפלות
התאריך היה 12.3.17 לפני כמה ימים! כל שיעור שפה חשבתי על התאריך. עד שנגמר השיעור לאחר הצלצול נגשו אליי גסי והשפוטות שלה והתחילו לשפוט אותי ולהשפיל אותי. לא התייחסתי והלכתי משם לחדר מחשבים ושם עלה לי רעיון מנצח לבדוק באינטרנט!
מסתבר שהתאריך הזה הוא היום הבינלאומי לאנשים עם מגבלות ואז נזכרתי שדודה שלי זכרונה לברכה שנפטרה לפני לא הרבה זמן היה לה ניוון שרירים מגבלה!
עכשיו רק היה נשאר ללמוד את מילות השיר ולהתפלל.
פרק 5: חזרה גנרלית
בלילה לא הצלחתי להירדם כי מחר תחרות הכישרונות!
שוב שיננתי את השיר ורק אז הצלחתי להירדם, בשבע בבוקר התעוררתי והגעתי לבית הספר בשבע וחצי. בשעה חמישית של בית הספר קראו לתלמידים שמשתתפים בתחרות קמתי מהכיסא והלכתי למאחורי הקלעים. גסי ניגשה אליי ואמרה לי חבל.. טוב זאת גסי חשבתי לעצמי, קראו בשמי לעלות לבמה וכל כך התרגשתי!!
פרק 6: פרס ראשון
שרתי את השיר שלי ורק ששרתי אותו שמתי לב למשפט הבא "לכבד כל אחד גם אם הוא שונה" חייכתי שקראתי את משפט זה והייתי יותר בטוחה שזאת דודתי המוגבלת ז"ל כשסיימתי לשיר כולם מחאו לי כפיים אפילו גסי! לאחר כמה שירים הגיע התור של גסי לשיר לפני שהיא עלתה לבמה היא חבקה אותי חיבוק אמיתי ואמרה לי ריגשת אותי עניתי לה בהצלחה! ואז הגיע הרגע הכי מותח התוצאות מקום שלישי: יולי מכיתה ו מקום שני: גסי מכיתה ד מקום ראשון: עדן מכיתה ד!
חייכתי חיוך עצום ועליתי לבמה גסי לחשה לי כל הכבוד ומחאה לי כפיים חייכתי אליה חיוך וכל הקהל שמח וצעק עדן! עדן! עדן! הייתי מאושרת!
פרק 7: תודה
לאחר שבוע ביקשתי מאימא שתיקח אותי לקבר של דודתי שהייתה חולה בניוון שרירים כתבתי לה מכתב שבו היה כתוב רק מילה אחת: תודה.

מוקדש ל מאמי1141מוקדשלכולםםםםם
2
81


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה