קהילה - היצירות של DXטומיDX
DXטומיDX
11
6

המיקמקים שהצילו את העיר מהמזימה המרושעת 15/03/2018

פרק ראשון - התוכנית הזדונית של גברת מיקיאוולי
זה היה עוד יום חם בעיר מיקמק סיטי. כאשר מיקיאוולי קראה אל מונדו: " מונדו, בוא לפה מיד!"
מונדו בא בצעדים קטנים אל גברת מיקיאוולי ושאל למה היא קרה לו.. "אוי מונדו מונדו", לטפה גברת מיקיאוולי את ראשו, "יש לי תוכנית מגניבה ומרושעת שתפיל את כל תושבי מיקמק סיטי באבל נוראי", צחקה מיקיאוולי.
"וואו, סוף סוף, אבל מה תיהיה התוכנית"? שאל מונדו. "התוכנית היא לגנוב את כל ביצי המינימיקים אשר במטאור", אמרה מיקיאוולי וצחקה צחוק מרושע.
"רעיון טוב" אמר מונדו.
פרק- ב החבורה
מקס והחבורה שלו, היו עסוקים בלראות את אלביס החמוד ואת שאר המינימיקים, משחקים בקרוסלה הגדולה. "היית מאמין שעשו תחרות מהירות בין כל המינימיקים ונחש מי ניצח וקיבל גביע"?! אמרה זואי למקס בקול די כועס. "אה בטח אנחנו, נכון?"שאל מקס. זואי הניחה את ידה על ראשה, והצביעה עם היד השניה לכיוון אלכסיס. ואמרה:" המינימיקית של אלכסיס, "פנסי", זכתה במקום ראשון. אנחנו במקום שני. זכינו רק במדליץ כסף. פנסי עקפה את אלביס ברגע האחרון, בכתה זואי. "לא נורא", אמר מקס ורצה לנחם אותה, "לפחות קיבלנו מדליה". "אני יודעת ופתאום הבכי נפסק ועל פניה התמלא חיוך. "תראה איך אלביס משחק במגלשה", "הוא ממש חמוד"אמרה זואי.
סאני הסתכל בשעונו וראה שכבר מאוחר. "אנחנו צריכים ללכת "אמר". זואי לקחה את אלביס וכל החבורה הלכה למעבדה.
פרק שלישי- הגניבה.
בינתים, במטאור, "אתה רואה את ביצי המינימיקים"? שאלה מיקיאוולי. "רואה", אמר מונדו. אם תסתכל, יותר למעלה, תראה שם מצלמה. "אסור בשום פנים ואופן שהמצלמה תקלוט אותנו, אחרת הכל אבוד, ואני הרי ראש העיר... מיקיאוולי ומונדו התקרבו לאט, בינתים שאספו את רב ביצי המטאור, המצלמה ממש התקרבה לכוון אל מונדו ומיקיאוולי. "תתכופף", לחשה לו מיקיאוולי. מונדו התכופף וכך גם היא. לאחר שהמצלמה המשיכה כיוונה אל מקום אחר, מונדו ומיקיאוולי רצו אל ביצי המטאור הנותרים, לקחו אותם, ויצאו משם. "נחביא אותם במקום שלא ימצאו אותם, במרתף, מהר! ומחר, נקח אותם מהר הגעש ונחסל אותם, אמרה מיקיאוולי וצחקה צחוק מרושע.
פרק רביעי - איפה ביצי המטאור?
בינתים, במעבדה. פתאום, משום מקום, דפק שוטר על דלתם ממש חזק. החבורה פתחה לו והשוטר אמר: בואו מהר למטאור! מישהו גנב את כל הביצים!
החבורה רצה אל המכונית, ומקס הנהג, נהג במהירות אל המטאור. כאשר נכנסו לשם, ראו הרבה שוטרים שסגרו את המתחם, וחסמו את מעבריהם של החבורה.
"אנחנו החבורה", אמר מקס. השוטרים נתנו להם לעבור. כאשר נכנסו הם ראו את הדבר אשר נעשה ואמרו בפה אחד: "אוי לא"!
פרק חמישי- המרדף
היום חלף לו והגיע היום בו מיקיאוולי ומונדו הולכים להשמיד את הביצים דרך המעבר הסודי שבמרתף לכיוון הר הגעש. לפתע אמר סאני "אין סיכוי שמי שגנב את ביצי המטאור גנב אותם סתם". "נכון, אמר מקס" "רגע"! התפרצה זואי אתם לא זוכרים שכשפרצנו למחשב של מונדו, ראינו שם מעבר סודי העובר דרך האדמה לכיוון הר הגעש"!!! "זהו זה"! אמר סאני, "מונדו ומיקיאוולי רוצים לשרוף את ביצי המטאור בהר הגעש"! "חייבים להגיע לשם" אמר מקס. "אבל איך? שאל גימבו, "לא נצליח להגיע לשם לפניהם".
"כן נצליח"! "אנחנו רק צריכים לטוס". זה היה קיפ.
"קיפ"! צעקה זואי, "חייבים למהר". "אז בואו" אמר קיפ. החבורה רצה לחללית המשוכללת של קיפ, וקיפ טס אל הר הגעש. בינתים, בהר הגעש. "בוא מונדו", אמרה מיקיאוולי, "הגענו"! לפתע חמישה מיקמקים צנחו מאחריהם למטה מהחללית. התוכלו לנחש מי הם? אני בטוח שתנחשו. אל הם זואי, מקס, גימבו, סאני וקיפ.
תעצרי "את מה שאת עושה מיקיאוולי", אמר מקס, "את תביאי אבל לכולנו! בינתים כאשר מקס עיכב את מיקיאוולי, קיפ התגנב למאחורי מיקיאוולי. "מצטערת, אני חייבת לעשות את זה", אמרה מיקיאוולי וצחקה צחוק מרושע. כאשר עמדה לזרוק את ביצי המינימיק ומונדו כבר ברח מהם והשאיר אותה לבד, קיפ בעט בה בעיטת מספרי והיא צנחה למטה אל הר הגעש, קיפ החזיק בידה לפני שהיא נפלה לגמרי, אבל לא יכל להחזיק הרבה זמן. החבורה עזרה לקיפ להעלות את מיקיאוולי, למרות שהיא עשתה מעשה שכמעט עלה בחייהם של ביצי המינימיק.הצליחו לחלץ אותה. אך אבוי, פתאום מונדו טס עם החללית של קיפ לעבר מיקיאוולי, לקח אותה לעבר החללית שלו, וניסה לברוח. אבל ציפתה לו הפתעה. מאחורי החבורה עמוד, כל הצבא של מיקמק סיטי באקדחים שלופים אשר מאיימים על מיקיאוולי ומונדו.מונדו הרים ידיים וכך גם מיקיאוולי. השוטרים אזקו אותם. ומה באשר לחבורה? אבוי! הם עוד רגע נופלים להר הגעש, כאשר מחזיקים אחד בשני על מנת לא ליפול.אבל האדמה קצת רעדה וכולם נפלו. אבל עוד מישהו הגיע. זה היה אבא של קיפ עם חללית גדולה פי 2 מהחללית של קיפ. הוא תפס את החבורה והעלה אותם אל החללית, אחרי זה, השוטרים, החבורה, מיקיאוולי ומונדו, קיפ ואביו חזרו למיקמק סיטי, וכמעט כולם חיו חיים שלווים. למה כמעט כולם? ידידי, את מיקיאוולי ומונדו הכניסו לכלא נפרד שאף אחד מהאסירים לא ברח מפה אף פעם. אבל מי עומד להיות ראש העיר? הרי מיקיאוולי הייתה ראש עיר. מי יחליף אותה? ובכן ידידי, את התשובה אתם תדעו בהמשך ואני די בטוח שאתם יודעים מי זה יהיה... אז נתראה בסיפור הבא, "הרשע שיודע הכל". בספר הזה, ידידי יהיה קטעים מותחים ומעניינים. אז כדי שתקראו את סיפורי. ועוד דבר קטן לפני שמסיימים, את הרשע הזה פוגשים? מיד להתרחק! הוא יעשה לכם דברים מאוד לא נעימים...

מוקדש ל מוקדשבאהבהלכולם
7
3
185


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
20/03/2018   21:20 חמודי986  3
וואו
18/03/2018   14:20 DXטומיDX  2
תודה
17/03/2018   18:01 נבייה  1
מושלם!!! יפה מאוד...
מסר חשוב דרך כתיבה מרתקת!
צפוי לך עתיד ספרותי, עם רק תרצה בזאת..