קהילה - היצירות של לגונה7
לגונה7
2
16

מיקמק- שדים פיות וערפדים 24/06/2018

יום אחד כששיחקתי לי בפארק הוותיק מיקמק אחד ניגש אלי ושאל אם אני פיה...אופס שחכתי להציג את עצמי, אני קורל פית טבע אני כרגע בת ארבע הורי נטשו אותי אני לא יודעת למה אבל יש לי תחושה שאני יפגוש אותם שוב. נחזור למציאות. השבתי למיקמק המסתורי ההוא שאני כן פיה והוא אמר לי שאני הפיה הראשונה שהוא פוגש והוא צריך את עזרתי בלחסל שד בשם ויה ומיד ידעתי שהוא לא צוחק ניהיה לו פרצוף רציני ואני הסכמתי לעזור. לאחר כמה דקות של חשיבה על איזה שד הוא יהיה מים,רוח,אופל,אש ועוד ועוד ראיתי אותו עומד בפתח של הפארק הוותיק ושורף הכל לא ידעתי מה לעשות כי הייתי פיה צעירה הכוחות שלי לא היו חזקים מספיק אבל ידעתי שאם אני ינצח אותו יקרו לי דברים שאפילו לא ניסיתי לדמיין שיכולים לקרוא לי אז הלכתי אליו לא יכולתי בקושי לבלוע רוק אבל דיברתי אליו ואמרתי " אתה השד ויה?" הוא ענה"כן ואת אמורה להיות הפיה קורל?" עניתי שכן, מיד לאחר מכן שמתי לב למיקמק ההוא שאמר לי על ויה(בסוף התברר שהשם שלו זה פקמן) מסתכל עליי כאלו הוא ממש רוצה שאני אנצח את ויה. בגלל שהקסמים שלי היו חלשים מאוד אני נזכרתי שבתיק שלי יש בלוני מים ששמרתי למלחמת מים עם חברים, אז בלי יותר מדי מחשבה שלפתי בלון מתוך התיק וזרקתי על ויה, אני שמעתי אותו אומר "את חושבת שאת באמת תנצחי אותי עם בלוני המים הקטנים האלו שלך?" עניתי "אולי כן ואולי לא תלוי כמה אתה חזק" וצחקתי "אני חזק מאוד אפילו חזק יותר מכל הפיות שאת מכירה!" הסתכלתי לכיוון של פקמן והוא לא היה שם ניהיתי עצובה ואז ויה שאל" פקמן לא נמצא פה אז את עצובה?" וצחק אני לא עצובה הסתכלתי לו ישר לתוך העינים וזרקתי עליו עוד בלון מים הפעם זה כבר הרגיז אותו מאוד והוא עשה עלי קסם אש, התחמקתי ואמרתי לו "אתה לא מפחיד אותי!" והוא ענה " כדאי לך לפחד!!!"וצחק צחוק מרושע ומרגיז זרקתי עליו עוד בלון מים וזה כבר התחיל להכאיב לו זרקתי עוד אחד ועוד אחד ועוד אחד עד ששמעתי אותו אומר "אני עוד יתנקם אני יחזור וכל עולם המיקמק יהיה שלי!!!!" "ואת עוד תראי שאת תפלי על הברכיים לרחמים!" ונעלם בלי שום סימן אחריו.
כעבור כמה ימים מצאה אותי מישהי בשם טופז, היא הייתה מלכה בממלכה קרובה למיקמק סיטי והיא אימצה אותי, בממלכה הכרתי את רום את לילי את מי ני את אורין את אור את קשת את סבא ואת עדן כל כך הרבה אנשים שאיתם גדלתי.
כשהיתי בת שבע וחצי גילינו את מטרו שהוא שד ערפד ושטופז היא המיגור שלו(השד רק בבת) ואת מלודי ואת טום,את נותר ודן(הוא לא שד אבל הוא קשור אלינו אני יסביר בהמשך) הכרתי בגיל עשר והשנים חלפו והגעתי לגיל שמונה עשרה שם הכרתי את אופאל שדת אופל שמנסה להתשטלת עליי ואת חבר שלה רועי(גם שד אופל) שגם הוא מנסה להשטלת עליי עד אז החיים שלי היו די בסדר. עכשיו אני בת תשע עשרה, עצמעית, חזקה ויפה הלכתי היום לפארק הוותיק רציתי לראות מה השתנה מאז הקרב שלי עם ויה אבל כמעט כלום לא השתנה אז חזרתי לארמון כשפגשתי את טופז שהייתה ערפדית היא הלכה איתי לצד וסיפרה לי שיש שד שעד עכשיו לא היה כזה מוכר אבל עכשיו אנחנו נאלץ לסבול אותו ושהוא השד הכי חזק שיש והיא סיפרה לי גם שהוא דוד שלה בהתחלה לא כל כך האמנתי לה אבל אז הוא התחיל להשטלת עלי על רום על לילי וכמעט על כולם. לפני בערך שלוש חודשים הכרנו את גרין שהיה בן דוד של טופז ואת אח שלו אלכס שניהם היו ממש חזקים גרין ומי ני ניהיו חברים אלכס כמעט ולא בא "לבקר" פקמן מחק את מטרו מהעולם וגם הציע לי חברות(:
כמה ימים אחרי שפקמן הציע לי חברות שאבת האש דיברה אליי היא אמרה לי שהיא הייתה אמא שלי והיא הייתה בת אדם וויה היה אבא שלי אבל כשנולדתי הרופאים שמו לב שויה הוא שד והם הרחיקו אותי מאמא שלי ומאבא שלי אז העבירו אותי למשפחה אחרת האמא שם היתה נחמדה אלי מאוד רק ארבע שנים אחרי זה עברתי אל טופז כי האמא הנחמדה שאימצה אותי נפטרה.
היא סיפרה לי גם שנותר ודן הם היו בני דוד שלי ומטרו הפך את נותר, הילד הקטן, החמוד והתמים לשד הכי מפחיד שאי פעם היה.
אני בטוחה שאתם שואלים את עצמיכם למה אמא שלי היא עכשיו שאבת האש? אז זה בגלל שאבא שלי קצת אחרי שנולדתי קצת ירד מהפסים והוא הרג את אמא שלי ואז אדוני הטבע הפכו אותה לשאבת האש.

עכשיו כולנו מנסים להיפטר מאלירן אני ופקמן עברנו לשבט המים בגלל כל הבלאגן, רום הציע ללילי חברות וכולם חיו באושר ועושר... לא לא לא!!!!!! זה סוף נדוש כל כך!!!! הסוף המתאים הוא: שאין סוף כל הזמן ההרפתקה ממשיכה ואני? אני גרה עם פקמן המושלם שלי.

זהו זה הסוף אם אתם רוצים עונה שניה תכתבו בתגובות(בבקשה כתב אורח)


מוקדש ל סלישג, pacman8004, alofa101, ספינרברק05ול, כל המיקמקים ,שהשתתפובדברהעצוםהזהD;
15
5
377


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
25/09/2019   15:34 פריב71  5
אהבתי מאוד
19/07/2018   16:35 לגונה7  4
את הסיפור אני אמשיך עם המיק כדורסל753 מי שרוצה לקרוא אותו שיחפש את שם המיקמק כדורסל753(:
01/07/2018   15:56 איתמרוש60  3
אפשר עונה שניה אם עוד דמויות?
01/07/2018   15:51 מרשמלו  2
איזה סיפור מרגש
27/06/2018   19:06 מרתמר6  1
ואוו ואווו ואוו!
זה מדהים!
זה יהיה כתב אורח...