קהילה - היצירות של בוזגלו4
בוזגלו4
3
2

הסוד הממקמק של זואי 09/09/2018

פרק 1- זואי מגלה את האמת:
אמה של זואי לפני מחלה גדולה וזואי דואגת נורא
היא רצתה שמקס יעזור לה עם מצבה אבל הוא נסע ללאס וגאס לנסות את גורלו עם גלגל המזלות.
זואי בוכה כל לילה ומתפללת לאל מיקמוק שאמה תבריא.
לאמה היה סוד אפל שרצתה לספר לבתה אבל הרב מוקמק הצדיק אינו רצה שתגלה לבתה כדי שלא תתדאג.
הסוד היה שלזואי היה אח תאום בלידה אך הפרידו בינהם כי לאחיה, שגדול ממנה בדקה, היו כוחות אפלים והוא היה נבל מלידה. כל העיר חוץ מזואי וחבריה ידעו זאת. ביומה האחרון של אמה של זואי נמאס לה היה להסתיר את הסוד וכשזואי באה לבית החולים אמה אמרה לה "יש לי סוד שלא סיפרתי לך, יש לך אח תאום והופרדתם בלידה ומה שלא יקרה בחיים אל תחפשי אותו כי יש לו כוח.." ולא שמעו מאמה של זואי יותר.

פרק 2- מה זואי תעכשה בנוגע אחיה התאום?
אם חשבתם שזואי תומר שתחפש את אחיה אתם טועים!
היא ניסתה לשכוח מהעניין ולהתחיל חיים חדשים. כמובן שסיפרה לחבריה (_מקס,סאני,ג'ימבו) והם לא הסכימו עם החלטתה שלא לחפש את אחיה וגם הם לא הבינו למה. בלילה סוער ומפחיד חלמה זואי חלום מוזר קורא לה ואומר לה "זואי, אחותי, תצטרפי אליי, חפשי אותי או שאני אחפש אותך." זואי התעוררה במהרה כתבה מכתב למקס, "מקס, אתה לא תראה אותי עוד בזמן הקרוב, אל תחפש אותי ותאמר גם לסאני וג'ימבו לא לחפש אותי, ודבר אחרון שהייתי רוצה לעשות לפני מותי הוא לומר לך פנים מול פנים מקס אני אוהבת אותך ואז לנשק אותך חזק ולא לעזוב אותך אוהבת אותך המון זואי." סאני התעורר לפני כולם בבוקר כדי לבדוק מה אם משחק התלת מימדי החדש שהמציא אך הבחין שליד מיטתו של מקס יש מכתב. סאני לא התאפק וקרא את המכתב ומהר בלי להראות ובלי לקרוא למקס את המכתב העיר את מקס וג'ימבו לחפש את זואי וידעו שבטח הלכה לחפש חריי אחיה. המקום היחידי האפל אצלינו, חשב סאני, זה מערת החושך בה יש מבוכים וכל מיני דברים. אחותו של מקס גם רצתה לבוא אך מקס השאיר אותה מאחור.

פרק 3- מה אם זואי+ סיפורו של אחיה התאום
זואי בלי לארוז כלום יצאה לחפש את אחיה התאום. היא טיפה פחדה למרות שזה היה מרצונה ואם חשבתם שהיא באמת הלכה למערת החושך אתם צדקתם!
זואי הלכה על חוט צר מאוד כדי לחצות את נהר הלבה והחוט נקרע לשניים ואז אחיה עף לכיוונה והרדים אותה ולקח אותה למקום מיוחד שבנה לעצמו. אחיה קשר אותה צמוד לכיסא וכשהתעוררה היא קצת פחדה.
זואי ניסתה לעשות את עצמה רדומה ואחיה אומר לה "אני יודע שאת ערה" בקול כועס ועבה.
זואי שאלה אותו " איך קוראים לך?" והוא ענה לה תום וזואי שאלה בחשש שיעשה לה משהו " למה אתה כועס עליי אני לא עשיתי כלום..." ותום צועק בעצבים " את עשית הרבה מאוד! אמא לא אהבה אותי בגללך, בגלל שהיא רצתה יותר אותך ורצתה לתת לך את הצומי ואותי היא מסרה רק בגלל שאני נולדתי עם כוחות! כשאלתי את אמי המאמצת אם לפחות את שם המשפחה שלה אפשר היא אמרה לא! אמך לא מרשה! אני בכיתי כל לילה וכל בוקר לא היתה לי מטרה לחיות ואז הבנתי שמטרתי היא נקמה. את חושבת שאמך היתה סתם חולה? לא! אני כישפתי אותה כדי שתחלה! עכשיו נקמתי אלייך תגיע!"

פרק 4- מצילים את זואי
זואי שואלת את אחיה מה תוכנית הנקמה ואם הוא מתכוון לגמור את חייה ואחיה עונה שלא, הוא יעשה יותר גרוע! הוא יהרוג את אהוביה! מקס ג'ימבו וסאני כבר הגיעו אל המקום הקטן שאותו בנה תום אחיה ושאל איך הגעתם כל כך מהר?!
סאני התחיל לומר "טכנית, לקח לנו מן עם החבל הקרוע אבל הצלחתי לחבר אותם במכשיר מיקרוסטופי העוצר את את שני קצוות החבל וקושר אותם לבד ואז..." שקטטטטטטטטטטטט!!! צעק תום ולא לאט עם כוחותיו הצליח לחנוק את סאני ואת ג'ימבו ולבסוף גם את מקס. זואי בכוחות ידיה פרמה את הקשר מהכיסא ומסביבה היה אור קסום וכשחנקה את אחיה זרקה אותו ללבה ולא שמעו ממנו. זואי לא רצתה לאבד גם את חבריה והתחילה לבכות. זואי ניצלה את הרגע כדי לנשק את מקס ומקס וכל מי שהרג תום אחיה התאוםחזר לחייםואז סאני רואה את הנשיקה הלוהטת בין השניים ונותן בבישנות את המכתב של זואי למקס ומקס מסמיק זואי קיבלה את כוחות האהבה והתחילה לעוף עם לבבות מאחוריה ופיזרה אבקה קסומה שנתנה לכולם חיים מאושרים. כהגיעו לביתם כוחותיה נעלמו אך היא היתה מאושרת. היא חגגה את זה עם מיקמק סיטי ומהאז מקס וזואי זוג משמיים וסאני בבישנות עוד עדיין מאחורה מוחא להם כפיים

מוקדש ל אושר12נועם
10
4
128


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
12/04/2019   23:31 נהוראיהמלך  4
מהמםם
07/01/2019   18:49 בוזגלו4  3
אני מאד שמח
11/09/2018   18:03 אושר12נועם  2
סיפור מושלם אהבתי מאוד
11/09/2018   16:45 בוזגלו4  1
אני מאוד שמחה שנתנו לסיפור שלי להיות פה