קהילה - היצירות של תהודיה
תהודיה
8
3

זואי והגנב 24/10/2018

יום אחד בהיר קמה זואי ואמרה: "וואו איזה יום נפלא" זואי התיישבה לכוס שוקו עם מרשמלו וראתה את התוכנית "כוכבים בעולם מיקמק" שמלמדת איך להיות כוכב כמו מקצוען עד שלפתע נזכרה ששכחה לנקות את המרפסת, אז היא לקחה סינר ומטאטא ויצאה החוצה. לפתע שמעה שני בחורים ממלמלים את אותו המשפט שוב ושוב:"בחצות נלך לעשות לראש העיר איזה "ביקור" קטן!!!, ואיש לא יוכל לעשות דבר!","אני חייבת לעצור אותם!!!".אמרה זואי." אני יודעת,אתגנב לבית ראש העיר ואעצור אותם לפני שיספיקו לעשות זאת. הגיעה שעת חצות וכולם הלכו לישון חוץ מזואי שהייתה בדרך לבניין ראש העיר, והינה התחיל הקרב אלן ראתה את הגנב, השנים עמדו זה מול זה ואלן אמרה:"אין לך סיכוי מולי גנב".ובת כמה את ילדונת?"שאל הגנב."בת 12 "ענתה זואי."הא הא הא את לא צעירה לזה?"

פרק 2 הגלימה
"לא" ענתה לו זואי. הם התחילו להילחם עד שהשודד הלך לחדר של ראש העיר הוציא חרב ואיים:"תזוזה אחת והוא לא יהיה פה". ראש העיר ניבהל, זואי בעטה ביד של השודד ולקחה את החרב, הגנב התחיל לרוץ ואלן בעקבותיו. זואי עשתה סלטה קדמית והצליחה לעקוף את הגנב, היא אמרה לו שייכנע והוא לא הסכים וזואי קפצה עליו ולקחה לו את החרב השנייה,המשטרה באה ואמרה לו להרים ידיים אבל בדיוק באותו הזמן הוא הוציא פצצת עשן ואף אחד לא ראה כלום אבל מתי שזה פסק זואי ראתה חתיכת בד אדום שכתוב אליו:"מונדו".
פרק 3 העקבות
זואי לא ישנה לא אכלה ולא שתתה בגלל מה שקרה. יום אחד לזואי לא הייתה סבלנות הלכה ישר למשטרה ודרשה שיכניסו אותה ושיש לה מידע בקשר למה שקרה המשטרה הוציאה חרבות והתחילה לאיים על זואי אך היא אמרה:"אין צורך, אני בצד שלכם,אבל אם אתם רוצים להילחם אין שום בעיה."לא".אחד מהם אמר "ניתן לך להיכנס".רק נדבר עם המפקד הראשי סטיב כי יש לו יותר מידע משטרתי." סטיב כחכח בגרונו חשב וענה:"בסדר רק תשתפו אותנו, מובן?".
"תודה אני מעריכה את זה".זואי נכנסה למשרד שבו היה המון תמונות של איש שמן אם שפם בגודל של פיל וזה גם מה שהיא ראתה והיא אמרה:"היי,אני זואי יש לי מידע חשוב לגבי מה שקרה אתמול ".השוטר נראה מופתע אבל זואי המשיכה:"אצטרך את חייליך, האם אתה מסכים?".ובכן".ענה השוטר "אני מסכים"
פרק 4 נפגשים שוב
"מה?!".אמרה זואי במבט מופתע."אתה מסכים כל כך מהר?". "כן" אמר השוטר. "יש לך בעיה עם זה?".לזואי הייתה תחושה מוזרה שהאיש הזה הוא לא מפקד המשטרה אלה מונדו, "מה השם של החייל הראשי שלך?".שאלה אלן והוציאה חרב מאחורי גבה. "אה, מקס?. אלן הוציאה את החרב מאחורי גבה ואמרה בקול עבה:"תשובה לא נכונה! אתה בא איתי מונדו!!!."אני מונדו הגדול!!!!" זואי לא נראתה מופתעת .הרי ברור שהוא לא ייקרא לעצמו רק מונדו
.אבל מונדו לא וויתר וניסה להימלט והצליח אבל זואי הייתה חכמה והובילה אותו למבוי סתום

פרק 5 חוזרים הביתה
זואי התחילה להתקדם באיטיות רבה כיוון שאליו הלך מונדו. היא קפצה עליו שמה אותו באזיקים והזמינה מסוק משטרה שישלח אותו לבית הכלא.

זואי חזרה רגועה לביתה אחרי כל המסע המאתגר שעברה, נכנסה למיטה שלה והתחילה לכתוב ביומנה:" יומני היקר, לא תאמין איזה מסע עברתי היום..."

הסוף

מוקדש ל דניאליטמןושחנעל

אנא המתן מצגת בטעינה..


1
1
35


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
06/11/2018   15:26 דניאליטמן  1
את ממש יצירתית