קהילה - היצירות של לו1006
לו1006
79
43

המתח המוזר והמיקמקית המוזרה. סיפור לסיפרייה 2 22/11/2018

תוכן עיניינים
בפרקים הקודמים עמוד 6
המתח המוזר עמוד 7
היומן של מיקניר עמוד 9
מתחילים!!
עמוד 6
בפרקים הקודמים
אני מיקאלה מי אתם ניכשלתי
עמוד 7
פרק 3 (זה ממש לפי סדר הפרקים בסיפור הראשון)
המתח המוזר
רגע! אמר מיקדניאל :"מיקניר לא רוצה שניקנה יומן" בוודאי אמר מיקניר בחיוך! טוב אנחנו בחנות? שאל מיקניר. לא ענה מיקדניאל. הגענו? שאל עוד פעם מיקניר? כן ענה מיקדניאל
טוב חייב לקנות יומן מושלם למיקאלה! נישאל אותה מה היא אוהבת. הלו מיקאלה. מה את רוצה שהיה על היומן שלך? שאל מיקניר מיקאלה ענתה בחיוך רחב:"עכשיו אני יודעת שאני לא צריכה לפחד ואני רוצה יומן עם חדי קרן"! טוב אמר מיקניר. יש! מצאנו את היומן! עכשיו צריך לשלוח אותו בדואר ישראל עם היא רוצה. נדבר איתה עוד פעם. הלו שאל מיקניר את רוצה שיגיע לך בדואר ישראל או בבית? בדואר ישראל. ענתה מיקאלה טוב ענה מיקניר. ביי אמרו שניהם וניתקו. טוב צריך גם לנו. רוצה 2 יומני מכוניות? שאל מיקניר. בוודאי ענה מיקדניאל ילה תשלם כמה עולה? שאלו שניהם יחד.
עמוד8
המתח המוזר
ברקים בקיץ? שאל מיקניר. ברקים!!!!!!!!! חייב לצאת מהעיר הזאת! צעק מיקניר. עכשיו זה באמת המתח מיקניר ומיקדניאל חייבים למהר לביתם! איך הם יבואו? כל זה היה בספר 3 והאחרון!
עמוד 9
הימן של מיקניר
הכירו את יומני אסור להציץ בו. לפני יומיים אני ומיקדניאל (חבר שלי) ראינו ילדה חמודה בשם מיקאלה. חקרנו עליה וראינו שהיא אלרגית לסימנים. אז חשבנו אני ומיקדניאל להחזיר אותה לביתה. והחזרנו אותה לביתה. היום החלטנו ליקנות למיקאלה,לי,ולמיקדניאל יומנים למיקאלה יומן חדי קרן ולי ולמיקדניאל מכוניות.

שימו לב לספר 3! היה רק המשך ליומן של מיקניר וסיכום.
המשך יבוא..
כל הזכויות שמורות! לי ולסיפור!

מוקדש ל כולם.
2
191


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה