קהילה - היצירות של roeid991
roeid991
43
33

המיק שיקוי לכתב אורח 04/12/2018

קריאה מהנה :) מקווה שתאהבו
המיק- שיקוי:

ימים שקטים חלפו על מיקמק סיטי. קניון חדש נפתח, היו בחירות לראשות העיר, מיקמקים טיילו להם ברחבי העיר... כרגיל. לא היה שום דבר יוצא דופן שנראה בעיניו של מקס, הכל היה כמו תמיד. מקס, זואי, סאני וגימבו, עזרו יחדיו לשמירת ההרמוניה שהייתה במיקמק סיטי, אולם הם לא ידעו מה הולך לקרות להם בעוד מספר ימים, הרפתקאה שעוד לא חוו מעולם, סכנות שלא תיארו שהם אפשריות בשבילם...
ראש העיר הזמין את כל מובילי העיר לישיבה דחופה ביותר בעירייה.
"המיקמקים שלנו..." אמר ראש העיר בפנים חוששות "הם נמצאים בסכנה נוראה!" כולם היו המומים, הרי הזמנים היו טובים באותה תקופה, הר הגעש היה שקט, לא היו תעלולים מצד מונדו ומקיוואלי ולא היו סכנות שונות שנצפו.
"אבל מה קרה?" שאלה מיקאלה בתקיפות. "יש סכנה חדשה, גדולה הרבה יותר מכל סכנה שנראתה בעירנו..." אמר ראש העיר. "ביערות מיקמק יש חלק אפל... חלק שאף פעם לא נתקלתי בו מימי! הוא נמצא מתחת לגשר בקצה היער, שם שוכנת מכשפה בשם מרימנדה. ביררתי עם המיקכשפה של מיקמק סיטי והיא אמרה לי שהיא מכירה אותה. בעברי גם אני הכרתי אותה ואתם אפילו לא מסוגלים לתאר את כוחותיה. הצלחתי לעצור אותה עד כה ועכשיו היא עומדת לתקוף את העיר שלנו. המיקכשפה פיתחה שיקוי מיוחד שחוסם את המעבר אל הגשר בשני כיווניו, כך שמרימנדה לא תוכל להיכנס למיקמק סיטי. אך עכשיו גיליתי שמרימנדה המציאה שיקוי שמנטרל את החסימה ויותר מזה, הוא יכול להפוך את מיקמק למקום ייבש וצחיח עם שמיים כתומים!! השיקוי שלה יכול לעשות הכל! טיפה אחת ממנו ואתם נעלמים אל הלא נודע... " "אני לא רוצה שנערב אף מיקמק בעניין, אנחנו נצטרך להסתדר בכוחות עצמנו... אני רושם פה את הפרטים ואנחנו ניפגש מאוחר יותר"
מקס, סאני, זואי וגימבו שמעו שהייתה בעירייה ישיבה דחופה ביותר של מובילי העיר. מקס אמר לחבריו "זה משגע אותי שמשהו מתרחש מתחת לאף שלנו ואנחנו לא יודעים עליו!" "בואו נתגנב לעירייה ונבדוק במה מדובר" גימבו סאני וזואי הסכימו איתו על כך והם הלכו ארבעתם ביחד לבניין העירייה. כשהם הגיעו הם הציצו פנימה וראו שאין שם אף אחד. הם התגנבו פנימה והתחילו לחפש רמזים בקשר לעניין. הם ידעו שאם מישהו יראה אותם זה יהיה חמור ביותר! למיקמקים אסור היה להתקרב לשם בתקופה הזו, והעונש הצפוי להם היה שהם לא יוכלו להשתתף במחנה הקיץ למיקמקים ואף סגירה של המעבדה. זואי ומקס חיפשו יחד ואילו גימבו וסאני חיפשו במקומות אחרים. "תבדקו בכל מקום!" קרא סאני. "אממ חברה? נראה לי שתצטרכו לבוא לראות משהו" אמרה להם זואי שהיא עומדת המומה מול דף נייר. כולם מיהרו אליה. הפנים של כולם החווירו. בדף היה רשום על מרימנדה, השיקוי והסכנות שצפויות למיקמק סיטי. "אנחנו חייבים לעשות משהו!" אמר גימבו. "מה נוכל לעשות? רשום שלמיקמקים שלא היו בישיבה אסור להשתתף" שאל סאני. "לא אכפת לי! אנחנו מוכרחים לעשות משהו! מי איתי?" שאלה זואי והניפה את היד לאמצע. גימבו בלי שום היסוס הושיט את ידו ואחריו מקס.
נראה שסאני חשש קצת כי הוא לא רצה להסתבך בדברים שגדולים עליו, אך הניף גם הוא את היד. "נעשה את זה בלי שאף אחד ידע" אמר מקס, "בעוד כשעה ניפגש ארבעתנו ליד חנות השיקוים של המיק מכשפה איפה שהכניסה ליער, תביאו ציוד לפעולה". כל אחד רץ לדרכו וכעבור שעה ארבעתם נפגשו שם. הם הביאו אוכל, חבלים, שתייה, ואת כל הציוד הנדרש להם. הם נכנסו ליער ומצאו לפי המפה שהייתה בעירייה את הגשר המדובר. אחד אחד הם עלו על הגשר והסתכלו למטה. החבורה ראתה שם יער אפל וחשוך, שלעולם אף אחד מהם לא הבחין בו. מקס בלע את רוקו וחיכה לתגובתם של האחרים. דפיקות לב מואצות תקפו אותם, הם פחדו לרדת למטה ועוד במיוחד אחרי מה שקראו.
השעה הייתה כבר מאוחרת, ולפתע נראה מלמטה אור בוהק בצבע כתום. הם הרגישו שהגשר מיטלטל, הם רצו לרדת ממנו אבל... הגשר נקרע! הם התחילו ליפול למטה בצעקות. לא היה להם שום סיכוי.... מקס בעודו צונח, לא העז להסתכל למטה. הוא ראה את זואי לידו, וחשב בליבו שלפחות ברגעים האחרונים של חייו, תשאר לו תמונה של מי שהוא אוהב. עברו שניות שנראו כמו נצח.....הוא עצם את עיניו, ו........בום!
מקס פקח עיינים. הוא היה בתוך ענן שחור ואפלולי... הוא לא ראה דבר... "גימבו... בו... בו... בו?" "סאני... ני... ני... ני?" "זואי... אי... אי... אי?" "אתם שומעים אותי?...תי?...תי?...תי?..." קולו נשמע חזק בחלל האזור. הוא החל לגשש באפילה בחיפוש אחר חבריו. "מקס.. " הוא שמע את זואי לוחשת לעברו. הוא הדליק את הפנס שבתיקו וראה את כולם מוטלים לידו בתוך קן של ציפור ענקית. "וואו, אני לא מאמין! איך נפלנו? איזה מזל שאנחנו חיים!!" אמר מקס כנשימותיו כבדות עליו. "ראיתם את הברק הזה? הוא קרע את הגשר. אני חושב שזהו השיקוי שהרס את המגן שהמיקכשפה יצרה". "אני לא מאמינה שזה קרה..! אני לא מבינה מה קורה כאן" אמרה זואי כמעט בבכי. כולם קפצו החוצה מהקן ולפתע קפאו במקומם....הם שמעו קולות מתקרבים אליהם. כל אחד רץ להתחבא בין השיחים. מרימנדה נראתה הולכת ומדברת עם טיפוס נוסף. היא נראתה מפחידה מאוד, בגדיה היו שחורים והיא החזיקה ביד שיקוי כתום שזהר בצבע של ההבזק שראו קודם. "הגשר נקרע! מעולה. עכשיו צריך להגיע לשם. סוף סוף ראש העיר היקר שלהם ישלם על מה שהוא עשה! מיקמק סיטי הולכת להיות בידי ומי שיתנגד, ביי ביי!" צחקה מרימנדה בקולה המרושע. "לורדי, תכין את המשגר להפעלת השיקוי. עכשיו!" צוותה מרימנדה על הטיפוס שעמד לידה. לורדי רץ בצייתנות אל תוך היער. לפתע מקס הבחין שיש רעש מהשיח של סאני. מרימנדה התקרבה לעברו. הוא ראה שזואי וגימבו יצאו מהמחבוא ורצו לעזרתה. הוא מיהר לעברם, וכשהוא הגיע לשיח בו התחבא סאני, הם כבר לא היו שם! הוא נותר לבדו ביער אפל חשוך ומלא בסכנות. ברשותו היה תיק שבו יש חבל, סכין, פנס ובקבוק מים. מקס פרץ בבכי שלא חווה מעולם. הוא האמין שהוא נמצא עכשיו ביער הזה ולא יוכל לחזור למיקמק סיטי בכוחות עצמו. גם לקרוא למישהו לעזרה לא יכל, מכיוון שמרימנדה עלולה הייתה לשמוע אותו.
היה מאוד חשוך, מקס הוציא את הפנס שהיה בתיקו והחל ללכת לכיוון שאליו לורדי רץ. לאחר זמן מה של הליכה הגיע לקרחת יער. להפתעתו ראה לנגד עיניו את לורדי שוכב ישן ליד מפל עם מים סגולים. זה לא הפתיע אותו, לאור החוויות שעבר ביער הזה. הוא תפס מחסה במרחק מה מלורדי. "כשהוא יתעורר אוכל לעקוב אחריו ולגלות איפה כלואים החברים שלי" חשב מקס בליבו. העייפות נפלה על מקס והוא נרדם במקום המחבוא.
"לוורררדיייייייי?!" צעקתה של מרימנדה הרעידה את כל היער. מקס ולורדי קפצו בבהלה. לורדי החל לרוץ במהירות אל תוך היער ומקס החל לעקוב אחריו. נשימותיו של מקס הלכו והכבידו עליו, רגליו כשלו במרדף אחר לורדי. לפתע נשמע פיצוץ ולורדי נעלם. מקס התקרב למקום והתגלה לעברו מבצר חשוך סודי ומשונה. הוא הבין שהגיע למעבר סודי שלורדי עבר דרכו. הוא התקדם עוד כמה צעדים ולפתע נשמע פיצוץ נוסף. מקס נפל בחוזקה על גבו. לאחר שהתאושש מהנפילה הוא שמע את מרימנדה בקול מאוד ברור אומרת "אתם, תושבי מיקמק סיטי, ראש העיר הזה הוא המנהיג שלכם? אתם עוד תשלמו!". הוא כל כך שמח שהוא הבין שהיא מדברת לחבריו, שהיא לא העלימה אותם כבר. הוא הציץ ממחבואו לעבר החדר בו החזיקה מרימנדה את שלושת חבריו. הוא ראה אותם קשורים באזיקים.
"אתם עומדים לראות עכשיו בשידור חי מה עומד לקרות לשמיים של מיקמק סיטי" אמרה מרימנדה. מקס הציץ שוב ממחבואו וראה במרכז החדר כדור בדולח ענקי. מרימנדה לקחה את השיקוי הכתום ואמרה את מילות הקסם "אומחי שחולה מירלם קורה!!!!" השיקוי התחיל לזוז! הבזק באור כתום נראה בשמיים. דרך כדור הבדולח הענק של מרימנדה ראו את המתרחש במיקמק סיטי, את הפארק והאנשים המבוהלים מכך שהשמיים הפכו לכתומים. מרימנדה צחקה צחוק מרושע ויצאה מהחדר עם השיקוי הכתום. זואי, גימבו וסאני נשארו בחדר בהשגחת לורדי והמשיכו לראות את מצבה של מיקמק סיטי בכדור הבדולח.
מקס המתין בשקט בחדר הסמוך לרגע הנכון שבו יבצע מהלך... לאחר זמן מה הבחין בכך שלורדי נרדם. "זו ההזדמנות שלי" חשב מקס בליבו מקס רץ במהירות לכיוונם ובידו הסכין שלקח מתיקו, ושיחרר את חבריו מהאזיקים. הוא סימן להם עם היד תנועה של שקט. במהרה הוליך אותם אל עבר המעבר הסודי. הם שילבו ידיים ולפתע נשמע פיצוץ והם מצאו את עצמם חזרה ביער החשוך. "איך נעלמתם? מה קרה? ראיתי את מרימנדה באה לעברכם ופתאום נעלמתם" שאל מקס. "במקום בו הסתתרתי הופיע לפתע יצור משונה בעלת שלוש אוזניים ועין אחת. הוא היה נראה כמו מינימיק. אבל זה לא היה בדיוק מינימיק... היצור נשך את הרגל שלי, ומרימנדה שמעה ותפסה אותי." אמר סאני. "היא שאלה אותי אם יש לי פה חברים ואיימה שאם אני אשקר היא תשפוך עליי מהבקבוק. נראה היה שהתשובה ברורה לה ולא היה טעם לשקר...עניתי כן.... היא איימה בקול מפחיד שאם החברים לא מסגירים עצמם, היא שופכת עליי מהשיקוי ואז זואי וגימבו יצאו. ידעתי שאסור היה לנו לבוא לכאן!". " גם אני באתי לעברך, אבל אז נעלמתם איכשהו... לא שמעתי מה שקרה, פשוט ראיתי שהם רצים אלייך בעקבות מרימנדה" אמר מקס. "טוב זה לא מה שחשוב עכשיו. צריך להציל את מיקמק סיטי ולעצור את מרימנדה" אמרה זואי. "כן, את צודקת, אבל איך? כל עוד השיקוי בידה לעולם לא נוכל לעשות משהו!" אמר גימבו. "חשבתי על תוכנית" אמרה זואי "בואו נחזור למבצר של מרימנדה, נשים עלינו את האזיקים ונעמיד פנים כאילו אנו באמת קשורים... מקס אתה תתחבא בחדר הסמוך כמו קודם....כשהיינו שם הבחנו היכן מרימנדה מסתירה את השיקוי!" אמרה זואי בהתלהבות. "אנו נאותת לך מקס, שהשטח יהיה פנוי, תיקח את השיקוי מהמחבוא ואז נעלים אותה!" "רעיון טוב... אוקיי קדימה!" אמר מקס וארבעתם חזרו חזרה למבצר של מרימנדה דרך המעבר הסודי. אולם עם חזרתם ציפתה להם הפתעה גדולה, מרימנדה וכל המשכפים שלה החלו לחפש אותם בכל מקום. מירנדה צעקה "תפסו אותם" והצביעה לכיוון החבורה, הם החלו לרוץ אך האנשים שלה תפסו אותם. היא אמרה "חשבתם שתוכלו להתחמק ממני? הגיע הזמן שתראו את הכוחות שלי!" היא הניפה את השיקוי לעברם והתיזה על גימבו סאני וזואי! הם נעלמו מיד כאילו בלעה אותם האדמה!!!
"חבל שבאת גם אתה!" אמרה מרימנדה למקס, אשר הסתכל עליה בעיניים זועפות. "עכשיו גם אתה תעלם... ביי ביי, נתראה, או שלא...." צחקה מרימנדה ושפכה עליו את השיקוי.
מקס פקח את עינייו וראה שהכל מסביב לבן. הוא היה לבד. הוא לא ראה אף אחד מהחברים שלו שם. הוא צעק את השמות שלהם אך ללא מענה. הוא החל ללכת וללכת, לא ראה כלום, לא שמע כלום, הוא היה לבד בעולם משלו. לפתע הייתה רעידת אדמה. מקס נפל למטה אל תוך בור והגיע ליער שהיה נראה מוכר. הוא הבחין מסביב, ופתאום ראה את החברים שלו, את סאני בתחילה ואחר כך את גימבו וזואי. הם נפגשו ארבעתם וכל אחד סיפר סיפור דומה על המקום הלבן אליו הגיעו. פתאום, נגלה לעברם עץ ענקי שצמרתו הבזיקה אור כתום בוהק. "זה נראה כמו השמיים של מיקמק סיטי שראינו בכדור הבדולח" אמר גימבו. הם החליטו לטפס לצמרת העץ. זה היה מעבר סודי לקרחת היער של מיקמק סיטי!
הם שמחו כמו שלא שמחו מעולם. הם הלכו חזרה לעירייה וראו שהכל בסדר. המיקכשפה ראתה אותם ורצה לעברם. "איפה הייתם? דאגנו נורא!". "ראינו בחדר המפקדה את מה שרשמתם על הדף, והחלטנו ללכת להציל את העיר מידיה של מרימנדה... אבל נכשלנו." אמר גימבו. "אתם רציניים? זה מסוכן מאוד! אני לא מאמינה! איך שרדתם?" אמרה המיקכשפה בפנים כועסות והמומות. "נספר עוד מעט, בינתים, איך השמיים רגילים? איך הכל רגיל כאן?" שאל סאני. "בזמן שאתם נעלמתם, אני, ראש העיר, מיקאלה, אסי, אקסל ואפילו מיקיוואלי יצאנו לעבר היער האפל לחפש אחריכם. לקחתי איתי את השיקוי שאימי נתנה לי שהייתי קטנה. היא אמרה לי- אני מפקידה בידייך שיקוי שתשתמשי בו רק בזמן מצוקה אמיתי, אני סומכת עלייך ועל תבונתך שתעשי בו שימוש נכון... וזה מה שהציל אותנו!" אמרה המיקמכשפה. "זה עבד!!! השיקוי ניטרל את ההבזק של מרימנדה והחזיר את השמיים לכחולים והכל חזר לקדמותו. השיקוי שינה אפילו את היער האפל של מרימנדה, והיום הוא כמו כל יער רגיל." סיפרה בהתרגשות. "איך גרמת לשיקוי להחזיר את השמיים לכחולים?" שאלה זואי. "פשוט מאוד. אימי לימדה אותי שצריך להוסיף כפית מלח, להגיד כמה מילות קסם וזהו.. השמיים חזרו לכחולים. "הם הלכו יחדיו אל הבקתה של המיקכשפה והיא סיפרה להם בדרך את כל מה שקרה בזמן שנעדרו-שמתקנים את הגשר, ואת זה שמרימנדה עכשיו בכלא. הם סיפרו לה על כל החוויות שעברו, על היער המוזר, על איך היא תפסה אותם ולאן הם הגיעו. לפתע ראש העיר הגיע. תחילה הוא חיבק כל אחד מהם ואמר "איפה הייתם? דאגנו לכם נורא!" הם סיפרו גם לו את הסיפור, הוא קצת נזף בהם אבל גם שמח שלא קרה להם כלום. "ועכשיו תורך להגיד לנו מה קרה בינך לבין מרימנדה?!" אמר מקס בחיוך. "אוקיי... אני והיא כבר נפגשנו בעבר, היא הייתה המיקכשפה פעם של העיר בה חיו המיקמקים לפני שהגענו למיקמק סיטי, אבל שהגענו לכאן היא לא באה איתנו והיא הגיעה רק לאחר תקופה. אני נבחרתי לראש העיר בבחירות הראשונות שלי באותה התקופה... תופתעו לגלות אבל לא הייתי גדול מהגילאים שלכם בכל כך הרבה באותה תקופה. אמא של המיקכשפה שלנו הייתה המכשפה הראשית של מיקמק סיטי ומרימנדה מאוד כעסה על זה.
היא החלה להמציא שיקוים שהחריבו את היער, והרסו את כל הבנייה שלנו בעיר. הזהרנו אותה שאם היא תמשיך היא תענש אבל היא לא הקשיבה, אז עשינו שיקוי שהעביר אותה ליער אחר ושהיא לא תוכל להגיע למיקמק יותר... רק לאחרונה גיליתי שהיא התקרבה לאט לאט מבלי ששמנו לב. עכשיו היא ניסתה את השיקוי הסודי שלה וקרה כל מה שקרה... אני סבור להניח שהמיקכשפה כבר עדכנה אתכם לא?" ציחקק ראש העיר.
כולם שמעו על הסיפור שלהם והתגאו בהם מאוד... הימים המשיכו להיות שקטים ונעימים כמו שלפני מה שקרה. החבורה שלנו, המשיכה לפעול למען חברת מיקמק סיטי ולפתח משחקים מגניבים ושונים. הם חיכו בכיליון עיניים למסע הבא שלהם, בתקווה טובה והרגשת ניצחון.
הסוף !

מוקדש ל, כל המיקמקים ,:)
5
4
187


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
12/10/2019   03:15 מיקמי  4
סיפור מקסים כל הכבוד לך ממש מעריכה אותך על המאמץ באמת כל הכבוד בטוחה אתה כתב אורח
08/10/2019   00:31 רקפת13  3
מהמם
05/12/2018   18:35 לאלושהמלכה  2
מתומתם
04/12/2018   17:38 מעולה10  1
מקסים. סיפור מדהים, כל הכבוד על המאמץ. אני בטוח שאתה כתב אורח.