קהילה - היצירות של לו1006
לו1006
79
43

המתח המוזר והמיקמקית המוזרה הסיפור המלא לכתב 08/12/2018

פרק 1
העקבות
2 חוקרים מיקדניאל ומיקניר חקרו בסביבתם. לפתע הם ראו עקבות מוזרים מאוד.. של מי העקבות האלו? שאל מיקדניאל בבילבול. אינני יודעה. ענה מיקניר.
עמוד 7 העקבות
מעניין של מי?.! אמר מיקניר בפרצוף מופתע. 2 החוקרים הלכו בעיקבות העקבות. 2 החוקרים ראו מיקמקית יפיפיה וזצת מוזרה שקראו לה מיקאלה. מיקאלה ניגשה עליהם ואמרה ל2 החוקרים כמה דברים
העקבות
איך קוראים לך? אמר מיקניר. לי מיקאלה. מי אתם? שאלה מיקאלה. אני מיקניר ואני מיקדניאל אמרו שניהם.
העקבות
שלום... אמרה מיקאלה בפחד. מיקניר אמר לה:''לא צריך לדאוג זה די ארוך לה''. נכון אמר מיק דניאל. טוב. אמרה מיקאלה
העקבות
בפחד. כולם חזרו למקום שבו הם חשבו. לאן לכחת את הילדה??
העקבות
מיקדניאל חשב לכחת את הילדה לביתו לסיור. הוא חשב שהרעיון לא טוב וחשב לכחת את הילדה למעבדה הממקמקת. מיקניר חשב אותו הדבר ולא ידעו מה ולאן לכחת את הילדה?

מיקניר ומיקדניאל חשבו שעות,ימים ושבועות. מיקניר מצא תשובוה ולחש את התשובה למיקדניאל. ומיקאלה שאלה למה הם עושים סוד ושניהם אמרו ''סתם משהו''
פרק 2
חקר המיקמקית המוזרה
שני החוקרים הלכו למעבדה המקמקת. וקשרו את מיקאלה. וישבו בכסא המחשב כדאי לסוכך עם הסוכן שלהם. מיקניר סיפר הכל שהם מצאו ילדה ולקחו אותה למלכודת. והסוכן אמר:''מיקצוין!!!'' ושמח מאוד שני החוקרים שמחו גם . וניתקו את השיחה. מיקניר לקח זכוכית מגדלת והתחיל למצוא סימנים. מיקניר ראה מיתחת לחולצה של מיקאלה ש.. יש שם סימן מוזר! מיק דנאל אמר:''יש! אנחנו טובים במציאה!''
חקר המיקמקית המוזרה
מיק ניר אמר בפחד:תיזהר יש סימן במכנסיים.. אוי.. אמר מיק דניאל בבהלה:
''יש סימן בנעליים,בראש ובכל הגוף!'' אוי לא! בוא נשחרר מהר!
יש פה פתק אמר מיקניר רשום שם:חידה בדקו במחשב שלכם מהם כל הסימנים שלה למה היא ככה? וואו! אמר מיקדניאל צריך למהר למחשב נכון אמר מיקניר
למה אנחנו מחכים?! אמר מיקדניאל:"ילאה למחשב"!! היה רשום גם שיש 8:00 דקות לחזור את הסימנים! קדימה אין לנו הרבה זמן! אמרו שניהם יחד!
הם צילמו את כולה וראו שהסימן הזה הוא.. סימן אלרגיה לחקרים! מיקניר נבהל מאוד ואמר:"בוא נציל אותה"! נו באמת.. אמר מיק דניאל. חייבים פשוט רק לחפש לא להיבהל זה רק בסך הכל סימן.
חקר המיקמקית המוזרה
מיקדניאל אמר:"מיקניר תכין שיקוי שיחזיר את כל הסימנים למקום אחר." אין בעיה! ענה מיק ניר בחיוך. מיקניר הכין את השיקוי בזריזות ואמר למיקדניאל:"בבקשה"
טוב זה יכול לראפא אותה.

מיקניר אמר:"ניכשלתי" בעצב עצוב מאוד. מיקדניאל אמר:"לא ניכשלתה רק לא הכנת
את השיקוי במדויק.
חקר המיקמקית המוזרה
מעניין. רשום זמן דקה!! אמר ניר בבהלה וקפץ. מה דקה שאל דניאל? עוד דקה ..
היה למיקניר קשה להספיר שעוד מעט ניגמר הזמן.
חקר המיקמקית המוזרה
מיקניר היסתקל עוד פעם בפתק וראה שיש 50 שניות. מיקניר אמר למיקדאניאל שיש רק 50 שניות! מיקדאניאל אמר:טוב חיבים לחשוב
חקר המיקמקית המוזרה
מיקניר ומיקדניאל ניסו וניסו. מיקניר ראה שבפתק רשום שניגמר הזמן! המיקמקית החלה להיתעורר ו.. שאלה אותם שאלות למה היא פה? ולמה אתם פה? ועוד
פרק 3 המתח המוזר
2 החוקרים הכינו שוב את השיקוי במדויק ונתנו למיקאלה לשתות. מיקאלה שתתה את כל השיקוי וחזרה לעצה שני החוקרים שאלו אותה איפה היא גרה והובילו אותה לשם ואמרו ביי. לבינתיים רגע! אמר מיקדניאל :"מיקניר לא רוצה שניקנה יומן" בוודאי אמר מיקניר בחיוך! טוב אנחנו בחנות? שאל מיקניר. לא ענה מיקדניאל. הגענו? שאל עוד פעם מיקניר? כן ענה מיקדניאל
טוב חייב לקנות יומן מושלם למיקאלה! נישאל אותה מה היא אוהבת. הלו מיקאלה. מה את רוצה שהיה על היומן שלך? שאל מיקניר מיקאלה ענתה בחיוך רחב:"עכשיו אני יודעת שאני לא צריכה לפחד ואני רוצה יומן עם חדי קרן"! טוב אמר מיקניר. יש! מצאנו את היומן! עכשיו צריך לשלוח אותו בדואר ישראל עם היא רוצה. נדבר איתה עוד פעם. הלו שאל מיקניר את רוצה שיגיע לך בדואר ישראל או בבית? בדואר ישראל. ענתה מיקאלה טוב ענה מיקניר. ביי אמרו שניהם וניתקו. טוב צריך גם לנו. רוצה 2 יומני מכוניות? שאל מיקניר. בוודאי ענה מיקדניאל ילה תשלם כמה עולה? שאלו שניהם יחד.

המתח המוזר
ברקים בקיץ? שאל מיקניר. ברקים!!!!!!!!! חייב לצאת מהעיר הזאת! צעק מיקניר. עכשיו זה באמת המתח מיקניר ומיקדניאל חייבים למהר לביתם! איך הם יבואו? כל זה היה בספר 3 והאחרון!
הברקים היו ממש חזקים מיקניר ומיקדניאל לא ידעו מה לעשות. הם מהר רצו לשדה התעופה ועברו לעולם אחר. איזה עולם הם היו? עולם המיקמק! מיקניר ומיקדניאל מהר יצאו והלכו למקום שהם עברו איפה הם גרו? בעיר במלון גדול ויפה. אבל הם דעגו למיקאלה מהיא תעשה בילעדנו? הם חשבו להכין לה מעטפה ובתוכה בובות בצורה שלהם.

פרק 4

הימן של מיקניר
הכירו את יומני אסור להציץ בו. לפני יומיים אני ומיקדניאל (חבר שלי) ראינו ילדה חמודה בשם מיקאלה. חקרנו עליה
שהיא אלרגית לסימנים. אז חשבנו אני ומיקדניאל להחזיר אותה לביתה. והחזרנו אותה לביתה. היום החלטנו ליקנות למיקאלה,
ולמיקדניאל יומנים למיקאלה יומן חדי קרן ולי ולמיקדניאל מכוניות. טוב לביינתים עברנו לעולם המיקמק אבל השאלה היא מה נעשה בלי מיקאלה? טוב חשבתי על פיתרון להכין מעטפה עם הבובות שלי ושל מיקדניאל. מעניין איפה היא תשים אותן.. אוי לא! ניגמרו לי הדפים!

מוקדש ל כולם.
2
3
190


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
09/06/2019   12:12 לילי45551  3
מושלם
מהמם
אוהבת כלכך
08/06/2019   16:31 לילי45551  2
אני או❤הבת אותך
09/12/2018   10:55 תומריקו261  1
מיקצויין!