קהילה - היצירות של חיטוון
חיטוון

המדרגה המכושפת 12/12/2018

אתמול
כמו בכל יום רגיל אני קמה בבוקר יוצאת מהמיטה מצחצחת שיניים אוכלת.. סדר יום של בערך כל מיקמק אני הולכת לבית ספר ולבית ספר הגיעה מורה חדשה מוזרה כזאת מקופלת מקומטת כמעט בלי קול המורה לחשה בקול מעומעם את רשימת שמות ילדיי הכיתה כמעט שלא שמענו דבר היא סיימה לקרוא את השמות והתחילה להעביר שיעור משום מה היא הביאה איתה מין ספר עתיק מלא אבק היא עשתה פו ובכל התפזר עלינו היא התחילה לקרוא
"היה היה פעם שני ילדים.... כולם התחילו להתעייף עשו את עצמם ישנים היא סיפרה על שני ילדים תאומים שקמו בבוקר הלכו לבית ספר ושמעו סיפורים כמו שהיא עושה לנו כרגע הילדים מאוד נהנו מהסיפור והמשיכו לקרוא לקרוא ולקרוא עוד ועוד יום אחד שהם חזרו הביתה אחד מהילדים דרך על מדרגה ו....
עכשיו תורכם לכתוב סיפור עם מתח כמו זה היא אמרה. היו לי כל כך הרבה רעיונות כמו שהמכשפה והעוזר שלה מונדו ומיקיאולי פתאום הביאו איתם רובוט מכושף שניראה כמו ראש עיר וינסו להישתלט על מיקמקסיטי לא! אוליי שראש העיר טעם משקה מורעל שהיפנט אותו או שמקס וזואי יתחתנו או שאלכסיס פתאום תקבל נעל זכוכית עם תליון מוזהב שיהפוך אותו לנחמדה יש לי כל כך הרבה רעיונות אבל הייתי יותר מדי שקועה במחשבות שלא כתבתי שום דבר ופתאום היה צלצול הבייתה, מאז שהמורה הקריאה את הסיפור אני מרגישה מאוד משונה אני מרגישה כזאת עייפה יש לי פנטזיות שאני איזה נסיכה מהאגדות שהיא גם לוחמת הגנה עד שהגעתי למדרגות! עליתי עליתי עד שהגעתי למדרגה מספר 23 היא הייתה משונה עם הרבה צבעים ואותיות עליה הרגשתי כאילו היא צועקת אליי בואי תדרכי עליי כמעט ודילגתי עליה אבל מתוך סקרנות היתי חייבת ודרכתי שדרכתי הרגל שלי התחילה לישקוע למטה למטה למטה כאילו שלא הייתה תחתית ובום! אני מתרסקת על מין מכשפה בלונדינית עוזר כחול וילדה קטנה ומפונקת שכל הזמן אמרה דולי! הם היו מאוד מוכרים לי כן! זאת מיקיאולי מונדו ואלכסיס ואז אני הולכת יושבת על ספסל משוקולד מנסה להבין איפה אני מה קורה איתי! כל כך הרבה שאלות שלא ידעתי אם אני יקבל עליהן אי פעם תשובה פתאום באים אליי יצורים קטנים וחמודים עם משקפים קטנים וספרים זיהיתי אותם אלה המינימיקים אלביס פנסי וסנוז הם היו חמודים כל כך הם אמרו לי שאני הבסתי את המכשפה הרעה מהמערב שאני היתרסקתי עליה והרגתי אותה את העוזר שלה ואת הבת שלה
האמת שהרגשתי טוב ורע בו זמנית מצד אחד אני מרגישה רוצחת הרגתי מישהי עכשיו מה אני ילך לכלא עם בריונים אני לא בנויה לחיים האלה!
ומצד שני כולם שמחים וקצת גם אני בכל זאת בחיים האמיתיים הם טיפונת מעצבנים טוב יותר מטיפונת אני מתהלכת לי בכפר הקסום של ממלכת הממתקים ואז פתאום ראיתי שתי פיות אחת לבנה ואחת אדומה אחת עם כנפיים ואחת עם קרניים אחת הן אמרו שאני ביער מכושף ויש רק דרך אחת להימלט ולחזור לחיים האמיתים אחת אמרה אם תתני נשיקה לצפרדע רק ככה תוכלי לחזור
השניה אמרה שטויות במיץ טרוליות הדרך היחידה שלך לחזור היא לנצח את מלכת הלבבות
ופתאום צצה פיה קטנה וחמודה שלחשה לי ששתיהן צודקות וצריך לשלב בין המעשים לנשק צפרדע שיהפוך לנסיכה שתהפוך לאבירה שתהרוג את המלכה לקח לי כמה שניות להבין את זה שאלתי בצעקה זה לא אמור להיות נסיך שהופך לאביר שהורג את מלכת הלבבות?!
הפיה הקטנה אמרה לא, אבל אתן לך עצה למסע שאת הולכת לעבור במקום שתלחמי בחושך עליך להגביר את האור . לא הבנתי את המשמעות הייתי עסוקה בלחפש צפרדע למסע באו איתי המינימיק אלביס פנסי ושלושת הפיות עם קופסה קטנה ביד שהייתה מקושטת בפרחי נוצות והכי חשוב! מצד אחד קרניים מצד שני כנפיים בצבעים שחור ולבן יצאנו בחיפושים הגענו לנחל האותיות שאמר רק מיקטרול יוכל לנצח את האור לא הבנתי מה המשמעות אבל לא היתעלמתי ניסיתי בכל הכוח לזכור את המשפט המשכנו הגענו לגבעול הטרולים הוא היה חשוך כלילה בוהק בצבע שחור! ואז נזכרתי במה שאמר נחל האותיות חשבתי מה לעשות הפיה הקטנה אמרה שבתוך צמה זה מסתתרת צפרדעה קסומה ניסיתי לפתוח את הצמח והוא לא נפתח חיכיתי לעצה אך לא קיבלתי רק שמעתי שאני חייבת לפתור את זה לבד ואז עלה בי רעיון אחרי צפרדעה מחזרים צפרדעים אמרתי לכולם שישארו במקום ולא שמתי לב שהפיה הקטנה התגנבה מאחוריי לא נורא אמרתי חיפשתי צפרדעים חזקים מצאתי חמש צפרדעים לבנים עם כתרים על הראש הבנתי שהם יכולים לפתור את הבעיה שכנעתי אותם לבוא רק שלוש באו חשבתי שזה יספיק הם ידעו מה הבעיה והתחילו לטפס על הצמח אך לא מילאו אותו אמרו שחייב לקראו לשניים שלא הסכימו לבוא חשבתי שהמשפט יעזור כדי לנצח את החושך עלינו להגביר את האור! רצתי כמו הרוח אל הצפרדעים אמרתי את המשפט והם קפצו במהירות אל הצמח הם אמרו ביניהם בלחש שאני לא ישמע ששם מסתתרת מלכת נסיכת הצפרדעות מהר מאוד הם עלו על הצמח זינקו עליו הצמח ניפתח ומשם באה צפרדה יפיהפיה בלי רצון חייבתי את עצמי לתת לה נשיקה ותאום היא הפכה לנסיכה ובלחיצה על טבעת קסומה היא הפכה לנסיכה עכשיו שאלתי את עצמי רגע מה זאת הקופסה הזאת הייתי חייבת לשאול ןשאלתי הם אמרו שזה הנשק הסודי שלהם לניצחון הם אמרו שניצחתי את החושך עכשיו צריך לנצח את שילטון הלבבות יש עליו סיפורים נוראיים שהמלכה מחייבת שלכל אחד יהיה מישהו שהוא שונא לאט לאט היא מגדילה את האנשים עד שהיא תעשה שכולם ישנאו את כולם חוץ ממנה אמרתי שאנחנו חייבים למהר הגענו לממלכה הוצאנו את הנשקים ואמרנו ששום דבר לא חזק יותר מהחברות שלנו ברגע האחרון הביאו לי מן נעלים אדומות ושרביט לבן אמרו לי את מילות הקסם שאני צריכה לומר "שום לב לא ישבר שום חץ לא יפגע כולנו ביחד זה סיפור אגדה ניפלא" הם אמרו לי לומר את זה רק אם אנחנו קרובים לתבוסה אכן נגמרו לנו הנשקים כמעט וירו בנו הרגשתי שזה הזמן הנכון

מוקדש לכולם!
132

הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה

15/12/2018   17:52 חיטוון  3
snowfox1 תודה על הערה אנסה לתקן ביצירה הבאה שלי
12/12/2018   17:52 snowfox1  2
מושלם, רק יש לי הערה קטנה: צריך סימני פיסוק!