קהילה - היצירות של ליזר4123
ליזר4123
276
792

סיפור לסיפריית מיקמק! 17/01/2019

לסיפור קוראים:דוד מיק אריה בכפר המיקמוקים, כתב ליזר4123.

מה עושים בנופש בחוף? נרגעים?משתזפים?אוכלים ארטיק? החופשה של דוד מיק אריה שונה לגמרי! כשהדוד ההרפתקן מגיע לכפר המיקמוקים המוזר, הוא פוגש עם, נקלע לעיר ריחנית במיוחד, רואה את כל העתידּ ואפילו פוגש את ראש העיר שלהם!, שלא ראה אף פעם.לא מאמינים?תיקראו בעצמכם!

פרק 1 ההתחלה: לפעמיים אני מרגיש שאף אחד לא מקשיב לי . ,ועם כבר מקשיבים אז לא לוקחים אותי ברצינות.אני בטוח שעם הייתי מבוגר, היו גם מקשיבים לי וגם לוקחים אותי ברצינות.אבל אני עדיין ילד.אז הדעה שלי לא נחשבת.
אפילו אחי הגדול לא מוכן להקשיב.כשאני מדבר עליו, הוא מתעלם, "לא שמעתי כלום!" זה מרגיז. אימא מיקמיק וְאבא מיקמוק אומרים לי לא להעלב ממנו.הם אומרים שהם תמיד יקשיבו לי.אבל מה זה עוזר?כשהם מקשיבים,הם לא שמים לב. כשסיפרתי את זה לדוד מיק אריה, הוא אמר, "אני מבין." "אני מבין? איך?"התפלאתי. "אני מבין כי כשהייתי בגילך גם לי לא כל כך מקשיבים," ענה דוד מיק אריה, ואז הוסיף, "אבל כשמקשיבים,מגלים לפעמיים דברים מופלאים!" והוא כנראה יודע על מה הוא מדבר כי הוא יצא להרפתקאות ברחבי העולם וגילה המון דברים מופלאים!. דוד מיק אריה מבקר אצלנו בכל יום רביעי.דוד מיק אריה הוא לא דוד רגיל. אימא מיקמיק (אימא שלי)אמרה פעם, "דוד מיק אריה הוא לא סתם דוד-חתיף.הוא ארוחת מלכים מפוארת."בימי רביעי דוד מיק אריה מגיע אלנו. הוא נזכר בהרפתקאות שלו בכפר המיקמוקים ומספר לי אותן.את כל ההרפתקאות האלו אני הולך לספר לכם.אני נישבע שהכול אמת ושום דבר לא שקר.לא המצעתי כלום. את הכול שמעתי בעצמי מדוד מיק אריה. ואגב,למי שלא יודע— קוראים לי מיקפריר, ולאחי הגדול קוראים מיקנון, ולאחותי הקטנה קוראים מיקאיל, ולאבא שלי קוראים מיקמוק, ולאימא שלי קוראים מיקמיק. ולדוד מיקאריה,אתם כבר יודעים... אז הסיפור מתחיל כאן, על כפר המיקמוקים."ואוו! איזה נסיעה ארוכה!" אומר דוד מיק אריה "הלוואי שזה היה נסיעה קצרה יותר!" וזה באמת קרה אחר כך הוא הגיע לשם פחות מדקה! כבר אז הוא הבין שיש שם משהו מוזר... "ואוו!!!" הוא התלהב מהמראה המרשים של כפר המיקמוקים! "סליחה?" הוא שואל מיקמק אחד "כן?" המיקמק עונה. "סליחה אתה יודע איך ביקשתי משאלה במכונית שלי ועגתי לפה פחות מדקה?" דוד מיק אריה שואל, "אהה זה בגלל המונדו משאלה!" "המונדו מה?!" הדוד מיק אריה שואל "המונדו משאלה! זה סוג של באר משאלות ולכל אחד יש שלוש משאלות וכנראה לך יש שני משאלות עכשיו" "וואו! באמת?" הוא שואל "כן" הוא ענה "סליחה אתה יודע איפה המונדו משאלה"? "כן, הוא ממש מעבר לעיריית כפר המיקמוקים" "תודה אני הלכתי!" "רגע! תיזהר ממיקיוואלי המרושעת!" הוא צועק "מי זאת מיקיוואלי המרושעת?" שואל הדוד מיק אריה "מיקיוואלי המרושעת היא רוצה את כל משאלות המיקמקים רק לעצמה! וגם יש לה מכונה שיכולה לקחת לעצמה את כל המשאלות של המיקמקים!" "אוי לא! זה נורא! אני חייב לעצור אותה ולהגיע למעבר העירייה של כפר המיקמוקים!" הדוד מיק אריה אמר "בהצלחה!" המיקמק צועק לו.

פרק 2 כפר המיקמוקים: הדוד מיק אריה כבר רואה את בית העיירה שלהם, הוא נכנס לבפנים הוא לא האמין למה שהוא ראה! היה שם כל כך מפואר ואפילו הוא ראה את ראש העיר שם! ראש העיר סיפר לו על מיקיוואלי המרושעת אבל היה משהו מוזר הוא נתן לי מברג. בקיצור הוא יצא לדרך ונחשו מה? אינה המונדו משאלה! הוא מתקרב רגל אחר רגל ועוד פעם נחשו מה? מיקיוואלי המרושעת פה! "מיקיוואלי המרושעת! אני יעצור אותך!" "חה חה חה מי אתה בדיוק?" "אני הדוד מיק אריה!" "טוב אני הולכת למכונה שלי לגנוב לך את המשאלות!" "אני חייב תוכנית אומר דוד מיק אריה...

פרק 3 הסוף: "רגע אני יודע! ראש העיר המוזר הזה הביא לי מברג אולי אני יהרוס עם זה את המכונה של מיקיוואלי המרושעת!" "אני חייב לעקוב אחרי מיקיוואלי!" ובאמת כך היה הוא הרס לה את המכונה וביקש את שני המשאלות שלו מהמונדו משאלה!
משאלה 1:שלכל המיקמקים יחזרו המשאלות!
משאלה2:שאני יגיע הביתה!

וכאן הסיפור נגמר זה כל מה שהדוד מיק אריה סיפר לי היום ואפילו הוא הביא את המברג שראש העיר הביא לו! ואני לא משקר הכול פה אמת עם אני משקר שמצידי יפלו לי האוזניים!

הסוף

מוקדש ל חןמיק, אמיליXDX, סגולי6061, לואי, רמון2, מיקמק, 111מיקביט, ליזר4123
20
3
233


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
09/11/2019   13:54 זואיליר100  3
זה ממ ש ממש יפה!
20/01/2019   13:48 ליזר4123  2
תודה!
תודה!
17/01/2019   17:21 מעולה10  1
מדהים!
מדהים!