קהילה - היצירות של 471חמודה
471חמודה
36
10

סיפור לספריה- היום הולדת של הנסיך מקס 12/02/2019

היי חברימוס! החלטתי לכתוב סיפור שיכול להיות בספריה!
תתקנו אותי, אם יש טעויות, או חסר מילים.
היום הולדת של הנסיך מקס/471חמודה

היו הייתה מיקמקית יפת טוהר, ששמה זואי. זואי היא מיקמקית עניה, והיא גרה בבקתה קטנה בלב היער. יום אחד זואי קיבלה מכתב מהמלך סאני, שבמכתב הוזמנה זואי למסיבת יום- ההולדת של הנסיך מקס. הנסיך היה גם יפה טוהר, והוא טוב לב. זואי כמובן לא רצתה לפספס את היום הולדת, אבל לא היה לזואי מספיק כסף לקנות שמלה ומתנה..
אבל היא לא ויתרה. זואי קודם התחילה להכין את השמלה. היא הלכה לפרדס התותים שליד הבקתה, קטפה מלא מלא תותים, כיוון שהפרדס היה ענקי. היא הלכה למקום עם הרבה אנשים, עמדה ואמרה בקול רם:" מי רוצה לקנות תותים? כל תות ב-10 שקלים." הרבה ילדים ואנשים קנו תותים, והיה לזואי כסף לקנות רק חוטים ובדים, ולא שמלה שלמה. היא הלכה לקנות את החוטים והבדים מהחנות התפירה, וקנתה בדים ורדרדים, וחוטים צהובים, שהיו מעוצבים עם פרחים קטנים. לזואי היה מחט וכלי תפירה, ולקח לה שבועות רבים לתפור את השמלה המושלמת ליום הולדתו של מקס. למזלה, הביאו את המכתב חודשיים לפני היום הולדת, בגלל שלמקס היה מלא ארגונים. אחרי שבועות רבים, זואי הצליחה לתפור את השמלה המושלמת!! היא הייתה שמלה ורדרדה, עם חוטים מעוטרים בפרחים, ובקצה של השמלה היה עיטורים יפים בצבע תכלת. מעולה! השמלה מוכנה! עכשיו צריך להכין את המתנה!. לזואי נשאר רק 50 שקלים מכספה, ולא ידעה מה לקנות לנסיך מקס. היא חשבה לקנות לו נעליים יפות ומעוצבות. היא הלכה לחנות של הנעליים, וראתה נעליים מושלמות מאוד!! והן עלו רק 50 שקלים!! מצוין! זואי חשבה לעצמה. היא קנתה את הנעליים, ועטפה אותם בבדים מיוחדים, שהעטיפה תיהיה מקורית. נשאר לה קצת פרחים מהשמלה, אז היא הדביקה אותם על אמצע המתנה.
ומעולה!! הכל היה מוכן למסיבה של מקס! בדיוק בזמן הנכון!. זואי הלכה לממלכה, עם השמלה הממש יפה והמתנה, נכנסה לארמון, כולם היו בבגדים יפים ועיטורים יפים מאוד. מקס ניגש אל זואי ואמר לה:" את לא הענייה שגרה בבקתה בלב היער? איך הכנת שמלה כל כך יפה??" זואי הופתעה מאוד. היא אמרה שלקח לה מלא זמן להכין את הכל. היא נתנה למקס את המתנה, הוא פתח אותה, ואמר:" ואוו! איזה נעליים יפות! אני אוהב אותן!!" לזואי היה מזל גדול.!
ומאז היום הולדת, זואי ומקס החברים הכי טובים, כמו שאומרים.

-סוף-

מוקדש ל דשדשית, REUVEN, מיקביט111, פונד2015, חןמיק, סגולי23645, ולכולם!
1
1
144


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
13/02/2019   16:17 471חמודה  1
מקווה אהבתם!!