קהילה - היצירות של תוכiן
תוכiן
155
227

עונה על השאלות שלכם ♥ 22/07/2019

היי חבר'יה! ♥ הו, אם לא ראיתם את הפוסט הזה בקהילה שלי והייתם רוצים גם לשאול אותי שאלה או משהו שבוער לכם בלב, למה לא ? הינה הקישור ל"שאלות ותשובות" שלי, תרשמו שם את השאלה שלכם בתגובות ואם יהיו מספיק שאלות (לפחות 3 מיקמקים שונים ששואלים) אני אעלה את התשובות הנוספות בפוסט שני של המענה !
https://www.mikmak.co.il/gallery?id=466340&ctgId=0&userId=7683926#headerA

טוב אז....
אני מקדישה כמובן למי ששאל את השאלות כדי שתראו :)))
נתחיל!!!
~~~~~~~~~~~~

דשדשית:
עיצוב מהמם! תודה על ההקדשה:)
הנה השאלות שלי:
1. מה המאכל האהוב עליך?
2. מה התחביבים שלך?
3. בת כמה את?
4. באיזה גיל התחלת לשחק מיקמק?
מקווה שתעני:)

- תשובות -

בכיף שמחה להקדיש לך!! ותודה ♥

1. וואי, קשה להחליט חחח!! נראה לי שטוסט עם גבינת גאודה. בימים האחרונים בחופש אני פשוט עפה על זה!

2. הממ. נראה לי שציור וכל מה שקשור למלאכת יד(כמובן), נסיעה על הרולר בליידס (יעני גלגיליות, למדתי לרכוב על זה בגיל 5), לשחק עם התוכית שלי ולאלף אותה לעשות קולות שונים... (הו כן בגלל זה שמתי את התוכית שבתמונה, יש לי כזאת תוכית בבית! קוראים לה מרי♥), לשחק פה באתר ולדבר ולחפור עם חברים בוואצאפ(אני מכורה לוואצאפ בקטע מפחיד), לראות סדרות ואנימה, לצאת לבחוץ לטייל בטבע... זהו נראה לי? אולי יש עוד אבל כרגע לא נזכרתי בזה.

3. מעדיפה לא להגיד פה, אלא להגיד לך באופן פרטי, שלחי לי חברות והודעה במיקטוק ואני אענה לך על זה.

4. התחלתי לשחק במיקמק בגיל שש וחצי :)

אז זהו עניתי לך ומקווה שאת מסופקת ונעבור הלאה :))

~~~~~~~~~~~~

אמילס99:
1) למה פתחת קהילה?
2)שרת אהוב במיקמק?
3)מקום אהוב במיקמק?
4)בת כמה את במיקמק?
מקווה שתעני
+
5) עוד שאלה את הציורים במחשב את מציירת בלוח גרפי?

- תשובות -

1. פתחתי קהילה בגלל שמאוד אהבתי את הרעיון של לשתף מעצמך עם אחרים וגם לראות את מה שהם משתפים, רעיונות מחשבות עיצובים ציורים ... מה לא. דרך מעניינת ויצירתית להכיר חבר'ה דרך מיקמק. מאוד אוהבת את זה, וישר כשבאתי למשחק התאהבתי ברעיון להעלות לקהילה (היו לי שחקנים קודמים שהעליתי דרכם לפני כחמש שנים)

2. מה השאלה פה בכלל - קוקוס. ברור שקוקוס. האנשים הכי טובים ונחמדים נמצאים שם !!! (בכפר) בשבילי הכי כיף בקוקוס זה לשוחח על החיים ולדבר עם חברים חדשים/ותיקים.

3. חנות הקסמים בשרת קוקוס. ואם אני בקיווי לחילופין אז הפארק הישן.

4. במיקמק אני כרגע בת 1522 ימים. בהתחשב בכך שזה שחקן "יחסית חדש" אצלי. השחקן הכי "עתיק" שלי בן כמעט 2800 יום נכון לעכשיו. (והאירוניה זה שאני לא משקיעה בו בכלל וגם לא משחקת בו למרות הגיל המטורף הזה)

5. את הציורים במחשב לא ציירתי בלוח גרפי. ציירתי עם העכבר בתוכנה שמותקנת אצל רוב מחשבי מייקרוסופט - MS Paint, או התוכנה "צייר" בעברית. כן. קשה לצייר עם זה. מאוד. אני לא אוהבת דיגיטלי כל כך... יש תוכנות אחרות הרבה יותר טובות לציור וחינמיות, אבל אין לי כוח להתעסק עם זה כל כך - לפחות בינתיים.

מקווה שהסברתי הכל ברור וחלק :]

~~~~~~~~~~~~

סגלית1984:

יווו כלכך הרבה זמן חיכיתי לזה!
תודה על ההקדשה❤
1.למדת באיזה חוג ציור או משהו דומה?
2.באיזה גיל התחלת לצייר ככה מושלם??
3.מאיפה הצבעים שלך?(אלה שאת צובעת בציורים כמו על המגלשה)------שאלה מוזרה נכון?--סורי--
4.למה קראת ככה למיק שלך???
5.את מכירה את הקהילה שלי?
6.שיר אהוב?
7.זמר אהוב?
8.מי החברה הכי טובה שלך במיקמק?
9.איזה קהילה את הכי אוהבת?
10.יש לך עוד אחים שמשחקים מיקמק?
-----------

טב זה השאלות שלי אשמח מאוד שתעני!

- תשובות -

חחחח איזה כיף לשמוע ;) האמת הרגשתי ממש את הצורך לפתוח את הנושא דיונים הזה מחדש !!
ושמחה להקדיש לך♥

1. לא. אני תמיד לומדת לבד. אני ניסיתי לפני מספר שנים להיות בחוג ציור, אבל כבר מהשיעור ניסיון ראיתי שזה לא בשבילי, כי הכריחו אותנו לעשות שם דברים ספציפיים. אני יודעת שזה כן יכול לעזור לדעת יותר טוב לצייר ולתת כלים ושיטות טובים לציור, אבל אני מאוד לא אוהבת כשכופים עליי לצייר משהו שלא כל כך מעניין אותי ושאין לי חיבור כלשהו אליו. ככה שאני מעדיפה לראות באינטרנט הסברים ודוגמאות ואז לנסות בעצמי ולהתאמן בדרך שלי :]

2. אממ, נראה לי שלפני 5 שנים. התחלתי לראות אצל עצמי שיפור אחרי שנפתחתי לצייר דברים אחרים, דמויות שונות ממשחקים.. כשבאמת אני נותת את הלב שלי לציורים תמיד יש לי שיפור מציור לציור. ואני מרגישה את זה ממש טוב וזה נותן לי מוטיבציה להמשיך להתאמן♥

3. השאלה שלך לא מוזרה בכלל חחחחח XD אממ, הצבעים שהשתמשתי בהם לא כל כך טובים... פשוט זה הרבה צבעים שונים, גם טושים (המים הם ברובם הצבע של המרקר התכלת של STABILO) וגם צבעי עיפרון של staedtler. אבל הם לא הכי טובים בעיניי... ממש קשה לערבב אותם ולתת לזה מראה חי ולא של צבע עיפרון. בדיוק היום הזמנתי עפרונות חדשים ! ^~^ (PRISMACOLOR, סורי על ההתמסחרות הזאת) אני כבר לא יכולה לחכות לצבוע איתם בסוף החודש!!

4. זו שאלה שנשאלתי עליה בעבר גם חחח, אבל אני אענה שוב : תוכון זה תוכי קטן, זה סוג של תוכי, היו לי פעם זוג תוכונים. אני מאוד אוהבת תוכונים ובכלל תוכים ובעלי כנף (וגם בכללי בעלי חיים זה מדהים), אז החלטתי לקרוא למיקמק שלי בשם הזה. האות הרביעית, זה האות i למי שלא הבין עד כה XD כי השם "תוכון" בלי תווים אחרים כבר תפוס במיקמק.

5. בטח!! יש לך קהילה מהממת, והספקתי להגיב כבר נראה לי XD על התמונות יום שלך! תמשיכי להעלות ;)

6. קשה לי להחליטטטטט (⋟﹏⋞) וואי.. כל השירים של אימג'ן דרגונס, וואן דיירקשן, the wanted וthe score!!!!!!! ובכללי שירים ישנים באנגלית משנות האלפיים שעושים לי נוסטלגיה כי שרתי אותם פעם, הו כן, והשירים של Queen)

7. הלהקות שציינתי למעלה :) (חלקן כבר לא קיימות איף)

8. אני מתה על כולם!!! אין לי מישהו ספציפי אהוב, אני אוהבת את כל החבר'ה שהתחברתי אליהם!! אבל - יש לי סיפור קטן על חברה שהיא באמת הכי טובה והכרנו במיק... אבל זה סיפור אישי :O אני יכולה לספר לך באופן פרטי במיקטוק אם את ממש ממש סקרנית.

9. וואי, שאלה קשה. אני לא מסוגלת לבחור אחת בין ויטני1, אמיליXDX וסגולי23645!!!! אני מאוהבת ביצירות שלהן - שמעתן ??? כןןןןן!!!!! קבלו ממני ריספקט! וגם בכללי כולם קבלוווו!!!♥♥♥

10. לא. אני הכי קטנה בכל המשפחה כולה, ככה שאני היחידה שמשחקת.

מקווה שאת מסופקת עכשיו ויודעת את מה שרצית לדעת~

~~~~~~~~~~~~

ליוש3000:
1.באיזה תוכנה את עורכת?
2.מאיפה הצבעים שלך? (בחיים האמיתים)
3.מאכל אהוב?
4.בשר\חלב
5.מה התחביבים שלך?
6.איך גילית את מיקמק?
וזהו אלה היו השאלות שלי
מקווה שתעני!

- תשובות -

1. אני עורכת את העיצובים שלי בתוכנה PowerPoint. היא די קלה ונוחה לשימוש לדעתי.

2. מצטטת מהתשובה שעניתי כבר לסגלית:

טושים רגילים זולים ומרקרים, וגם צבעי עיפרון של staedtler. אבל הם לא הכי טובים בעיניי... ממש קשה לערבב אותם ולתת לזה מראה חי ולא של צבע עיפרון. בדיוק היום הזמנתי עפרונות חדשים ! ^~^ (PRISMACOLOR, סורי על ההתמסחרות הזאת) אני כבר לא יכולה לחכות לצבוע איתם בסוף החודש!!

3. אהההההה....... טוסט עם גבינה!!!! טוב, אם זה לא מספיק טוב - אז סושי!! סושי זה אהבת חיי ואני מתה על המאכל המושלם והאסתטי הזה של היפנים ♥

4. איזה שאלה קשה :( טוב נראה לי שאני אלך על בשר כי על האש זה יאמי!

5. מעתיקה מתשובה שעניתי לדשדשית:

הממ. נראה לי שציור וכל מה שקשור למלאכת יד(כמובן), נסיעה על הרולר בליידס (יעני גלגיליות, למדתי לרכוב על זה בגיל 5), לשחק עם התוכית שלי ולאלף אותה לעשות קולות שונים... (הו כן בגלל זה שמתי את התוכית שבתמונה, יש לי כזאת תוכית בבית! קוראים לה מרי♥), לשחק פה באתר ולדבר ולחפור עם חברים בוואצאפ(אני מכורה לוואצאפ בקטע מפחיד), לראות סדרות ואנימה, לצאת לבחוץ לטייל בטבע... זהו נראה לי? אולי יש עוד אבל כרגע לא נזכרתי בזה.

6. אני זוכרת את זה ממש טוב אפילו שזה היה ממש מזמן... זה היה יום רגיל בבית הספר, שיעור מחשבים חופשי בלי מורה. כולם התחילו לשחק במחשבים ואני נכנסתי לגוגל. פתאום ראיתי בין ההצעות חיפוש את המילה הזו. מיקמק... התעניינתי בזה, והחלטתי ללחוץ על ההצעת חיפוש הזו, וזה הוביל אותי לכאן :)) יצרתי שחקן ראשון שלי, התחלתי לשחק בו וממש הופתעתי מהעולם הוירטואלי ומיד התאהבתי בו! וזה גם גרם לי לאהוב תכנות ומחשבים עוד יותר... היום אני גם לומדת תכנות בבית הספר :)

עניתי בשמחה :) מקווה שזה מספיק טוב ;)

~~~~~~~~~~~~

peach185:

יצירה מהממת❤
1. צבע אהוב?
2. חיה אהובה?
3. פרי אהוב?
4. ממתק אהוב?
5. ירק אהוב?
6. איזור אהוב במיקמק?
7. אתר אהוב?
8. שיחקת/שאת משחקת בעוד אתרים?
9. פריט אהוב?
10. צבע נחמד?
11. כוח על שהיית רוצה?
מקווה שתעני❤

- תשובות -

הווו, תודה♥♥♥!!!! ༼☯﹏☯༽

1. קשת בענן!!! טוב סליחה... אממ... ורוד ניאון! (קיצר צבעים צעקניים ומשוגעים זה אני, בדיוק גם עשיתי לק ג'ל של צבעי ניאון חחחח שיגעוןןןן של צבעים!!!)

2. תוכיייייייייייייייי!!!!!!!!!!! (יש לי תוכים בבית) או, וגם חתול במקום השני וכלב בשלישי, ואחריהם באים בעלי החיים הפראיים (האהוב עליי מהפראיים הוא האריה) וחיות המחמד הנוספות (האהוב עליי אחרי הכלב בחיות מחמד זה ארנב).

3. א ב ט י ח ▼ ω ▼

4. פררו רושה !!! ♥

5. כ ר ו ב ! (אני ארנבבבב)

6. בשרת קוקוס זה חנות הקסמים, ובקיווי זה הפארק הישן.

7. זו שאלה ממש רטורית ;) את יודעת את התשובה טוב מאוד...

8. אהבתי פעם לשחק במומו הפרה, ולעשות שם את האתר שלי. אחר כך עברתי לעיר האתרים וגם שם היה נחמד. משם עברתי לראות ציורים של ילדים אחרים בעיר הציורים (לא העלתי ציורים שלי). נוסף לכל זה גם התחלתי לצפות בסדרות דרך אתרים של סדרות שונות ואנימות ואני צופה בסדרות דרך המחשב באתרים שונים עד היום :) כמובן שגם באתר הרשת יוטיוב אני נמצאת הרבה. וגם אתרים של פאנפיקים (פאנפיקים = סיפורים שהומצאו על ידי המעריצים של תוכן מסוים - למשל סדרות טלוויזיה, קומיקס, סרטים, ועוד..).

9. פריט שאהוב עליי במיוחד במיקמק הוא השיער זואי קוקיות. אני בקושי לובשת שיערות אחרים מלבדו..

10. אם את מתכוונת במובן של "נחמד, סביר" ולא "מעלף, מושלם, אהבת חיי וכולי" אז הצבע - שחור.

11. כוח שגורם לך להיות חסר משקל ולרחף כאילו אתה בחלל, בלי גרביטציה! (יש את הכוח לדמות קיימת מאנימה שאני אוהבת, כן אני לא ממש מקורית)

עניתייייי♥ מקווה שנהנית לקרוא!

~~~~~~~~~~~~

רניהיפה123:

אוקייי יש לי די הרבה שאלות,
1.למה קראת למיק שלך בשם הזה?
2.אפשר הקדשות? :) 3>
3.כמה זמן את כבר משחקת במיקמק?
4.מה הייתה היצירה הראשונה שלך?
5.מה את עושה בשעות הפנאי?
6.השיר הכי אהוב עלייך?

אני מאוד אשמח שתעני כי השאלות האלה מעניינות אותי מאוד :)

- תשובות -

1. מעתיקה מחדש כי כבר עניתי לפני כן:

זו שאלה שנשאלתי עליה בעבר גם חחח, אבל אני אענה שוב : תוכון זה תוכי קטן, זה סוג של תוכי, היו לי פעם זוג תוכונים. אני מאוד אוהבת תוכונים ובכלל תוכים ובעלי כנף (וגם בכללי בעלי חיים זה מדהים), אז החלטתי לקרוא למיקמק שלי בשם הזה. האות הרביעית, זה האות i למי שלא הבין עד כה XD כי השם "תוכון" בלי תווים אחרים כבר תפוס במיקמק.

2. כ ן !!!!!!!! ^ω^

3. הרבה זמן... הרבה מאוד. יותר מידיי, נראה לי. אם המיקמק הכי ישן שלי בן 2800 יום, נראה לי שאת יכולה להבין כמה.

4. היצירה הראשונה שלי היא של המיקמק הישן שלי (בן ה2800) שנקרא פוצפוצונת5, "זואי המהממת התלבשה למסיבה של מקס", ציירתי עליה את הבגדים בתוכנה צייר.

5. התחביבים שלי נכנסים לפעולה :))) או... שהעצלנות שלי תופסת מקום. עצלנות בקטע של לישון הרבה ופשוט לא לעשות כלום חוץ מלצפות בסדרות.

6. דייי זו שאלה קשהה נורא!!!! כבר אמרתי לפני כן:

קשה לי להחליטטטטט (⋟﹏⋞) וואי.. כל השירים של אימג'ן דרגונס, וואן דיירקשן, the wanted וthe score!!!!!!! ובכללי שירים ישנים באנגלית משנות האלפיים שעושים לי נוסטלגיה כי שרתי אותם פעם, הו כן, והשירים של Queen

עניתייי!!!
פיו, זה קשה לענות מלא, אהההה אבל יש עוד כמה שלא קיבלו ממני מענה ואני חייבת להמשיך! לגבור על העצלנות ... שלי... א ו ף.

~~~~~~~~~~~~

נושום:

היוש יפיופה,
שאלה הכי חשובה והיחידה שלי כי לא באלי לחטט יותר מידי, מתי נפגשים?! התגעגעתי אליך!

- תשובה -

יואו !!! נושום!! חשבתי שפרשת שיואו, מתי נפגשנו בכלל פעם אחרונה? חייבות חייבות להיפגש דחוף!!! להשלים פערים... ;) וכן... גם אני התגעגעתי...

**בוכה**

הלב שלי נמס.

~~~~~~~~~~~~

סגולי23645:

1.מה החלום שלך?
2. מי מקור ההשראה שלך?
3.מה את הכי אוהבת לעשות בזמנך הפנוי?
4.מה הצבע האהוב עלייך?
5.מה המאכל האהוב עלייך?
6.מי המנהל\ת האהוב\ה עלייך?
7.מי הכיר לך את האתר?
8.מה הדבר האהוב עלייך במיקמק?

וזהוו אלו כל השאלות שלי :)

- תשובות -

1. לא יודעת ¯\_(ツ)_/¯ תמיד רציתי להיות רופאה מאז ומתמיד(אגב, אני מתנדבת במגן דוד אדום כרגע). אבל זה ממש ממש קשה להתקבל ללימודי רפואה בארץ. הדרישות נורא גבוהות ואני בספק שאעמוד בהן. אני מקווה שאולי אוכל לטוס לחו"ל ללמוד שם... הו - אולי שאני אטייל במקומות מיוחדים בעולם אחרי הצבא... בהרים, אמריקה הדרומית למשל, או אוסטרליה.. כן, זה נשמע טוב.

2. השראה למה? לציור? אני אקח א זה לכיוון של הציור - ההשראה שלי התחילה מלצייר תוכים וברווזים!!! ואז זה עבר לדמויות במהרה. או, והשראה נוספת שלי, באמת חשובה מבחינת אומנות - זו סבתא שלי, היא יודעת לעשות מלא דברים - לתפור ולרקום מושלם, לצייר פרחים ונופים מדהימים, לצבוע ולעטר כלי עץ, לעשות מקרמה.. ועוד ועוד. היא יודעת מלא דברים בתחום ויש לה ניסיון של הרבה שנים. אני אוהבת מאוד ללמוד ממנה ולנסות גם!!! אני בזכותה כבר יודעת לתפור ביד מספר תפרים שונים (עוד מעט היא תלמד אותי באוגוסט להשתמש במכונת תפירה), ניסיתי את צבעי האקריל שיש לה וציירתי סנטה קלאוס בענק, וגם רקמתי פעם אחת בעזרתה מטפחת לחלת שבת, וצבעתי איתה תיבות עץ(הקופסאות עץ שאפשר לקנות בחנויות יצירה שיש להם וו כזה לפתיחה או סגירה ואחסון של דברים קטנים בפנים)בכל מיני סגנונות עיטור פופולריים כמו גז'ל(Gzhel) ... לא יכולתי לבקש מורה יותר טובה ממנה לאומנות, כזו שלומדת לבד גם כן בעצמה, נותנת לי עצות ועוזרת לי ללמוד בדרך שלי ולדבוק במה שאני אוהבת :)

3. לעסוק בתחביביי, או להתעצל ! יאייי!!

4. ורוד ניאון !!!!

5. טוב אני אלך שוב על סושיי כי זה באמת אחד הכי אהובים ♥ כבר הרבה זמן אוהבתתתת ויכולה ללכת כל שבוע לאכול את זה במסעדה או להכין עם אחותי אצלה בבית..

6. חד וחלק ענבל ! מאוד אהבתי את התקופה הזאת במיקמק והיא חקוקה עמוק עמוק בזכרון שלי.

7. התשובה היא מוזרה - גוגל :) מעתיקה מחדש את התשובה לליוש של איך הכרתי את האתר בדיוק:

אני זוכרת את זה ממש טוב אפילו שזה היה ממש מזמן... זה היה יום רגיל בבית הספר, שיעור מחשבים חופשי בלי מורה. כולם התחילו לשחק במחשבים ואני נכנסתי לגוגל. פתאום ראיתי בין ההצעות חיפוש את המילה הזו. מיקמק... התעניינתי בזה, והחלטתי ללחוץ על ההצעת חיפוש הזו, וזה הוביל אותי לכאן :)) יצרתי שחקן ראשון שלי, התחלתי לשחק בו וממש הופתעתי מהעולם הוירטואלי ומיד התאהבתי בו! וזה גם גרם לי לאהוב תכנות ומחשבים עוד יותר... היום אני גם לומדת תכנות בבית הספר :)

8. ההיכרות עם חברים חדשים ופגישה עם הוותיקים במיקמק :) וכמובן גם הקהילה אהובה עליי במיוחד...

שמחתי לענות לך ♥!!

~~~~~~~~~~~~

romy2010:

יאייי! שאלות תשובות!
אז בואו נתחיל ^^
1. באיזו שנה התחלת לשחק?
2. באיזה תוכנות את עורכת?
3. שיר אהוב?
4. מאכל אהוב?
5. חיה אהובה? (לא אתפלא אם זה תוכי XD)
6. סדרה אהובה?
7. סרט אהוב?
8. תחביבים?
9. פיצה/המבורגר
10. צ'יפס/הום פרייז
11. מקום אהוב במיקמק?

- תשובות -

1. התחלתי בשנת 2011. נראה לי שכבר כולם יכולים להסיק מה הגיל שלי אחרי כל השאלות על מתי התחלתי לשחק ובאיזה גיל ... כן. די "משוגע" לשחק עדיין בגיל הזה. לפחות לדעתי. אבל עדיין, אני משחקת בגלל שכיף להכיר חבר'ה חדשים, וגם זה מחזיר לי נוסטלגיה, כי בכל זאת, אני פה ממזמן.

2. עורכת את העיצובים בPowerPoint. תוכנה פשוטה ונוחה לשימוש :) וכמובן שחובה לצלם את המיקמק במיקמק זום מאחורי רקע אחיד (כמו דשא ירוק בעולם שלי) כדי לקבל איכות מקסימלית, ולחתוך את התמונה המתקבלת שרוצים באמצעות כלי החיתוך שיש במחשב, ואז אני מדביקה את התמונה לפוואר פוינט ומתחילה לעבוד על זה.

3. מצטטת שוב משאלות קודמות (אני עצלנית לחזור על זה שוב):

קשה לי להחליטטטטט (⋟﹏⋞) וואי.. כל השירים של אימג'ן דרגונס, וואן דיירקשן, the wanted וthe score!!!!!!! ובכללי שירים ישנים באנגלית משנות האלפיים שעושים לי נוסטלגיה כי שרתי אותם פעם, הו כן, והשירים של Queen

4. ס ו ש י (למרות שבהתחלה אמרתי טוסט עם גבינה אבל זה רק לאחרונה התאהבתי ממש)

5. אל תתפלאי.

6. קשה להחליט, אבל אלך על נמלטים!!!!!!!!!!!!!! אאאעאעאאעאע למה לא ראיתי את זה מוקדם יותר... אחת הסדרות המטורפות, שמתחה אותי עד כדי כך שגרמה לי לרצות לראות פרק אחר פרק בתדירות לא נורמלית. אני מאוהבת בה.

7. קשה לי להחליט גם, אבל בוא נלך על סרטי דיסני - קוקו (COCO). כן, הסרט היחסית חדש הזה, שראיתי בקולנוע מיד כשהוא יצא. סרט מהמם מרגש ויפהפה, שגרם לי לבכות. ממליצה לכל מי שלא צפה לצפות בזה דחוף. אתם לא יודעים כמה אתם מפספסים. היופי, המוסר השכל. דיסני, אתם אף פעם לא אכזבתם אותי.

8. מצטטת שוב ממה שכתבתי כבר:

הממ. נראה לי שציור וכל מה שקשור למלאכת יד(כמובן), נסיעה על הרולר בליידס (יעני גלגיליות, למדתי לרכוב על זה בגיל 5), לשחק עם התוכית שלי ולאלף אותה לעשות קולות שונים... (הו כן בגלל זה שמתי את התוכית שבתמונה, יש לי כזאת תוכית בבית! קוראים לה מרי♥), לשחק פה באתר ולדבר ולחפור עם חברים בוואצאפ(אני מכורה לוואצאפ בקטע מפחיד), לראות סדרות ואנימה, לצאת לבחוץ לטייל בטבע... זהו נראה לי? אולי יש עוד אבל כרגע לא נזכרתי בזה.

9. פיצהההההההה!!!!!! ואני מדברת על הפיצה האיטלקית שהיא ממש דקה (לא כמו בפיצריות בישראל) ועם זיתים שחורים!!! אכלתי אחת כזאת במסעדה איטלקית בגרמניה (ראיתי גם איך הם מקפיצים שם את הפיצה על האצבעות ומסובבים אותה ממש ככה) וזה היה פשוט פנטסטי!
(למרות שגם המבורגר במסעדה עם המון תוספות זה גם איכותי)

10. שניהם טעימים, אבל אני מעדיפה הום פרייז כי הרי זה צ'יפס שעושים בבית, בתנור :) וגם הרבה יותר בריא מאשר מטוגן ולדעתי גם טעים יותר ופחות שמנוני.

11. חנות הקסמים בקוקוס!!! או הפארק הישן בקיווי!!!

עד כאן, ממש נהניתי לענות לכם על השאלות וגם נהניתי לפרט לכם למרות העצלנות שלי (שוב, למרות שאני עצלנית, המוטיבציה שלי והרצון להשקיע יפה בצורה שמכבדת את עצמי לרוב מנצחת את העצלנות)

מקווה שאהבתם לקרוא ואולי גם להזדהות! ושוב מזכירה, אם יש לכם שאלות תוכלו לפנות אליי במיקטוק, או לשלוח תגובה בפוסט "שאלות ותשובות" שלי, בקישור הבא:

https://www.mikmak.co.il/gallery?id=466340&ctgId=0&userId=7683926#headerA

אם יהיו מספיק שאלות נוספות אני אענה עליהן בפוסט נוסף!

יום נעים חברים ♥

תוכון ≧ω≦

מוקדש ל דשדשית, אמילס99, סגלית1984, ליוש3000, peach185, רניהיפה123, נושום, סגולי23645, romy2010, ועוד!
18
16
1120


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
06/08/2019   21:19 xsbh 16
וואי וואי וואי אני הגעתי באיחור חחח
אני אשמח שתעשי עוד פוסט כזה למי שפספס... (כמוני)
אני אחשוב על שאלות שעדיין לא נשאלו ואני אשלח אותן בפוסט הקודם :)
וכל הכבוד על זה שענית לכולם! זה לוקח כמה שעות טובות...
24/07/2019   19:54 חמדמד30 15
אוי מי גוד זה יפה האיצוב רעיון טוב
23/07/2019   17:51 65שנביב 14
תוכון זוכרת אותי ?
חחחח
איזה קטע לא ידעתי שאת מעלה ולוגים כאילו חחח
עכשיו אני יעקוב אחריך יותר...
23/07/2019   15:59 ליוש3000 13
תודה שענית!:)
23/07/2019   15:25 רניהיפה123 12
תודה! 3>
אוהבת מאוד וממש היה לי כיף לקרוא את כל התשובות :)
לאב יווו
23/07/2019   14:14 סתיו640 11
למה פתחת קהילה
את מנויה
מאיפה השיער המושלם שלך במיקמק כמובן
איזה צבה את הכי אוהבת בגוף של המיקמק שלך
חפרתי...אם כן סורי....
אפשר הקדשה
23/07/2019   14:00 romy2010 10
יאיי! ענית לי
איזה כיף ליייייי!
את דומה לי בהרבה דברים ;)
ידעתי שזה תוכי! גם לי היה תוכי לא מזמן... :(
הוא ברח!!!!
23/07/2019   13:54 peach185  9
העיצוב מהמם♥
נהניתי לקרוא!
תודה שענית על השאלות שלי♥♥
23/07/2019   12:53 נושום  8
יאללה באמת מתי נפגשים! אני די בטוחה שהפעם האחרונה הייתה לפני שנתיים ( לא צוחקת!) רק תאשרי אותי במיקטוק!❤️⁩
23/07/2019   11:11 סגולי23645  7
תודה רבה שענית לי!
גם המאכל האהוב עליי הוא סושי!
ואני מאד אוהבת לשמוע שירים ישנים שעושים לי תחושה של נוסטלגיה..

וממש משמח אותי לדעת שאת אוהבת את הקהילה שלי♡
(אני ממש אוהבת את הקהילה שלך♡)
23/07/2019   10:33 תוכiן  6
בכיף שמחה לענות לכולם!
נועה, את יכולה בהחלט לשאול אותי שאלות, בפוזט הקודם שלי של השאלות ותשובות המחודש! תשאלי שם :)
וסגלית אני אספר לך במיקטוק.
23/07/2019   10:17 popo1245  5
מגניב!
23/07/2019   00:11 אמילס99  4
וואו כמה כתבת חחחחח ותודה שענית לי
22/07/2019   22:07 דשדשית  3
יאיי ענית על השאלות שליי⁦❤️⁩
22/07/2019   21:46 סגלית1984  2
ואווו תודה שענית לי!!!!!
אני סופר רוצה לדעת על החברה שלך!
אני מזה מסוקרנת מכל דברXD
גם אני אוהבת את הקהילות שלהם כלכך!!!!
22/07/2019   21:39 נועהFבדם  1
אומייגאד !!
גם המאכל האהוב עלייי הוא סושייי XD
נהניתי לקרוא ולגלות עלייך דברים חדשים !
בהלם שפספסתי , מקווה שפעם הבאה אם תעשי יצא לי לכתוב לך שאלות ♥