קהילה - היצירות של לויה1טובה2
לויה1טובה2
8
14

חברויות שרק מתחזקות 08/08/2019

זה היה בוקר יפיפה,השמש זרחה והציפורים זימרו וכל הילדים התחילו את חופשת הקיץ שלהם בשמחה והמולה והמון ילדים כבר התחילו לתכנן תוכניות לקיץ המרגש והתחילו לעשות לוחות חופשת קיץ וכמו כל הילדים גם רונית תיכננה תוכניות לקיץ.
היא חשבה על הרבה דברים שהיא רוצה לעשות בקיץ כמו ללכת לסרט או להחליק על הקרח באייס מיק או ללכת למיק אילת ולראות דולפינים חבודים...
אבל מה שהיא הכי רצתה זה לבלות עם חברתה הכי טובה ולשמור איתה את הקשר גם כשאין לימודים.
רונית התקשרה לחברתה חן כדי לשאול אותה עם היא רוצה ללכת לסרט או לבאולינג מאחד מין ימי החופש אך כשחן ענתה לטלפון הבית, רונית גילתה שחן לא תהיה פנויה כל ימי החופש, מה שהיה מאוד מוזר הרי החופש רק התחיל וכבר יש תוכניות רבות כל כך שממלאות את כל הימים?
רונית ניתקה את הטלפון ובכתה בכי מר הרי היא ידעה שמה שחן אומרת אינו נכון והיא פשוט לא רוצה לפגוש את בשום יום מהחופש אך אינה ידעה מדוע.
כשהוריה של רונית הגיעו לבית הם ראו את דלת החדר של רונית סגורה, מה שהיה מאוד מוזר כי אף פעם רונית לא משאירה את דלת חדרה סגורה.
אמא של רונית נכנסה לחדר וראתה את רונית בוכה ועצובה.
האם התקרבה לרונית וישבה לידה על מיטה יפה אשר עשויה מעץ ובד הריפוד עשוי ממשי.
האם שאלה את רונית מדוע היא בוכה ורונית ענתה את כל מה שקרה כשההורים אינם היו בבית.
האם חשבה קצת אך לבסוף אמרה "לפעמים כדי לפתור בעיות לא מספיק רק לבכות ולשמור הכל בבטן, לפעמים צריך לדבר עליהן עם מי שעשה את הבעיה ולפתור אותה ביחד ובנחת".
רונית הקשיבה לדברי האם ולאחר מכן הסתכלה על טלפון חדרה אשר היה מונך על שולחן הכתיבה.
האם הבינה לאן מבטה של רונית הגיע וישר הבינה שרונית חושבת להתקשר לחברתה פעם נוספת ולפתור בצורה זו את בעייתה.
האם אמרה "אינך תוכלי לפתור בעיה דרך הטלפון כי אם תעשי זאת, אולי הבעיה תיפטר אך לאחר מכן הישארו פגמים ורוב הסיכויים שלאחר שתחזרו להיות חברות אז יהיו לכן עוד מריבות קשות, ולמה? רק בגלל שפטרתן את הבעיה דרך טלפון!"
רונית הביטה באימה ותהתה מה היא צריכה לעשות כדי שהכל יחזור כמו שהיה בלי פגמים, אפילו לא אחד.
האם כאילו קראה את מחשבותיה ואמרה בשני "כדי שתחזרו להיות חברות טובות וגם ללא פגמים אפילו קטנים בחברות אתן צריכות לדבר פנים מול פנים, תאמיני או לא זה הדבר הנכון לעשות במקרא כזה".
רונית הקשיבה וניהנה את ראשה ולאחר כמה דקות רונית ואימה יצאו מביתן ונסעו לביתה של חן.
כשהן עמדו בפתח הבית רונית קצת חששה אך לאחר מכן אספה אומץ והרגישה הרבה יותר טוב.
הן צילצלו בפעמון ולאחר מספר שניות פתחה את הדלת אימה של חן.
אימה של רונית סיפרה הכול לאם השואלת ולאחר מכן כולן הלכו לחדרה של חן.
הן מצאו את חן בחדרה שוכבת על הרצפה ומכינה את לוח החופש שלה, כשבדיוק הייתה באמצע לכתוב מה היא תעשה בכל יום הדלת נפתחה והאימהות של הבנות ורונית נכנסו לחדרה של חן.
חן קצת הופתעה וניסתה להסתיר את לוח החופש אך אימה של חן לקחה את לוח החופש ואת התוכניות המוקדמות של החופש והתבוננה בהן קצת זמן ולאחר מכן אמרה "אני רואה שאת הכנת לעצמך הרבה תוכניות לחופש עם הרבה חברות אך רונית אינה מופיעה בשום דבר מהדברים שאת חושבת לעשות".
חן התבוננה בלוח החופש שלה ולאחר מכן ברונית ואז ישבה על המיטה ונשמה נשימה גדולה ולאחר מכן אמרה "זה נכון, אני לא רציתי להיות עם רונית בחופש בגלל משהו שקרה ביום שלפני האחרון ללימודים.
ביום זה המורה חילקה מבחנים ורונית רצתה לראות את הציון שלי אך לא נתתי לה ולאחר מכן בהפסקה הלכתי לשתות מים ואז ראיתי את רונית בסתר מציצה במבחן שלי! אני לא סיפרתי את זה כי לא רציתי לגרות לשתינו לצאת לחופש במצבוח רע אלה עדיף שרק אחת מאיתנו תצא ככה. אני התכוונתי שבמהלך החופש אני לא יבלה איתה אך בתחילת הלימודים אני אשוב להיות חברתה וכך היא לא תשים לב וכת אני ירצה את זה שאני כועסת עליה בגלל מה שהיא עשתה עם המבחן".
רונית הביטה בהלם ממה שחן אמרה ולאחר מכן הוסיפה ואמרה "טוב, אולי עשיתי משהו רע אך אני חושבת שזה לא בסדר לספר לחברות אחרות אך לחברתך הטובה מכולן לא וחוץ מזה היה לך ציונים טובים שם אז אני חושבת בנידון שעשית לי דווקא שם!"
האימהות התבוננו בהלם ממה שקורה אך לאחר מספר שניות אימה של רונית אמרה "אני שמעתי הרבה דברים מעניינים שעלו כאן ואני חושבת שהבנתי את העניין, חן, את כעסת על רונית אך חשבת שיהיה טוב אם תשמרי את זה בלב ולא תספרי לה אך זה לא ממש עוזר! כשאתה שומר נושא כואב בלב אז הוא רק גודל וגודל עד שאתה לא יכול לסבול את זה יותר ויותר חשוב מזה הבן אדם השני לא מבין למה לא רוצים לדבר איתו או במקרה שלך זה לא להיות איתו במהלך חופשת הקיץ וזה גורם לרגשות אשמה או למחשבות נוראות ולהרבה בכי.
את היית צריכה לספר את זה ולפתור את זה כשהנושא עוד היה קטן וקל לפתירה ולא היה צריך להשאיר אותו בלב עד שיגדל ויעשה הרבה בלגן.
ואת רונית נכון שאולי הרגשת שעושים לך דווקא ולא מעריכים את החברות אך את לא היית צריכה לחטט במבחנים של חן גם אם היא קיבלה ציון גבוה וגם אם היא חברתך הטובה ביותר כי זה פוגע לבסוף בחברון!
כרגע אתן למדתן שיעול לחיים בנושא החברות ובפעם הבאה שדברים מהסוג הזה שצריך בשבילם להיות פנים מול פנים אז כבר תדעו מה לעשות ועכשיו אני רוצה שכל אחת תבקש סליחה מהשנייה ותבלו יחד גם במהלך חופשת הקיץ!"
רונית וחן בקשו סליחה אחת מהשנייה ונהיו שוב חברות טובות אפילו יותר טובות מקודם והן גם עשו הרבה דברים שווים במהלך חופשת הקיץ כמו למשל ללכת לירידים של מיקמק וללכת לעוד המון דברים שווים!

מוקדש ל 12אפרת123
3
1
111


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
14/08/2019   01:03 עדינה1001  1
היי יש כבר חלק שתיים לסיפור של היסודות?