קהילה - היצירות של זואי4הבובה
זואי4הבובה
561
1176

לוח השעם של זואי מוש (1) 05/12/2019

היי מיקמקים-שבמקרה-הגיעו-ליצירה-הזאת+עוקבים-ועוקבות-שלי!!
זאת שוב אני - זואי מוש!!

תקציר מאולתר לקהילה שלי;
קיבלתי אתגר עוקבים - להשיג כמה שיותר עוקבים בכמה שפחות זמן. אם הייתם יודעים את המספרים המדוייקים, הייתם חושבים שזה מטורף יותר מלהשיג מספיק הצבעות כדי שיפתח שרת של העבר. אני ממש מקווה שיפתח שרת של מיקמק של פעם!!

אז איך אני עושה את זה?
1. שואלת חברים חדשים במיקטוק (מאשרת את כולם) איזה יצירות הם חושבים שכדאי לי להעלות לקהילה שלי.
2. מקדישה יצירות לכל מיקמק שאני מוצאת בקהילה, בטבלאות שיאים, בטיולים שלי במיקמק סיטי ועוד.
3. עושה הגרלות עוקבים שבסוף ההגרלה אני מכינה יצירה מושקעת עם המנצח/ת.

מה שעוד אני אמורה לעשות, זה מה שאני מציעה למיקמקים אחרים לעשות בשביל שיהיה לנו שרת של מיקמק סיטי של פעם - לכתוב על זה בעוד מקומות שהם לא רק הקהילה. ככה אולי נוכל להגיע למיקמקים של פעם, שהם ותיקים בערך כמוני, אבל כנראה לא שיחקו הרבה זמן והם בטח גם מאוד מתגעגעים למיקמק!!

ועכשיו אחרי ההקדמה - תכירו את לוח השעם שלי :)
קיבלתי משימה בקבוצת הלמידה שלי להראות מי המשפחה שלי במיקמק. זאת משימה שאני ועוד כמה תלמידים קיבלנו פעם, אבל עכשיו בגלל שקיבלנו אותה שוב, אז אנחנו עושים יצירה על מי המשפחה שלנו מהחברים שלנו, כי גם חברים הם המשפחה שלנו.

שלושת התמונות למעלה זאת רק אני, כי אני מאוד המשפחה שלי. אפשר לראות איך אני לבושה חגיגי בצד ימין, לפני שהסתפרתי, כי בדיוק הגעתי לדרגה עשר. בתמונה שבצד שמאל זה אחרי שהסתפרתי. אני זוכרת שהסתפרתי ממש אחרי שאחותי שיוש נולדה. אני שם עובדת בדוכן הממתקים שבמשחקייה שבקלאב, בגלל החוב מהמיקפה (הסיפור באחת היצירות שלי קצת אחורה).

בתמונה שבאמצע אני מטפסת, כמו שריפי לימד אותי. אתם יכולים לראות אותו מחופש לפיקאצ'ו מהתמונה שלנו מפורים אחד לפני האחרון, כשהתחלנו מסורת של ממתק או ברדק במיקמק סיטי. אני רוח הרפאים שם מצד שמאל ובצד ימין אתם יכולים לראות את מדל.

ריפי, מדל ואני קוראים לעצמנו קבוצת רמ"ז, שזה ראשי תיבות של השמות שלנו. הם מאוד משפחה שלי והם הסיבה שחזרתי למיקמק סיטי. אנחנו לומדים ביחד באותה קבוצת למידה שנקראת "הגולשים" וכיף איתם.

בתמונה שבאמצע וזאת שבצד ימין אפשר לראות אותי עם החברה הכי טובה שלי, הבאסטית שלי, מיגיר. אנחנו משחקות כדורגל ביחד וקוראות בספרייה. אלה שתי תמונות שבחרתי ממונטאז' החברות שהכנתי בשבילה (גם בקהילה שלי. מוזמנים לדפדף אחורה). בתמונה האחרונה זה אני וחבר שלי, שון, מהיום שבו אנחנו זוג.

בנוסף, אפשר לראות שתי מסגרות ריקות שבאחת כתבתי "זואי" ובשנייה כתבתי "מוש". המסגרות האלה נשארות ריקות בשביל שני דברים.
1. מיקמק סיטי. זה הבית שלי. רציתי לקחת תמונה עם כל החברים שלי במיקטוק כדי להראות איזו משפחה ענקית אני מרגישה שישלי, אבל חברים חדשים מגיעים כל יום ואין מקום לכל-כך הרבה מיקמקים בתמונה אחת.
2. משפחת מוש שאימצה אותי. אנימה (אמא-אניטה) סיפרה לי ולאחותי שיוש שבקרוב היא מולידה (זאת פעם שנייה) ואז יהיה לנו עוד אח או אחות. עדיין לא יודעים אבל אני ממש מתרגשת!!

לסיכום - מיקמק סיטי היא הבית וכולכם המשפחה + תצביעו לשרת של מיקמק של פעם כי אני חושבת שתאהבו את זה ותמיד כיף שיש עוד אפשרויות + מוזמנים לעקוב אחרי הקהילה שלי + אני לא תמיד כותבת כל-כך הרבה ואתם מוזמנים להסתכל יצירה אחורה ולראות שאני צודקת + תודה שקראתם את כל זה + אם אתם צריכים עזרה במשהו אני כאן ובמיקטוק!!

ממשיכה בהגרלה מס' 2 - אני מכינה פתקים של כל מי שעוקב/ת אחרי הקהילה שלי וכותב/ת בתגובות "עוקב/ת". מדי פעם אני אשלוף פתק ואכין יצירה מיוחדת לקהילה עם המיקמק/ית שמופיע/ה בפתק. מוזמנים לבקש יצירות גם בלי קשר ואל תשכחו שבכל דבר שאתם צריכים אני כאן בשבילכם :)

מוקדש ל מיגיר5, PeDiXOL24, חדקרן4292, daniel1301, מיכמאי6, מוקמוקון26, הוליה408, 18מקסים, לילי32156, Blackie
37
5
276


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
08/12/2019   08:14 אוליבאש  5
מגניב אש
06/12/2019   13:42 לילי32156  4
תודה על ההקדשה!(הצבעתי לשרת של מיקמק)
06/12/2019   11:06 מיכמאי6  3
ישששששש הקדשת לי
06/12/2019   09:57 רוקי13566  2
מהמם
05/12/2019   18:32 לילי32156  1
איזה מהממת(תודה רבה על ההקדשה)