קהילה - היצירות של זואי4הבובה
זואי4הבובה
561
1176

אני וחברים שלי נשמח לעזרתכם + סיפור ארוך :) 11/12/2019

למי שלא מכיר, המיקמקים בתמונה הם חברים שלי עוד מלפני תקופת המיקטוק, מלפני שמשפחת מוש אימצה אותי.

למיקמק הצהוב קוראים מדל (מדל1ק1מס). כשהוא הגיע למיקמק סיטי, הוא היה היתום היחיד בבית-היתומים של צבעוני (מיקצבעוני) וצבעונית (מיקצבעונית), אז החלטתי להצטרף גמאני לבית-היתומים ולהיות איתו שם ביחד.
למיקמק החום קוראים ריפי (מיקמקריפי). פגשתי אותו כשהוא היה מיקמק רחוב. ריפי מצא לו עבודה בביוב של מיקמק סיטי אבל האבא המאמץ שלי (אמירמוש) וחתם על טפסים שאומרים שאדון אש (מיאלו11) אימץ אותו, כדי שהוא לא יצטרך לגור בבית-יתומים כמו מדל.

אנחנו היינו קבוצת רמ"ז, הילדים היתומים. מדל הגיע לבית-היתומים, כי אח שלו מייק (מייק4אמילי) עסוק ואינלו תמיד זמן אליו. כבר אז צבעוני הכין לנו שיעורים מעניינים, רק כדי להעביר את הזמן. אחרי הצהריים היינו נפגשים במקום הקבוע שלנו ומדברים על השיעור שהיה לנו באותו היום. ריפי הרגיש קצת בחוץ, אבל הוא לא רצה בשום פנים ואופן להתקרב אפילו לבית-היתומים של צבעוני, שאולי יחפש לו משפחה כמו שהוא חיפש לי.

קצת אחרי שצבעוני מצא לי את משפחת מוש שאימצה אותי ומדל חזר לבלות עם אח שלו מייק, ריפי הסכים לבוא לשיעור ניסיון אצל צבעוני. הנושא של השיעור היה משפחה וקיבלנו משימת יצירה להשתתף בתחרות החודשית של הבלוג ולעשות יצירה על המשפחה שלנו במיקמק סיטי. ריפי ביקש ממדל להזמין את אח שלו לבלות איתנו במקום שלנו. אחרי שבילינו את הבוקר ביחד, מדל הלך ליום כיף עם אח שלו והם הלכו לגלוש ביחד. בינתיים אני הכנתי את היצירה הראשונה שלי. בשיעור הבא שהיה לנו אני ומדל הגענו מוקדם וחיכינו לצבעוני. לא ידענו עם ריפי יבוא או לא ופתאום ראינו בקהילה יצירה חדשה שמוקדשת לנו!!

בשביל לראות את היצירות ששלחנו אתם יכולים לחפש אותנו בקהילה. היצירה הראשונה של כל אחד מאיתנו היא לתחרות הזאת שהשתתפנו בה כחלק מהשיעור של צבעוני. היצירה שלי ריפי (מיקמקריפי) מופיעה גם בגלריה שבמיקסינימה. מאז אותו היום אנחנו חברים הרבה יותר טובים ואנחנו עדיין לומדים באותה הקבוצה אצל צבעוני בשנת הלימודים התחרותית הראשונה שלו.

בכל מקרה, בחזרה לנושא של היצירה - אנחנו נשמח לעזרתכם!!
מדל (מדל1ק1מס) רוצה לצלם לנו קליפים לשירים וישלנו רק שלושה שירים :( שהם ממש יפים :) אבל עדיין חשבנו שיהיה נחמד להעלות שירים נוספים למופעים הבאים שלנו והמופע הראשון יעלה בשידור לערוץ שלי בתחילת שנה הבאה אם נספיק לערוך הכל עד אז.

אם ישלכם שיר שאתם רוצים לשלוח לנו, תעלו אותו ליוטיוב ותכתבו לריפי, למדל או לי בתגובות של הקהילה ו/או במיקטוק ששלחתם שיר ואז נשמע אותו ביחד ונעשה הצבעה איזה מהשירים ששלחו לנו ניקח איתנו להופעה.

תנאי קבלה לשיר;
-המנגינה ברקע כוללת תופים וגיטרה אבל אפשר עוד איזה כלי נגינה שתבחרו
-מומלץ שיר מקורי שכתבתם והלחנתם אבל אולי נקבל גם פארודיות ו/או קאברים
-יכול להיות בכל שפה כל עוד זאת שפה יפה ובלי קללות



אם אתם רוצים לשאול בשאלות ותשובות שאלה שקשורה למה שכתבתי עד עכשיו או סתם שאלה לא קשורה ואינלכם כוח (רצון) לדפדף קצת אחורה עד שתמצאו את היצירה של השאלות והתשובות, אתם יכולים לכתוב לי כאן בתגובות למרות שזה לא העמוד של השאלות והתשובות ואני אאסוף את השאלות שלכם ואענה עליהן ביחד עם שאר השאלות.

מוקדש ל ונלופי333, Hpon, שליבללי, מסיהאלוף73, תותית0978, בןאלאלופי, עמיתוש307, טריליק, אלביס7709, דסטיני2.
31
2
350


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
12/12/2019   09:15 מדל1ק1מס  2
נכון לעכשיו פופ, אבל פופ זה ז'אנר רחב מאוד. שלושת השירים שיש לנו הם פופ, אבל נשמח לקבל הצעות לשירים נוספים, גם אם הם מז'אנר שהוא לא פופ.
11/12/2019   22:06 אוליבאש  1
מגניב אש! מה הז'אנר שלכם?