קהילה - היצירות של אוליוויהה
אוליוויהה
6
23

גברת פלא 24/12/2019

שלום! אני גברת פלא,אי אפשר לומר שאני צעירה....אך גם לא עד כדי כך מבוגרת.טוב אני אספר לכם את הסיפור שלי על איך הפכתי להיות גברת פלא. תהנו!

פרק 1 :שמה של גברת פלא.

שמי הפרטי הוא לוסי. עוד מגיל צעיר אהבתי קסמים,פנטזיות ופיות.יום אחד שיחקתי עם חברתי הטובה נולי.כן כן.נולי. השם נולי תמיד שיעשע אותי.הוא היה מזכיר לי תנו לי.האמת היא שהיא רצתה כל מה שאהבה.פשוט אי אפשר היה לעצור את כוח רצונה העז.יום אחד,אני ונולי הלכנו ליער הקסמים.בהתחלה קראו לו ככה כי הוא היה דומה מאוד ליער קסמים.בקיצור הלכנו לשם וטיילנו,עשינו פיקניק,שיחקנו ולבסוף נרדמנו.(אה! שחכתי לומר! לי ולנולי,לא הייתה משפחה.ברחנו מבית היתומים.)בקיצור אני ונולי דיברנו....(כמובן אחרי שהתעוררנו) נולי? אמרתי,"כן לוסי?" שאלה נולי.את חושבת שכדאי לנו לגור ביער הקסמים? ברור שכן! צעקה נולי.יער הקסמים זה המקום הכי יפה במיקמק סיטי! יהיה לנו כאן נהדר! נולי ואני הלכנו שוב לנמנם צהריים ולמחרת לא ראיתי את נולי על יד העץ החביב שישנו....

פרק 2: לאן נולי נעלמה?!

נולי?! נווווווווווולייייייייייייייייי!!!!!!!!!!!!!!!! איפה היא יכולה להיות?!?! צעקתי בקול חנוק בבכי. נולי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! כבר לא ידעתי מה לעשות.... (עוד משהו ששחכתי לציין.אני ונולי היינו בנות 12 כשזה קרה אז לא לשפוט אותי)חיפשתי בכל פינה ביער הקסמים. אך אין נולי.... חיפשתי בכל שיח ביער הקסמים,ושוב.אין נולי.... כבר נגמרו לי הדמעות מאוב דאגה לנולי חברתי הטובה. כבר היה מאוחר בלילה,הינשופים כבר יצאו,החלטתי שזהו.אני הולכת לישון ולמחרת אם לא אמצא את נולי כבר אלך לבקש עזרה. אוקיי עכשיו כבר בוקר ואין נולי. חיפשתי כל היום שוב ואז זה קרה....מצאתי את נולי שוכבת על הרצפה אם דמעות זולגות על לחייה.רצתי אליה מיד וצעקתי כמו שלא צעקתי בחיים שלי! נולי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! היא מיד הרימה מבטה ורצה לחבק! זלגו לשתינו דמעות מהעיניים! זה היה הרגע הכי שמח בכל השבוע הנוראי הזה! שאלתי את נולי : איפה היית?! כל כך דאגתי לך!! נולי סיפרה לי את סיפורה ואותו אסביר גם לכם.....

פרק 3 :סיפורה של נולי שלי.

נולי התחילה לספר :הלכתי בבוקר כשאת ישנת לעשות סיבוב קטן ביער ו.... קולה של נולי ניהיה חנוק בבכי...
ואז... (נולי כבר התחילה לבכות) ואז ראיתי את שד היער!!!!!! הוא לקח אותי למעורתו ושם תכנן איך הוא יגיש אותי כמאכל לאנטי מלכת היער. (אנטי מלכת היער זאת מלכה מרושעת של היער,כלומר מרושעת מהמלכה הטובה של היער שבעצם שומרת על היער.) נולי כבר לא יכלה לדבר מרוב דמעות.... היא נראתה כל כך עצובה ומפוחדת שכמעט אני התחלתי לבכות שוב! נולי המשיכה לספר : כשראיתי את המלכה המרשעת,כבר ידעתי שהלך אלי! כשהם תכננו את המסיבה הגדולה והנוראית שלהם, אני בשקט בשקט פתחתי את הקשר שקשרו אותי לעץ וברחתי. בדרך נתקלתי בעץ,נפלתי על רגליי,נתקעתי בשיח קוצני ולבסוף נפלתי ולא יכולתי לזוז יותר מכאבים. אחר כך שמעתי אותך צועקת בשמי ובאורך פלא,הצלחתי לזוז! כאילו הפצעים שלא נעלמו כלא היו מעולם! ואז הבנתי שמשהו כאן לא מסתדר לי... אחר כך,סיפרתי לנולי את כל מה שעבר אלי ככל היעלמותה. היא הייתה לחוצה בדיוק כמוני כששמעה מה עבר אלי.בסופו של דבר הרגעתי אותה,ושוב,איכשהו אחרי הטרעומה הזאת היא חזרה לחייך! הייתי בהלם עד שגם אני באורך פלא חייכתי.הייתי כל כך מאושרת שמצאתי את חברתי הטובה.ולבסוף.... אמרתי לעצמי,בחיים,אבל בחיים אני לא עוזבת את נולי לבד.

פרק 4 :אפשר להבין מה קורה פה?!

אחרי הטרגדיה שאני ונולי עברנו יחדיו,לא עזבנו אחת את השניה יותר לעולם! עברו שנתיים והנה,אנחנו כבר בנות 14! כבר בנינו בית גדול מעץ... (האמת שיער בנה את הבית בשבילנו כי הרי בנות 14 בחיים לא היומצליחות לבנות בית שלם.)בקיצור כבר הכנו את עוגת יום הולדתינו,והתכוננו להביא מתנות אחת לשניה.נולי הביאה לי שרביט מוזר שלא ידעתי מה הערך שלו אבל עשיתי את עצמי מאושרת. אני לעומת זאת,הבאתי שמלה מהממת נולי! היא כבר רצה לחדר ההלבשה למדוד.אחר כך היא חיסלה אותי בחיבוקים.עזרתי אומץ לשאול : נולי? מה השרביט הזה עושה? נולי ענתה : כשיגיע הזמן את תראי... ;)
עשיתי פרצוף של לא הבנתי כלום אבל היא רק צחקה.יום למחרת,אמרה נולי :בואי למיקמק סיטי בפעם הראשונה! כמובן שנלחצתי ישר על המילה מיקמק סיטי.כי פשוט זה מקום שאף פעם לא היינו בו.לא הבנתי את מילותיי אבל פשוט המוח שלי החליט לומר כן.

פרק 5 : אני לא מאמינה שהייתי בפעם הראשונה במיקמק סיטי!

אחרי שהתעוררנו,התלבשנו,צחצחנו שיניים,אכלנו ארוחת בוקר, ולבסוף יצאנו.
מיקמק סיטי הייתה ענקית! כמובן שחיסלנו שם את כל חנויות הבגדים.וטעמתי מאכל פשוט מדהים! תכירו גבירותיי ורבותיי.... סושי המלך!!!! כן סושי מהיום הוא המאכל האהוב אלי ועל נולי.אחר כך התכוננו לחזור לביתנו התמים שביער ואז עצר אותנו נער.(אני חייבת לציין שהוא היה ח-תי-ך!!!!!!!) הוא שאל למה אנחנו הולכות ליער הקסמים בכזו שעה וענינו לו ששם נמצא ביתנו.הוא הסתכל אלינו כאילו נפלנו מהירח.הבית שלכן ביער?! כן... ענינו בקצת חשש.וואו יש לכן הרבה אומץ שאתן גרות ביער הזה.יש שם כל מני שדים וכמובן המלכה המרשעת בלילות.נולי כבר סיפרה לו מה עבר אליה והוא פשוט נשאר המום.התכוונו ללכת ואז הוא שאל :נתראה שוב מתישהו? ברור! אמרנו.הלכנו הביתה ואז הלכנו לישון.

פרק 6 :סבבה הגענו לעיקר של הסיפור

אוקיי יום למחרת התעוררתי מוקדם יותר מנולי,השארתי לה פתק על המיטה שלי ובו כתוב :נולי,הלכתי למיקמק סיטי לראות עוד מה חדש,אל דאגה מבטיחה אני אחזור לפני השעה 3 בהצריים._יש אוכל במקרר_

סבבה אחרי זה יצאתי למיקמק סיטי ו-וואו! איזה פלא! ראיתי שוב את אותו הנער החתיך! מיד הוא ראה אותי ורץ לקראתי. היי!זאת שוב את!.היי! עניתי לו בחזרה.הוא שאלה אם אני רוצה ללכת איתו לסרט וכמובן שעניתי תשובה חיובית.(אחרי הכל איך אפשר לסרב למישהו חתיך כל כך?) שאלתי אותו באיזה יום ואיזו שעה נוח לו,ולא ענה שאפשר בשעה 8 בערב.עניתי סבבה והלכתי הביתה. בדרך נפלתי ואיייי!!!!!! עד כמה זה כאב!!!! ניסיתי שלא לבכות! אמרתי לעמצי : זה בסדר לוסי,תרגעי וזה יעבור,תרגעי וזה יעבר... ואז הפצע התחיל לזהור בצהוב.ממש נהבלתי! באמת! אחר כך אמרתי :פלא... פלא אמיתי. זה הפסיק לזהור אחרי שנרגעתי והפצע? נעלם! נעלם בפוף!הייתי פשוט המומה! אחר כך מזכרתי בשרביט שנולי נתנה לי.אמרתי לעמצי שבטח השרביט הופך אותי לגברת פלא.
מיד סיפרתי את זה לנולי והיא נראתה מאוד מרוצה.
סיפרתי לה על הסרט שהנער (החתיך המושלם) הזמין אותי אליו.היא אמרה שאני יכולה ללכת איתו לבד.מובן לי שהיא תכננה משהו.אבל פשוט זרמתי איתה ואמרתי אוקיי.

פרק 7 :בסדר הפרקים קצרים אבל פה תכננתי לכם כאן משהו משהו!

סבבה השעה כבר הגיעה ואני הלכתי לסרט עם מר נער יפה.
תמיד רציתי לדעת את שמו, אז פשוט שאלתי.אממ...אני לא מכירה אותך טוב כל כך אבל מה שמך? שמי דילן,ואת? לוסי.אמרתי.הוא אמר לי שזה שם מהמם. אוףף! כל כך רציתי לומר לו שהשם שלי לא מהמם כמוהו אבל פשוט הרגשתי שזה מגוחך אז עזבתי את זה. הסרט עבר מצויין.הלילה עבר מצויין.הכל עבר מצויין! בסופו של דבר הסרט נגמר,הלילה נגמר,וזמן הכיף שלי נגמר.הגיע הזמן לישון אמרתי לעצמי.אמרתי לו שכבר מאוחר ואני צריכה ללכת בדחיפות לביתי.הוא אמר בסדר ונתן לי את מספר הטלפון שלו.מובן שישר שמתי אותו באנשי הקשר שלי.הלכתי לישון ורק נשאר לי לחשוב על העתיד....

פרק 8 ואחרון : סבבה כאן זה סוף הסיפור(אל תתבעו אותי)

עברו השנים, דילן ולוסי התחתנו,נולי גם כן התחתנה.
נולדו ללוסי שהיא אני., ילדים מקסימים! והם היו הפלא של חיינו. כולם כבר ידעו את יכולות הפלא שלי. וכיום מכנים אותי... נו? ניחשתם? גברת פלא כמובן.


מוקדש ל בקשו_הקדשות_
12
80


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה