קהילה - היצירות של חתול2007
חתול2007
925
2287

ימי החורף של מקס - סיפור לכתב אורח 20/01/2020

פרק 1 : החורף הגיע

עונת החורף היא העונה האהובה ביותר על מקס. כל חורף יורד בעיר של מקס הרבה הרבה שלג. מקס תמיד תמיד מסתובב על כובע כחול שאותו הוא שם על שערו החום הארוך. מקס הוא די גבוהה ונאה. מקס מאוד אוהב לצאת אל השלג ולשחק עם אחותו רייני . לרייני יש שער שחור קצר והיא קטנה ממקס ב – 5 שנים. יש לה גם עגיל באף למרות שאמא שלה אומרת לה שהיא לא צריכה אותו. בחורף קריר ונעים ואפשר להתכרבל בשמיכה בבית ולשתות שוקו חם. רייני ומקס מאוד אוהבים לבנות איש שלג בחצר הבית שלהם. הם בונים כל יום איש שלג אחר ומלבישים אותו בבגדים שונים. אפילו במקום לשים לו גזר בתור אף הם שמים גם ירקות אחרים. הם אוהבים גם לעשות בניהם מלחמת שלג. מקס גם מאוד אוהב לשחק עם החברים שלו זואי, סאני וגימבו ולעשות תחרות גלישה בשלג ברחבי העיר. כל פעם הם יורדים עד השכונה היא צפונית של העיר ולרוב גימבו תמיד מגיע ראשון. אבל מקס גם די טוב בתחרות גלישה. לרוב הוא גולש לכיף ברחבי העיר. מחר מתקיים היום הראשון של החורף ומקס מאוד מאוד מתרגש. הוא מחכה לשלג שירד. הוא מחכה לשתות שוקו חם בבוקר. הוא מחכה לשחק עם חבריו ועם אחותו הקטנה. אבל משהו מוזר מאוד קרה בימים הראשונים של החורף. משהו שלא קרה מעולם.

פרק 2 : דבר מוזר

היום הראשון של החורף סוף סוף הגיע ומקס קם בבוקר והלך ישר לשתות שוקו חם. הוא חיכה עד שהשלג ייפסק לרדת והוא יוכל ללכת לשחק בחוץ. מקס חיכה שעה ועוד שעה ועוד שעה ועוד שעה והשלג עדין לא הפסיק לרדת. אמא של מקס אמרה לו שמזג האוויר בחוץ עדין לא נרגע ושיש סופת שלגים ולכן הוא לא יכול לצאת החוצה. מקס מאוד התאכזב וצפה בחדשות. רייני פנתה למקס ואמרה לו אם הוא רוצה לשחק איתה בנתיים עד שהשלג ירגע. מקס הסכים והם שיחקו ביחד במשחק האהוב עליהם שנקרא "מיקשלגל". בזמן המשחק רייני פנתה אל מקס ואמרה: "אתה חושב שהסופה תגמר מתישהו?". מקס חשב קצת ואמר "אני די בטוח שמחר הכל יהיה בסדר ונוכל לצאת לשחק במלחמת שלג". "אני לא חושבת" אמרה רייני "לפי החדשות הסופה נפסקת כל שעה למשך 15 דקות, לא בטוח שנוכל לצאת לשחק גם מחר". "אני מקווה שהכל יהיה בסדר" אמר מקס "אבל בנתיים ככל שירד יותר שלג ככה יהיה לנו יותר שלג בשביל לשחק". רייני הסכימה עם מקס והם המשיכו לשחק במשחק "מיקשלגל". מאוחר יותר באותו הים מקס מקס שמע רעש מוזר אבל הוא החליט להתעלם ממנו. בלילה מקס צפה מהחלון וראה שהסופה עדין לא מפסיקה. אמא של מקס נכנסה לחדרו ואמרה: "אני בטוחה שמחר הכל יהיה בסדר, תוכל לשחק עם רייני והחברים שלך". "אני כבר לא בטוח בזה" אמר מקס. "אל תדאג, שיהיה לילה טוב" אמרה אמא של מקס כשיצאה מהחדר וכיבתה את האור. בנתיים במשך הלילה הרעשים המשכיו לגבור ובביתו הסמוך לביתו של מקס נשמע רעש נוסף אבל מקס ורייני לא שמעו שום דבר כי הם כבר שקעו בשינה עמוקה...

פרק 3: רעשים במרתף

מקס קם למחרת בבוקר וסוף סוף ראה שהסופה.... "מה?" התפלא מקס "הסופה עדיין לא נגמרה!" אמר לאימו. אמא של מקס אמרה לו שיש סופה רצינית שתקח עוד כמה ימים להרגע. מקס היה בטוח שמשהו מוזר. הוא ירד למרתף ביתו ופתאום הוא שמע רעשים מוזרים. ליד ביתו של מקס גר פרופסור אטומיק הוא נוהג לערוך ניסויים מוזרים. פעם אחת מקס נכנס לחצר שלו וראה שכל הירקות שלו הפכו לסגולים. כל פעם החצר של פרופסור אטומיק נראת שונה. בטח זה בגלל שהוא עורך את הניסויים על החצר שלו. מקס חשב שאולי פרופסור אטומיק גורם לסופה הנוראית כי הוא לא כל כך נחמד. רייני שמעה גם את הרעשים המוזרים והציעה למקס לצאת יחד איתה אל חצרו של פרופסור אטומיק. מקס הזכיר לרייני שאמא לא מרשה אבל רייני התעקשה. מקס פנה אל רייני ואמר: "אולי הפרופסור לא באמת קשור אל הסופה הנוראית הזאת". רייני ענתה לו: "הסופה הנוראית הזאת נמשכת כמה ימים, אנחנו חייבים ללכת אל פרופסור אטומיק בשביל לעצור אותה. גם אם הוא לא אחראי לה אולי הוא יעזור לנו". מקס הבין שבכל מקרה זה רעיון טוב. "רגע!" אמר מקס, "אבל איך נצא בסופה הנוראית הזאת החוצה". "נשים על עצמנו סוודר, צעיף, כובע, כפפות, מכנס חם ונצא" ענתה רייני. מקס ורייני החליטו להתלבש טוב ולצאת אל חצרו של הפרופסור. "בואי נצא מהדלת של המרתף" אמר מקס, "שאמא לא תשמע אותנו". רייני ומקס ירדו אל מרתף ביתם ויצאו אל החצר של הפרופסור. הם התקדמו אל ביתו והבחינו שמשהו מאוד מוזר. "מקס אתה רואה את מה שאני רואה?" שאלה רייני. "זה מה שאני חושב שאת רואה?" שאל מקס, "הגינה של הפרופסור נראה פשוט מושלם!" אמר. "וזה די מוזר כי הסופה הנוראית הרסה את כל החצרות של כל הבתים שבשכונה" אמרה רייני. מקס הבין מה קרה ואמר: "עכשיו זה בטוח קשור איכשהו אל פרופסור אטומיק, בואי נכנס אל הבית שלו". מקס ורייני התקדמו אל ביתו של הפרופסור, הם ראו שהחלון פתוח ולכן נכנסו דרכו.

פרק 4: תחרות החצר היפה ביותר

רייני ומקס נכנסו פנימה. ביתו של הפרופסור מאוד גדול ותתפלאו שזה לא פעם ראשונה של רייני ומקס שם. רייני ומקס לא מצאו את הפרופסור בשום מקום ואז נזכרו שלא חיפשו בחדר הניסויים. הם עלו לקומה השנייה וראו דלת ירוקה ומוזרה שעליה כתוב "חדר הניסויים". מקס פתח את הדלת וראה מכונה מוזרה שמחובר אליה צינור שיוצא מהחלון ומגיע עד החצר. פתאום נסגרה הדלת ופרופסור אטומיק הופיע מאחוריהם. "מה אתם עושים פה?" שאל. "רצינו לבקר אותך בגלל הסופה, שמענו שהחצר שלך נהרסה ורצינו לעזור" שיקר מקס. "החצר שלי בסדר גמור" אמר הפרופסור. "עכשיו ספרו לי מדוע באמת באתם לכאן". מקס ורייני נאלצו לספר את האמת שהם שמעו רעשים מוזרים והמכונה משמיעה אותם. לפתע רייני הבינה שהמכונה היא מקור הסופה בגלל שהיא מייצרת את הסופה הגדולה שמחוץ לחצרו של הפרופסור. מקס ורייני ביקשו תשובות מהפרופסור והוא סיפר להם את האמת. הוא אמר להם שבכל שנה מתקיימת תחרות החצר היפה ביותר והשנה הוא רוצה לנצח. לכן הוא הכין מכונה שתיצור מזג אוויר מושלג שיעזור לחצר לגדול ולהראות יפה. אך בגלל זה מחוץ לחצר תיהיה סופת שלגים כי זה המחיר של המכונה. מקס ורייני שמעו את הסיפור של הפרופסור. הם נזכרו כשכל שנה מגיע מישהו שבוחן את כל החצרות של כל הבתים בשכונה ולחצר היפה ביותר הוא מעניק פרס מיוחד. ביתו של מקס לא משתתף בתחרות אבל הפרופסור משתתף כל שנה. למקס היה רעיון, הוא פנה אל פרופסור אטומיק ואמר לו: "אני ורייני ניהיה מוכנים לעזור לחצר שלך לנצח בתחרות". "מה?" נדהם פרופסור אטומיק. "אבל בתנאי..." המשיך מקס "שתעצור את המכונה וסופת השלגים תיפסק". הפרופסור חשב לרגע ואמר: "אם כך אין בעיה, אני יעצור את המכונה". וזה מה שקרה, פרופסור אטומיק עצר את המכונה וסופת השלגים שבחוץ נעצרה. החזאים לא הבינו מה קרה ורייני ומקס הבטיחו לפרופסור אטומיק לשמור את הענין בסוד. יום לאחר מכן רייני ומקס ירדו לחצר של הפרופסור ועזרו לו לסדר את החצר שתיראה יפה ומוכנה לתחרות. כל בוקר מקס ורייני היו יורדים לחצר של הפרופסור. מאוחר יותר הם היו נכנסים הבייתה לשחק במשחק האהוב אליהם "מיקשלגל". אחר כך הם היו יוצאים לחצר לשחק במלחמת שלג ואז מקס היה יורד אל העיר לגלוש יחד עם חבריו. ואלו הם ימי החורף של מקס, ותשמחו לדעת שהחצר של הפרופסור זכתה בתחרות והוא העניק לרייני ומקס פרס מאוד מיוחד.

הסוף! מקווה שאהבתם ונהנתם מהסיפור!

ספרו לי בתגובות:)

מוקדש ל אור33311, מרשמלו5850, טלמונית, נימנומי16, נדב77777, ממלך450, 547לולוש, יוספוש4127, אנוש160, לואנדה
26
5
333


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
21/09/2020   20:25 יפהממש111  5
ממש יפה
30/01/2020   07:15 טולי982  4
נהנתי מאוד מהסיפור!
(רק עכשיו קראתי אותו)
אהבתי♥
20/01/2020   16:44 השולט4448  3
ואוו
20/01/2020   14:17 זואי4הבובה  2
זה סיפור ממש יפה!! אני אוהבת את זה שהם עוזרים לו בסוף וגם ישלי חבר (מדל1ק1מס :) שמכין כריכות לסיפורים של אחרים בקהילה ואתה יכול לבקש ממנו להכין לך כריכה לסיפור אם אתה רוצה.. רגע הוא הכין כבר כריכה לסיפור שלך; סאני והעץ הקסום!!
20/01/2020   13:31 אור33311  1
סיפור ממש יפה!