קהילה - היצירות של פמה10
פמה10
42
29

ההרפתקה ביערות מיקמק! (הסיפור) 23/02/2020

ההרפתקה ביערות מיקמק:
פרק 1 – בוקר יום רגיל חבורת מיקמק סיטי מטיילת ביער לחפש פטריות. פתאום החבורה שומעת צעקה חזקה ממרכז היער, הם מתקרבים ולא רואים שום דבר. הם מקרבים יותר ושוב לא רואים אף אחד.
לאט לאט מתחיל להחשיך והחבורה עדיין ביער מחפשים את מי שצעק, והם מחפשים ומחפשים ולא מוצאים. השעה כבר מאוחרת והם לא חזרו עם פטריות, ואז הם שומעים צלצול קטן של פעמון מצלצל והם מתקרבים יותר ויותר ואז זואי נעלמת!
חבורת מיקמק שלנו מנסים למצוא אותה אך לא רואים כלום בחשכה. והם מגיעים למקום מסטור מקסים ויפה, והם נכנסים פנימה ורואים שני שומרים ששומרים על הממלכה, הם מבקשים מהשומרים להיכנס אך הם לא נותנים. ואז מקס אמר:" חברתי הטובה זואי נמצאת שם בפנים ואנו באנו להציל אותה". ואחד השומרים עונה ואומר:" אף אחד לא נכנס לממלכת הפיות". והם מבינים שהם צריכים ללכת.
מה יקרה בפרק הבא? האם חבורת מיקמק יצליחו להחזיר אליהם את זואי? האם הם יספיקו לחזור בזמן?
------------------------------------------------------------
פרק 2 – חבורת מיקמק שלנו עדיין מנסים למצוא דרך להציל את זואי. חבורת מיקמק שלנו מנסה למצוא דרך להיכנס ופתאום הם מצאו מעבר כניסה לממלכה ללא שומרים. הם נכנסים ופתאום הם שומעים את זואי: "הצילו! הצילו!". במהירות הם עוקבים אחרי הקול של זואי ואחרי כמה זמן של חיפושים הם מאבדים אותה.
חבורת מיקמק שלנו ממש עצובה. מה הם יעשו אם לא יצליחו למצוא את זואי? איך יחזרו חזרה הביתה?
------------------------------------------------------------
פרק 3 – חבורת מיקמק שלנו כרגע מיואשים הם לא מצליחים למצוא את זואי. בלילה מקס לא הצליח לישון מרוב דאגה לזואי. אך בבוקר למחרת אחרי שהסתובבו קצת בעיר הם מצאו את עצמם מול חדר מסתורי. בכניסה לחדר המסתורי היה כתוב: "רק בעזרת שיתוף פעולה תוכלו לצאת". הם פותחים את הדלת ואז, הם רואים את זואי קשורה בחלים לכיסא. הם מגיעים אליה בשקט ומשחררים אותה. אך הם לא ידעו שהם בתוך מלכודת. הקירות התחילו לסגור עליהם ולא הייתה להם דרך להימלט. אך הדרך היחידה לצאת היא ביחד. הם רואים למעלה בתקרה ידית שתגרום לקירות להפסיק לזוז וזו הדרך שבה השתמשו: הם תפסו אחד על השני ואז מקס הוריד את הידית והקירות הפסיקו לזוז בשנייה האחרונה. חבורת מיקמק שלנו הצליחה לצאת משם בשלום. אחרי שיצאו מהממלכה חזרו ליער ליקטו פטריות וחזרו למיקמק סיטי. וחבורת מיקמק שלנו המשיכו בשלה.
-----------------------------------------------------------
מקווה שאהבתם
פמה10
(הוספתי גם תמונה של חבורת מיקמק ביערות מיקמק)

מוקדש ל שולי4011
13
4
151


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
05/03/2020   16:27 יובל974  4
כל הכבוד זה ממש יפה
25/02/2020   20:29 צוקו780  3
מקסים!
25/02/2020   20:12 לילוש11567  2
אהבתי את הסיפור, כל הכבוד, השמח אם תכין עוד כאלה !
LOVE YOU
24/02/2020   15:43 אנהDSמיק  1
סיפור נפלא! את מדהימה!!