קהילה - היצירות של 1ונלופי07
1ונלופי07
167
326

סיפור- הבריחה ממרתפי המיקורונה 17/04/2020

פרק1- הבילוי שהשתבש
קוראים לי ונלופי, ואני מיקמקית מהמגמה לריקוד במיק תיכון. אני וחברותי אגתה , בון וטום יצאנו למיקסינמה לראות את "מיקמקי הערפד" בקולנוע, בשעה שש בערב. האולם היה מלאאאא עד אין מקום (אחרי הכל, מי ירצה לפספס!!), וכולנו התרגשנו. "מעניין מה יקרה למיקערפדינה," אמרה אגתה, "מיק דרקולה יתאהב בה? אני ממש במתח!". "גם אני." אמרה טום. בון הסתכלה הצידה, וראתה אנשים מוזרים בצד, יושבים ליד מיקורינה, הילדה המעצבנת. "מי אלו?" היא שאלה, ופתאום הם התקרבו אלינו, ולפני ששמתי לב הם כיסו אותנו בשקים ולקחו אותנו משם.

פרק 2- חטופים ונעולים
לפי זכרוני, האנשים שמו אותנו בשקים שחורים ועבים והצמידו לאפינו חומר מרדים. התעוררנו במרתף חשוך, עם חביות מלאות בחומר מגעיל וירוק. "מה זה?" שאלה בון, וכולנו הזדהינו עם השאלה. למזלנו, אגתה למדה אצל פרופסור ארתור מיק הראשון, וידעה לזהות חומרים בעזרת מזוודת מעבדה שהלכה איתה לכל מקום. היא הוציאה פינצטה בזהירות, ובקבוקון, ושמה מסכת מגן. כולנו הבטנו מהצד בחשש, אולי תצא משם מפלצת מפחידה? אבל ביא מילאה את הבקבוקון, שמה במיקרוסקופ הנייד שהיה בערכה, ולאחר מספר דקות, אמרה: "זה וירוס חדש."

פרק 3- גילוי מעניין
כולנו הופתענו. וירוס? מוחזק במרתף? "חפשו על החביות רמזים." אמרתי, ואגתה חילקה לנו מסכות וכפפות. בון וטום חיפשו ביסודיות, וטום צעקה פתאום: "מצאתי!" כולנו התקרבנו, והיא המשיכה: "כתוב פה 'וירוס מיקורונה, מדבק במיוחד, מיועד לעיר מיק- וואהן בסין'." כולנו השתתקנו. "חייבים לעצור את זה!" אמרה מיד בון, אבל אגתה אמרה: "מספיק שנצא מפה, במעבדה של המיק תיכון יש ציוד שישמיד את הוירוס. הוירוס לא ישרוד מיקגז פחמן מחומצן בשילוב מיקרינה. אם נצא, נוכל להשמיד את הוירוס." אני התפרצתי לדבריה: "איך? הכל נעול!" ואז ראינו שטום לא לידינו. "לא הכל סגור, יש פה מנעול!"

פרק 4- משחק ילדים
כולנו הבטנו. נכון, יש מנעול, אבל אין מפתח! פתאו נדלק אור בחדר, ושמענו קול. זה היה הקול של מיקורינה. "אכן נפלתן במלכודת שלי! בסוף הסרט אני אשחרר את הוירוס בקהל וכולם ידבקו!" אבל כתוב שזה מיועד למיק וואהן שבסין!" צעקתי למעלה, אבל לא היה ברור מאיפה הקול. היה נשמע כאילו הוא בתוך הראש. "גנבתי אותו, טיפשונת," אמרה מיקורינה, "אבל אם תרצו להציל את הנוכחים, תפתרו את החידה. אם תפתרו נכון, תמצאו את המפתח. אם לא, כל הנוכחים בסרט ימותו! יש לכן שעה עד שהסרט ייגמר. החידה היא זו: אני מחיה, אבל ממית. צבעי הוא לא צבעי האמיתי, אני חי, אבל לא כאני. מי אני? חפשו בחדר. בייי!" היא סיימה. "אוף," אמרה אגתה. "זה כמו משחק ילדים!"

פרק 5- הפתרון?
חשבנו כולנו. בחדר היו מסור, כסא, מנת מיק פלאפל, עציץ עם צמח פלסטיק, תמונה של מיקורינה וצלחת מחמר. חשבנו. "מסור ממית," אמרה בון,"אבל לא מחיה." והיא צדקה. מה יכול להיות? פתאום קפצה טום ואמרה: "רגע, פלאפל מחיה אותי שאני רעבה, וגורם לי למות מרעב לפני האוכל!" היא אמרה וכולנו צחקנו. לפתע אגתה אמרה: "רגע, צמח פלסטיק... יש לי רעיון! צמח אמיתי מחיה, כי הוא נותן חמצן!" ובון המשיכה, "ופלסטיק ממית כי הוא מזהם וחיות אוכלות אותו ונחנקות!" וטום המשיכה, "הוא צבוע, לכן זה לא צבעו האמיתי!" ואני סיימתי, "צמח הוא יצור חי, אבל צמח פלסטיק הוא לא! יש! פתרנו!". כולנו שמחנו. אבל...

פרק 6- מאמץ אחרון
"הסרט!" קראה אגתה. וזה נכון. הסרט כמעט נגמר, וראינו זרועות רובוטיוב עולות מהתקרה ולוקחות את החביות. "אוי לא," חשבנו כולנו. "בון וטום, לכו למיק תיכון וקחו את המכל הגדול והכפפות המיוחדות!" פקדה אגתה. "ונלופי, אנחנו נוציא את האנשים מהאולם!". עשיתי מה שהיא אמרה. אגתה היא החכמה מאיתנו. לקחנו את המפתח, עשר דקות לפעול. טום ובון נעלמו באופק, כי לטום היה נעליים מרחפות בתיק. אני ואגתה עלינו לאולם. כולם ישבו מרותקים למסך, דרוכים לסוף הסרט. עלינו לבמה הקטנה, וצעקנו להם: "תקשיבו! אתם בסכנה! תברחו מהאולם מיד!" . כמה מיקמקים כבר ברחו, וחברותינו בקהל, אירנה, סופיה וטופיפי עזרו לנו לפנות את כולם. האולם התרוקן לאט, וכולנו זירזנו את האנשים. בדיוק אז, בון וטום חזרו, עם הכפפות והמיכל. "מעולה בנות," אמרתי,"שימו את הכפפות וטטענו אותן במיכל. קחו מסיכות," אמרתי והבאתי להן מסיכות הגנה. אגתה המשיכה," הכפפות פועלות לפי המחשבה. תירו על הנוזל הירוק ותעצרו לטעינה מדי פעם. הכי חשוב: אל תגעו בנוזל!". כולנו הנהנו להסכמה. החביות ירדו מהתקרה כמו מלאכים, ובסיום הירידה הייתה ספירה לאחור. "תנעלו את הדלתות!" קראה בון. "אולי לא הדבקתי את כל הקהל, אבל אתן תידבקו לפחות!" שמענו את הקול של מיקורינה. החביות נשפכו. מהרגע שחשבתי לירות עליהן, יצא מטח גז מהכפפה שלי וכיוונתי אותו לנוזל. חלקו התחיל להיעלם. התזנו והתזנו, ושמעתי פתאו קריאה. "עזרו לי!" קראה אגתה. היא היתה לכודה, ונגמר לה הגז בכפפה. השארית האחרונה של המיקורונה נעה לכיוונה, והיא היתה צריכה עזרה.

הסוף של אגתה?
לא ידענו מה לעשות. פתאום עלה במוחי רעיון, לחשתי לטום ובון והן הסכימו. עדיף להדבק כולן מאשר רק אחת. טום ריחפה על נעליה, ולקחה את מיכל הגז באוויר וריחפה איתו מעל אגתה. למרות הגז, הטעינה היא של שתי דקות, והיינו צריכות לפעול מהר. היא זרקה לאגתה את הגז, והיא מיד התחילה להטעין. אני ובון רצנו מאחורי השלולית, ותקפנו אותה מאחור. אגתה הצטרפה בסיום הטעינה, עד שהשלולית נעלמה. "הצלחנו!" קראה אגתה, וחיבקנו אותה חזק. כל הנוכחים, שראו שנגמרה הסכנה, נכנסו לאולם ומחאו כפיים לכולנו.

אחרית דבר
מה יש להגיד? זה היה מטורף. מיקורינה הלכה למיקכלא וכולנו חגגנו בבריכה ביאכטה שלי (יש לי רחוב שלם). עד כאן הסיפור. עד להרפתקאה הבאה...

היי חברים שלי!
קראתם? נהנתם? תכתבו לי!
אתם מוזמנים להשתתף בסיפור הבא, פשוט כתבו בתגובות. המשתתפות, אגתה1232, בון6547 וטום6572 הן הזוכות בהגרלה, יהיו עוד, לא לדאוג:)
שלכם, ונלופי

מוקדש ל אגתה1232, טום6572, בון6547, הנה, קישור, לקהילה, שלי:, 1ונלופי07
4
6
75


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
20/04/2020   17:17 אגתה1232  6
וואי בא לי לקרוא כבר את הסיפור הבא איזה מגניב שבון תתגלה כאחות שלי!
20/04/2020   14:32 1ונלופי07  5
ושכחתי להגיד, יש עוד המשך לסיפור עם גילוי מעניין על אייפון- הזוכה בהגרלה... מה קורה שמסתבר שבון היא אחות של אגתה? ומה הקשר של אייפון לפשע במיק תיכון? את כל זה תגלו בסיפור הבא....
20/04/2020   14:28 1ונלופי07  4
היי שכחתי לציין לצערי זה לכתב אורח
וואי וואי
איזה מיקמקים יצא לי בהגרלה!!!
היצירה הבאה זה לתמונת היום
ומיקמקים פשוט יבואו לביתי
אני רק צריכה תמונה
זהו!
בי
20/04/2020   14:11 תות87676  3
מושלםם
18/04/2020   16:00 בון6547  2
הסיפור היה מושלם ואני אוהבת אותו
18/04/2020   15:58 אגתה1232  1
תודה על ההקדשה! הסיפור מהמם, ואהבתי את הדמות שלי!