קהילה - היצירות של אגתה1232
אגתה1232
137
95

האמת על המשפחה - לכתב אורח 18/04/2020

פרק 1 - התחלה של סרט
היי, אני אגתה, אני לומדת בבית היתומים מיקסקול, יום אחד הלכתי עם חברות שלי: טום, ונלופי, ובון, לסרט שנקרא "מיקמוקי המיקמקוקים". כל המיקמקים צפו בסרט, אני דווקא לא התעניינתי בסרט, הסתכלתי אחורה על כל מי שיושב מאחורי ומלפני משעמום.

פרק 2- מה קורה פה?
פתאום ראיתי מאחורי אנשים לבושים בשחור שנראו מוזרים. פתאום שמעתי את ונלופי צועקת "מה זה?!" ואת בון וטום מתנשפות וצועקות בו זמנים, ואז ראיתי רק שחור, והרגשתי שמרימים אותי. עברה דקה, עד שהרגשתי רצפה. פקחתי את עיניי אבל הכל היה חשוך. "תתחילו למשש את הכל!" צעקתי. "זה מרתף! יש פה המון אבק, והרגשתי מדרגות!" אמרה ונלופי. "יש דלת בקצה המדרגות?" שאלה בון. "אני חושבת, הרגשתי מנעול." אמרה ונלופי. "מנעול? צריך לפרוץ החוצה!" אמרתי ובון הלכה וניסתה לשבור את הדלת עם כל דבר שמצאה. "צעד - צעד, בון. צעד - צעד." אמרתי.

פרק 3 - מתחילים להבין.
"אז מה את חושבת שצריך לעשות?" שאלה בון. "נתחיל בלהבין מי עשה לנו את זה, או, כמו שאני חושבת, מי פיקח על זה." אמרתי. "יפה, יפה, ילדה חכמה!" שמעתי קול אומר בלגלוג. "ממש חכמה!" נשמע עוד קול. "היא לא הבינה את זה קודם?" "מי אתם?" שאלה ונלופי. "יותר נכון לשאול איפה אנחנו." אמר הקול הראשון בלגלוג. "אמרנו ששומרים את המשפט הזה למתי שנתחבא מאחוריהם." אמר הקול השני. "אבל אנחנו מתחבאים מאחוריהם." אמר הקול הראשון, ושני בעלי הקולות יצאו ממחבואם.

פרק 4 - מבינים עד הסוף, האומנם?
"תקשיבו בנות, חיפשתי אתכם זמן רב. ארבע הבנות שלי." אמרה בעלת הקול הראשון ובאה לחבק אותנו, אך ברחנו מיד. "מי את בדיוק? מה קורה פה?" שאלנו כולנו ביחד. "אני ויקטוריה גוניס, אמא שלכן." ענתה האישה.
"אבל אנחנו יתומות." ענינו. "סליחה, הייתי חייבת להחביא אתכן." ענתה ויקטוריה. "ממה?" שאלתי.

פרק 5 - מי הרע?
"ממני." שמעתי פתאום קול. ואיש יצא מאחורי אחת החביות. האיש היה גבוה, רזה, ועם שיער מרוח בשמן עד שכולנו נגעלנו. "בנות, זהו לורנס דוליריס." ענתה ויקטוריה. "הוא רצה לקחת את הכוחות שלכן לפני שתגלו שיש לכן אותם. אז נתתי לו את שלי כדי שאתן תמשיכו להיות עם כוחות. לאגתה יש את כוח המחשבה, היא יכולה להזיז דברים עם המחשבה. לבון יש את כוח השלום, היא משכינה שלום בין כל מי שבמקום שהיא נמצאת. לונלופי יש את כוח הטבע, היא יכולה לגרום לדברים לצמוח, ולאנשים לגדול. לטום יש את כוח החוזקה, היא יכולה לפוצץ דברים פיצוץ גדול או קטן, בהתאם לרמת ההתרכזות שלה." המשיכה. ומה שקרה אחר קצת קשה לתיאור בכתב. אגתה אימצה את כוחה ונגעה בריצפה, ואז ונלופי עשתה כמוה, אז טום, ואז בון. וכולן צעקו: "אחת בשביל כולן וכולן בשביל אחת, קסם לך!" ולורנס התמוטט לרגליהן. הן התחבקו והיו מאושרות.

מוקדש ל בון6547, 1ונלופי07, טום6547, אגתה1232, ליאת, כולם!!!!!!!!!!
2
2
79


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
19/04/2020   12:56 אגתה1232  2
אם אתם עוקבים אחריי תכתבו '"עוקב/ת" בתגובות ואני אעשה לכם עיצוב. אשמח לעשות עיצובים לכל מי שעוקב!!!❤❤❤
19/04/2020   12:46 אגתה1232  1
התחרות שעשיתי לפני שתי יצירות עדיין נמשכת!!!