קהילה - היצירות של זואי4הבובה
זואי4הבובה
561
1176

ראיון מוש + עוגיות מזל + קצת על משפחת מוש 23/04/2020

בוקר טוב מיקמק סיטי!! זאת שוב זואי מוש ( ממשפחת מוש :)
זוכרים את מפגשי פסח? אני ואחותי שיוש היינו במפגש האחרון וישלי שתי תמונות מסיבת הסיום של פסח באי בשרת אננס, אבל הסיבה שלא העליתי את זה, היא שאחרי שהצטלמנו במפגש, אחותי שיוש קבעה לעשות ראיון עם נרולי4 ואני באתי לצלם!!

במקור הראיון היה מצולם בוידיאו לערוץ, אבל הייתה בעייה קטנה עם הסרטון והוא היה מטושטש מאוד. אני למדתי את הלקח שלי ואני עובדת לצלם את הראיונות במיקמק זום. מזל שצילמתי את הראיון בסרטון, כי הוא היה כל-כך מוש שהעתקתי את כל מה שהיה בסרטון ושלחתי לאחותי שיוש. לקח קצת זמן עד שהיא קיבלה את הכל והיה לה זמן, כי היא מאוד בקטע של למידה מרחוק, אבל עכשיו סופסוף זה עלה!!

קישור לראיון בקהילה של שיוש;

ועכשיו לנושא הבא; עוגיות מזל
אני יודעת שהתחלתי עם עוגיית המזל השבועית ולא ממש הצלחתי להקפיד על זה, כי בשבוע הראשון העליתי יותר מעוגייה אחת ונראלי בשבוע השני לא העליתי בכלל, אז הנה שתי עוגיות מזל בשביל לחפות על שבוע שעבר;

עוגייה ראשונה;
אדם שמאמין שהוא יכול - יכול,
אדם שלא מאמין שהוא יכול - כנראה צודק

עוגייה שנייה;
תאמין שאתה יכול
ואתה כבר בחצי הדרך לשם.

בחרתי בשתי העוגיות האלה, כי הן ממשיכות אחת את השנייה. העוגייה הראשונה אומרת בשבילי שאם אני אאמין שאני לא יכולה לעשות משהו, אז כנראה שאני באמת לא יכולה לעשות אותו. אני צריכה קודם כל להאמין שאני יכולה, כדי שיהיה סיכוי שמה שאני רוצה שיקרה יקרה, אבל זה לא מספיק רק להאמין. אמונה זה חצי דרך והחצי השני הוא במעשים. צריך לעשות פעולות שיובילו אותנו למטרה שאנחנו רוצים להשיג.

אם המטרה שלכם היא ראיון עם שי מוש, חפשו "שיוש4מוש" בקהילה וכתבו לה. אם לא יהיו תקלות טכניות, הראיון שלכם אולי אפילו יופיעו בערוץ היוטיוב המשפחתי שלנו!!

אתם רואים שבין העוגיות יש תגובה של לילי32156? היא שאלה;
"מה זה אומר מיקמקי העיר?"
זה התחיל מקבוצת משתמשים שמכירים מחוץ למיקמק והחליטו להקים משפחה גדולה במיקמק ביחד, אבל זה גדל להיות פרוייקט שמזמין משתמשים שלא מכירים אחד את השני מחוץ למיקמק להכיר מיקמקים חדשים ולהיות פעילים יותר במיקמק סיטי. הנה קישור;

https://www.mikmak.co.il/gallery?id=512612&ctgId=0&userId=2806878#headerA

הקישור מוביל ליצירה שאפשר דרכה להירשם לפרוייקט, אבל גם כולל סקר של משפחת מוש שיש כבר זמן מה. אני ומשפחת מוש החלטנו להשאיר אותו פתוח עד שנחזור לשגרה, כדי לאפשר לכמה שיותר מיקמקים להצביע. מצב הקולות מתוך 38 הצבעות;
אבאמיר (אבא-אמיר) מוש - 6
אנימה (אמא-אניטה) מוש - 9
זואי (אני, המאומצת) מוש - 11
שיוש (שי, הסנדוויץ') מוש - 16
ניקי (ניקולאס, הקטן) מוש - 18
אני מזכירה לכם שהשאלה היא את מי אתם רוצים להכיר קודם ולא מי נראה לכם הכי מזניב ושתוכלו להכיר את כולם. אני מזכירה גם שאפשר להצביע לכמה מיקמקים. הנה קצת נתונים על כל אחד מאיתנו שיעזרו לכם בהצבעה;

אבאמיר מוש - עובד במשטרת מיקמק סיטי
אנימה מוש - עושה בייביסיטר למיקמקים
זואי מוש - סיימה לימודים בבית-היתומים מיקסקול בשנה שעברה
שיוש מוש - עושה ראיונות במקום הלימודים במיקסקול השנה
ניקי מוש - עדיין לומד מהסביבה איך לתקשר ומחקה אותם

משפחת מוש - זאת ההזדמנות שלכם לשווק את עצמיכם!!
אמאבא, אני מקדישה לכם את היצירה, אבל תעבירו את זה גם לשיוש וניקי, כי אינלי מספיק מקום בהקדשות. מה שתכתבו בתגובות אני אעלה אחר-כך או מחר-כך או אחרי ביצירה נפרדת. בהצלחה!!

ולקראת סיום - עוד תגובה מהממת ומרגשת של מההגרלה;
לינוי8662 - הסיבה שאני עוקבת אחרי הקהילה שלך היא: בגלל שכיף לי לראות את הקהילה היפה שלך:)

אני ממשיכה את הגרלה מס' 10 - בהגרלה הזאת, עליכם לכתוב בתגובות מה הסיבה שאתם עוקבים אחרי הקהילה שלי ו/או מה הסיבה שלדעתכם כדאי לעקוב אחרי הקהילה שלי. תתחילו את המשפט ב-"הסיבה שאני עוקב/ת אחרי הקהילה שלך..", כדי שאני אדע שאתם כותבים את זה להגרלה. אל תשכחו שבכל דבר שאתם צריכים אני כאן בשבילכם ואני פותחת מוניות לונדון גמבלי קשר אם ישלי זמן :)

נ.ב. מזל-טוב מיקצבעונית!!

מוקדש ל נרולי4, אניטה38, אמירמוש, לינוי8662, מיקצבעונית, 66שיה, קיייט12342, בזוקה1474, מוקי2000, כוכבי350
14
3
221


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
02/05/2020   11:47 מיקצבעונית  3
תודה זואי אהובית ❤
23/04/2020   14:24 אנייפה30  2
מושלם
23/04/2020   13:28 לילי32156  1
מגניב