קהילה - היצירות של זואי4הבובה
זואי4הבובה
561
1176

רעיון לבית ולקהילה ( בהשראת ראיון עם ליאת :) 25/04/2020

סופ"שבוע קסום לכולם!! זאת שוב זואי מוש ( ממשפחת מוש :)

היום אני רוצה לשתף אתכם על רעיון שחשבתי עליו עוד לפני ההסגר. האמת שישלי מלא כאלה, אבל התחלתי להכין להם עיצובים ולהשקיע ורק עכשיו אני מתחילה לחשוף אותם. הרעיונות האלה הם רעיונות לשיפור הקהילה וחווית המשחק במיקמק סיטי. אני אוספת מלאאא רעיונות כאלה, כי גם למנהלים של מיקמק יש כבר הרבה תוכניות לעתיד ויש רעיונות ששווה לשמור לאחר-כך או מחר-כך או אחרי. הם יודעים למה אני מתכוונת, אבל עכשיו ישלי רעיון שעיצבתי ואני רוצה לחשוף בקהילה שלי. מוכנים?

אז הנה הרעיון - תדמיינו טלוויזיה במיקמק שאפשר לראות בה תמונות של יצירות של אחרים עם חיצים של ימינה ושמאלה שאפשר לדפדף בין יצירות. עכשיו תדמיינו שבין החיצים ימינה ושמאלה יש עוד כפתור שאפשר ללחוץ עליו ופותח את היצירה שמופיעה בטלוויזיה בחלון חדש. נכון מזניב?

אני לא מבינה ממש בקודים של משחקי מחשב, בטח שלא של עולמות וירטואלים מורכבים כמו מיקמק, אבל אם זה אפשרי אני בטוחה שזה יהיה מזניב לחלוטין!!

אם זה אפשרי לעשות את זה עם יצירות של תמונה, אולי זה אפשרי לעשות את זה עם יצירות של סרטונים. תדמיינו שיש פליי באמצע הטלוויזיה ואתם יכולים לראות בבית מיקמק אחר סרטונים מהקהילה שלו. נראלי שיהיה ממש מעניין לבוא למשל לבית של חתול2007 עם משפחת מוש ולראות ביחד "המלון של מיקמק". גם אם זה יהיה בלי סאונד, זה יהיה ממש כיף!!

אם כבר סרטונים, מה עם מצגות? זה יהיה כנראה יותר מסובך, אבל אני מדמיינת לזה כמה פתרונות. הפתרון הראשון הוא חיצים בתור המסך שעוברים בין שקופיות. הפתרון השני הוא כמו גלגלת בתוך המסך של הטלוויזיה. אני מדמיינת גם שזה עובר כל כמה שניות לשקופית הבאה, או בלחיצה על מסך הטלוויזיה. זה קצת יותר מסובך, אבל נראלי זה אפשרי וגם יהיה ממש מזניב.

סוג יצירה אחרון - יצירות ללא קובץ / סרטון. איך עושים את זה? אינלי מוש. גם לזה ישלי כמה פתרונות. אפשר להראות במסך את הכותרת של היצירה, שיהיה כתוב על המסך שזאת יצירה ללא קובץ או לעשות מסך מטושטש עם רעש לבן. אני חושבת שיצירות כאלה הן לא פחות חשובות מיצירות אחרות.

רעיונות נוספים בנושא;
1. אפשרות חיפוש בטלוויזיה של 'ערוץ' לפי מספר יצירה.
2. אם מחפשים מספר גבוה מדי יש הערה שהערוץ לא קיים.
3. יצירות שקיבלו מדליות כמו "תמונת היום" או "כתב אורח" או זכו בתחרות כלשהי של הבלוג יופיעו בטלוויזיה עם מדליה זהובה בפינת המסך בצד ימין למעלה.

מצב הקולות בסקר של מוש מתוך 42 הצבעות;
אבאמיר (אבא-אמיר) מוש - 6
אנימה (אמא-אניטה) מוש - 9
זואי (אני, המאומצת) מוש - 16
שיוש (שי, הסנדוויץ') מוש - 16
ניקי (ניקולאס, הקטן) מוש - 19
אתם מוזמנים לכתוב כאן בתגובות את מי אתם מעדיפים להכיר קודם ואם אתם רוצים אתם יכולים לבחור כמה. ברור שיש גם קישור לסקר ביצירה המאוד מוזרה הזאת;

אני ממשיכה את הגרלה מס' 10 - בהגרלה הזאת, עליכם לכתוב בתגובות מה הסיבה שאתם עוקבים אחרי הקהילה שלי ו/או מה הסיבה שלדעתכם כדאי לעקוב אחרי הקהילה שלי. תתחילו את המשפט ב-"הסיבה שאני עוקב/ת אחרי הקהילה שלך..", כדי שאני אדע שאתם כותבים את זה להגרלה. אל תשכחו שבכל דבר שאתם צריכים אני כאן בשבילכם ואני פותחת מוניות לונדון גמבלי קשר אם ישלי זמן :)

מוקדש לואי, חתול2007, ליאון697, נויוש216, האריפוטר98, לין85, גבינות2, אליה8141, מיקה50000, גולימהמיק4
9
2
215


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
26/04/2020   12:09 לילי32156  2
מגניב!!
26/04/2020   11:42 חדקרן4292  1
הסיבה שאני עוקבת אחרי הקהילה שלך היא שאת תמיד עוזרת לכולם ונחמדה ועורכת מהמם