קהילה - היצירות של Rotem013
Rotem013
197
534

אהבה בעקבות המרשמלו- לכתב אורח 12/05/2020

פרק 1
אני וחבריי, גל, יובל ולין, עברנו בזהירות את מגרש העפר החשוך והמלוכלך אל עבר הכיתתית הרועשת, רעשים של צעקות דאגה נשמעו מכיוונה, התקרבנו מהר אליהם, "מה קרה?" שאלתי, "אתם לא תאמינו מה קרה" אמר דין בקול מודאג, "נו, מה קרה?" מיהר יובל חסר הסבלנות להוסיף, "המרשמלו! המרשמלו נעלם!" אמר דין בקול גבוה, "מה?!" אמרנו כולנו יחד, איך זה יכול להיות? חשבתי לעצמי, ואמרתי "מי הביא אותו?", "עדי הביא אותו אבל ברגע שבא הוא נתן לי אותו ביד ושמתי בקערה על השולחן" אמר, גל הרשמי, אמר "נכנס את כולם לכמה דקות, יש לי רעיון", הנהנו להסכמה למרות שכולנו לא באמת ידענו מה הוא מתכנן, גל אמר בקול רם "ילדי כיתה ה'2 כולם לשבת על המחצלת!", כולם התיישבו ואנחנו עמדנו מאחריו, "חברים, אני יודע שאתם מודאגים לגבי המרשמלו, אבל זה לא יגמר כך, נכון, המרכולים נסגרו כבר, אבל יש לי רעיון, אני וחברי הטובים, רותם, יובל ולין נצא למשימה, לחיפוש המרשמלו", אמר ברשמיות, "מבצע מרשמלו! מבצע מרשמלו!" צעקו ילדי הכיתה בשמחה, היינו מופתעים, לין, שמכירה מגיל שנה, הוסיפה "זה יכול להיות קצת מסוכן", אין מה לעשות אני קצת פחדנית, קצת הרבה.
דין תקע בגל מרפק והביט לכיווני, כאילו סימן לו משהו.
"איפה נתחיל?" שאל יובל, "אני חושבת, במדורות אחרות של השכבה", אמרה לין, "רעיון טוב" אמרתי.
פרק 2
יצאנו לדרכנו, הלכנו לכיוון המזרחי של מגרש העפר וניגשנו לכיתה הכי פחות מועדפת עלינו, הכיתה של ציפורה המכשפה שלימדה אותנו שנה שעברה ועכשיו מלמדת אותם, לפני שניגשנו אני ולין הסתכלנו אחת לשניה בעיניים לאות הסכמה,
לין אזרה אומץ והתקרבה אליהם ואמרה "שלום לכם, מה שלומכם?", "בסדר" השיבו באדישות, "יש לכם מרשמלו? לנו אין, הוא נעלם! מישהו לקח אותו!" הוסיפה, "לא, אין לנו, גם לנו לקחו!" ענו, "מממ, מעניין" לין אמרה והעמידה פנים שהיא בלשית, צחקתי בלב, זה מצחיק לראות את זה, "טוב, תודה על המידע", הוסיף גל, "אין בעד מה" אמרו בקול רם לגבינו המתרחקים, "מוזר, דווקא הכי חשדתי בהם" אמרתי, "גם אני" הוסיפו כולם, התקרבנו אל הכיתה השלישית בשכבה ושמענו מהם צעקות "איפה המרשמלו?!", הבנו שגם המרשמלו שלהם נעלם אז לא טרחנו לשאול, התרחקנו לכיוון גן השעשועים שבמרכז השכונה סרקנו את השטח למקרה שהמרשמלו נפל איפשהוא, לאחר סריקה של דקות אחדות כולם הנידו בראש לשלילה, התייאשנו אז התיישבנו על ספסל ויובל ארגן את הפרטים בקול "אוקיי, אז בשכבה שלנו זה לא, בכיתה לא, בסביבה לא, איפה זה יכול להיות?".
פרק 3
לפתע צץ במוחי רעיון, "יש לי רעיון!", כולם הסתכלו עליי בשתיקה, "אבא שלי!" קראתי בקול, הסתכלו עליי לשנייה כדי להבין ואז לין אמרה בקול "נכון! אבא שלך הוא סגן ראש העיר!" הבנים התחילו להבין "נוכל ללכת אליו, להסתכל במצלמות האבטחה!" אמר יובל, "ואז נגלה מי הגנב!" צעקנו כולנו בקול, חשתי תחושת גאווה קטנטנה בליבי. צעדנו לעבר הלשכה של אבי אשר בעירייה, עלינו במעלית הזכוכית העגולה לקומה שלוש שכבר זכרתי מצוין, הגענו לקומה הנכונה וצעדתי בראש וכולם אחרי, הגענו לדלת שכתוב עליה בכתב זהוב ומהודר "אושר לוין, סגן ראש העיר", דפקתי בדלת בנימוס, ואבי אמר בקולו החם והמרגיע "יבוא", ארבעתנו נכנסנו ואבי קם לקראתנו "שלום לכל הנוכחים, רותם, לין, גל ויובל", "היי" הוסיפו השלושה בביישנות למרות שהכירו את אבי מאז שנולדו, "אבא, אין לנו זמן לדבר הרבה, בשתי מילים, המרשמלו נעלם!", "מה?" הופתע אבי, "המרשמלו, המרשמלו נעלם! לא רק שלנו אלא של כל השכבה! אנחנו צריכים להסתכל במצלמות האבטחה בדחיפות" הוספתי במהירות, אבי ניגש מהר אל שולחן העבודה והקליד במהירות "מגרש עפר רחוב השלכת", בין רגע הופיע על המסך מגרש העפר המעט מואר מהמדורות ובצידו התנוססה הכותרת "שבע בערב, מגרש עפר, רחוב השלכת", הבטנו בסקרנות במסך, עד שראינו משהו שתפס את עינינו.
פרק 4
הבטנו אחד בשני, לא האמנו למראה עינינו, שיער תלתלים אדמדם ומשקפיים כחולות , כבר ידענו מי זו, מנהלת בית הספר שלנו, שושי! עוברת עם שלושה שקיות מרשמלו בידיה, היינו בהלם מוחלט, "אבא, תוכל להקליט את זה ולשלוח לי כדי שנוכל לראות את זה שוב?" שאלתי, עדיין מופתעת מהתגלית, "בודאי יקירתי", ענה, הודנו לו ויצאנו ממשרדו.
"אני לא מאמין" אמר גל, "גם אני לא", הוסיפו כולם,"שושי? המנהלת שלנו? איך זה יכול להיות?", התיישבנו על הספסל ויובל אמר בשמחה "איך זה יכול להיות שהיא עברה מצד בית הספר אל המדורות? הרי צריך לאסוף את המרשמלו קודם ואז ללכת לכיוון בית הספר! זה אומר שמישהו הפליל אותה ועבר ליד המצלמות רק כדי שהמצלמה תקלוט אותו!" קפצנו בשמחה לכמה שניות, והתהלכנו ברחוב קצת פחות שמחים "זה עדיין לא אומר שפתרנו את הבעיה" הוספתי בעצב, במבטים עצובים הבטנו ארצה, לפתע לין קפצה! "מה קרה לין?" שאלתי בדאגה, "אני לא מאמינה! עקבות! עקבות רגליים! לפיהן נוכל להגיע אל הגנב!" צעקה בשמחה, "יאוו, נכון!" הוסיף יובל, והתכופפנו למטה והלכנו לפי העקבות במשך דקות אחדות, "העקבות מובילות ל..." הרמנו ראשנו "בית הספר!"
פרק 5
התקרבנו אל השער וסובבתי ראשי אל העקבות "ליני, תצלמי את העקבות האלה, ותזכרו, עקב שפיץ שחוקה מלמטה, סבבה?" שאלתי "סבבה" אמרו חבריי, לין לחצה על הכפתור האדום בטלפון ואורו הבזיק לשנייה, פתחנו בזהירות את שער בית הספר החלוד פתחנו בזהירות, והחלטנו להתפצל "גל ילך עם רותם ואני עם לין" אמר יובל, הנהנו בראשנו, הסמקתי בטירוף, מזל שחושך ואף אחד לא רואה אותי, חשבתי לעצמי וחייכתי חיוך קטנטן, צעדנו אחד ליד השני אל כיוון חדר המורים ומשרדי ההנהלה, בצעדעם קטנים צעדנו אל חדר אב הבית שלפתע מאחורינו נשמעה צעקה נוראה "מה אתם עושים פה?!"
פרק 6
סובבנו את ראשנו במהירות אל עבר מקור הצעקה וראינו את סגנית בית הספר, רוזה, מורידה משערה פאה מתולתלת אדמדמה, אני וגל הסתכלנו אחד לשני, "אני אשאל שוב, מה אתם עושים פה?!", נשמתי עמוק ואזרתי אומץ "את! את גנבת לשכבה שלנו את המרשמלו, הרסת לכולנו את החג!", גל הוסיף "למה? למה הרסת לנו את הכיף? כיף לך לראות שילדים עצובים וסובלים?", "כן, מאוד כיף לי! חה חה חה" הוסיפה בצחוק מרושע, "ועכשיו... כדי שיהיה לי כיף וכדי שלא תוכלו לעצור אותי כנסו לחדר הזה שנייה" הוסיפה, ידענו שאין למה להתווכח ונכנסנו בחוסר רצון פנימה אל חדר סודי אף פעם לא היינו בו, מלא בחבילות מרשמלו, לא האמנו למראה ענינו, "מה אתם בוהים ככה? קדימה תיצמדו לעמוד!", דמעה מלוחה זלגה על לחיי, אף פעם זה לא קרה לי, ניגשנו אל העמוד תוך שאני בוכה ורוזה קושרת אותנו בחבלים אל עמוד גדול, נעלה את הדלת, והשאירה אותנו לבד, שמתי לב שעקבות נעליה היו עם עקב שחוק.
פרק 7
"רותם, רותם?", שאל, "מה?" שאלתי בבכי והסתכלתי אליו "הכל בסדר, אנחנו נצא מפה, אני רק מקווה שלין ויובל בסדר", ניגבתי את דמעותיי ושקעתי במחשבות, עד שקולו המרגיע של גל קטע את מחשבותיי "רותם, למקרה שלא נצא מפה, אני רוצה להגיד לך משהו..." הסתכלי עליו בשתיקה "אני אוהב אותך", הסמקתי כל כך זה משהו שתמיד רציתי לשמוע וחשבתי שהוא רוצה להישאר רק בגדר הידידים, "אני גם אוהבת אותך" הוספתי ברכות "ואני רוצה ש.. שניהיה חברים, את כל כך מצחיקה, חכמה, יפה, ואת גם ממש אמיצה לדעתי", אני אמיצה?! לא נראה לי אבל אם גל חושב גל יודע, "גם אתה, אתה ממש מקסים בעיניי", התקרבנו אחד לשניה בעיניים עצומות לנשיקה ארוכה שלא רציתי שתיגמר, היינו מאושרים כל כך, צחוק מובך התגלגל בינינו, עד שקרה משהו שהפתיע אותנו, העמוד אליו נקשרנו נחצה לשניים והחבלים נקרעו! "יאיי!" צעקנו יחד,
פרק 8
"רותמי? אפשר לקרוא לך רותמי?" שאל גל, "כן" אמרתי מובכת, "אז רותמי, אני חושב שמה שחצה את העמודים, זו הנשיקה שלנו כנראה" הוסיף מסמיק, "יש מצב" אמרתי, "טוב, אנחנו צריכים לחשוב איך לצאת מפה, אנחנו כבר לא קשורים אבל הדלת נעולה" הוסיף, "נכון, ויש לי רעיון איך נברח מפה" עניתי לו, "כן?" שאל, הצבעתי על פתח קטן בתקרה, "רואה? נוכל לצאת משם, אבל זה ממש גבוה ואני לא יודעת איך..." אמרתי בלחש, "אני דווקא יודע, יש פה איזה אלף חבילות של מרשמלו, נוכל לשים אותם בערימה ולטפס למעלה!", הוא תמיד מפתיע אותי בחוכמתו, "צודק לגמרי" אמרתי, התחלנו לעשות ערמה גדולה וכשגמרנו גל טיפס במהירות אל ראש הערמה, הושיט לי יד לעזרה ואני יצאתי ראשונה מהפתח והוא לקח על הדרך גם שלוש חבילות מרשמלו.
פרק 9
לאחר היציאה שמענו את זעקותיהם של יובל ולין שמסתבר שגם היו קשורים לעמוד באחד החדרים, "היי!" צעקנו מעבר לקיר, "הצלחנו להשתחרר, הוספתי "מה? איך? שאלה לין, "בלי שאלות, בסדר, נשמנו ונצמדנו חזק אל הקיר "תתנשקו!".
בתוך החדר יובל ולין הסמיקו והתקרבו אחד לשניה במבוכה, וגם הם התנשקו נשיקה ארוכה והעמוד נחצה, "זהו?" שאלתי מבחוץ, "כן" אמרו יחדיו, "יש לכם שם מרשמלו?" שאל גל, "אממ לא" ענתה לין בעצב, "יש לי רעיון, תזיזו חצי עמוד אל עבר הפתח בתקרה כך שיהיה באלכסון ופשוט תצאו" אמרתי, "אוקיי" ענה יובל, "אמרתי לך או לא אמרתי שאת גאונה?" שאל גל בצחוק "כן כן אמרת, כנראה שאני קצת הרבה חכמה" עניתי בצחוק קטנטן.
יובל ולין יצאו, ורצנו לכיוון המדורה תוך כדי שאנחנו צועקים בשמחה ומבינים מה קרה כאן בעצם, "הבנתי הכל, רוזה תמיד חופרת שהיא אמורה להיות המנהלת, וזאת הדרך להפליל את שושי המנהלת, להתחפש אליה ולהעמיד פנים ששושי עשתה את הפשע", אמר גל, "כן, הצלחנו!" צעקנו בשמחה.
רצנו אל עבר המדורות של השכבה וחילקנו לעל כיתה את חבילת המרשמלו שלה, "אתם ממש חבורת "לא רג"יל, רותם, גל, יובל ולין!" אמר דין, לפתע כולם צעקו בשמחה "לא רגיל! לא רגיל!" חייכנו כולנו בגאווה, אף פעם לא היינו רגילים לאהבה כזו.
פרק 10
כבר למחרת אבי קבע פגישה עם ראש העיר, בה גם חבורתי הייתה ודיווחנו על מה שקרה ומה שרוזה עשתה.
רוזה פוטרה מעבודתה והייתה מפוקחת על ידי המשטרה, שמו לה צמיד שלכל מקום שהיא הולכת השוטרים רואים.

10 שנים לאחר מכן...
היינו חבורת הבלשים המצליחים ביותר בעיר, פתרנו עשרות תעלומות, וכמובן שאני וגל עדיין היינו חברים, וגם יובל הציע ללין חברות, ברור שהיא הסכימה.
ומאז אין גניבות מרשמלו וכולנו חיים ונחיה באושר עד עצם היום ההוא...
אז מקווה לזכות, השקעתי מלא!!! ותודה שקראתם, אשמח שתכתבו לי בתגובות מה דעתכם;)
אוהבת♡

מוקדש לחבורת_"לא_רג"יל"_מהסיפור_שלי:)
99
26
355


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
09/07/2020   20:31 הדס1275 26
איזה סיפור מהמם עם 10 פרקים אתזה אני הכי אהבתי שקתבו את הסיפור מושקע ויפה
04/07/2020   19:17 איילת77777 25
איזה סיפור מהמםםםםם!!!!!!! זה חייב להיות כתב אורח!!!!!!!!!! לא משנה מתייי!!!
02/07/2020   20:52 תמר0021 24
סיפור מהמם הקשבתי ותכנתי
31/05/2020   19:10 זואי4הבובה 23
איזה סיפור מהמם!! אני ממש אוהבת ולמרות שזה לא שגרתי שסיפורים עם נשיקות נבחרים לכתב אורח אני חושבת שלסיפור הזה יש סיכוי טוב להיבחר :)
31/05/2020   18:15 אפרסק81196 22
סיפור יפה מהמם ❤
26/05/2020   17:26 קירקי122 21
סיפור מושי מושי מושי!!!!! זה מושלםם מותחח ויפהה כל כךךך
את חייבת לזכות!
ממני קירקי
26/05/2020   11:20 סטיב562 20
יפה
25/05/2020   23:45 Rotem013 19
היי, בקרוב מודיעים על כתב אורח אני ממש מקווה לזכות, אשמח שתפרסמו את הסיפור שלי, תמליצו על קהילתי או סתם תקדישו לי;)
זה מאוד ישמח אותי ויעזור לי.לכל אלה שרואים אבל לא מגיבים או נותנים לייק: אתם לא חייבים, אבל תחשבו על מי שעמד מאחורי המחשב וחשב, כתב, השקיע שעות והעלה את זה.
אוהבת מלא ומקווה לזכות, רותם
24/05/2020   16:01 נגןאמפי3 18
מושלם!
אין יותר מילים לתאר את זה❤
24/05/2020   15:50 ריקי791 17
מושלמת שאת! את באמת נראת חובבת סיפורים חח
אני ממש רוצה שתיהי כתבת אורחת כדי שכולם יחשפו לכישרון המתפרץ הזה!
בדוק כתבת אורחתתת
ביוששששש
24/05/2020   14:05 תיאודור6 16
לאאאאאאאא אני מת במקום! מה זה?! את מוכנה להסביר לי מה זה הדבר המופלא, מהמם, מצחיק, יפה, מרגש, מותח בקיצור המושלם הזה?! אני לא יכול אני קורא את זה שוב ושוב!
רותמייי את חייבת לקבל כתבת אורחת! חייבת חייבת!
בואו נריע לה! רותם! רותם! כתבת אורחת! כתבת אורחת!
צוות מיקמק יש לי בקשה בשבילכם, אני מכיר את רותם אישית והיא הבן אדם הכי נפלא בעולם הזה, היא מצחיקה, רגישה, וממש אוהבת לקרוא ולכתוב סיפורים! הסיפור הזה חייב להיות בכתב אורח, היא ממש תשמח, תודה מראש.
אוהב מלא, תיאודור
21/05/2020   13:46 שילדרום 15
רותם? את רצינית?! אני לא מאמינה לך! את ברמה של ג'יי קיי רולינג! את כותבת כל כך יפההה
צוות מיקמק אם אתם רואים את זה, אתם חייבים לשים אותה בכתב אורח!
חייבים חייבים! אם היא תיהיה כתב אורח אני אשמח עד השמיים היא ממש מקסימה ומגיע לה:)
רותםםם מילה אחת יש לי "מושלם!!!!!!!!!" חחח
חפרתי ביי XD
14/05/2020   13:45 לידו5031 14
מטורףףףףף
13/05/2020   22:12 חתול2007 13
סיפור מושלם!
13/05/2020   18:55 פוני8954 12
אן מילים יפהה אחי שבעולם
13/05/2020   14:10 715פרפרית 11
סיפור מהמם!!!
13/05/2020   12:23 נהור75 10
אחד הסיפורים הטובים שקראתי, בראבו!!
13/05/2020   09:54 יוסףח10  9
100%
13/05/2020   09:22 kedmix  8
ממש יפה רואים שהשקעת המון
12/05/2020   12:25 דיאספרו123  7
100 מםםם
12/05/2020   12:21 לולהשושה1  6
100מם
12/05/2020   12:14 נדבאיבגי  5
מהמם
12/05/2020   11:56 8קריסטי  4
אומיגאד זה מושלם!!!!!!!!!!
12/05/2020   11:18 אנייפה30  3
סיפור מהמם
12/05/2020   10:59 מגניבוס199  2
איזה סיפור מושלם!!! אהבתי! עם היה המשך הייתי קוראת אותו ואו את אלופה יש בו מתח הכל! אהבתי ומגיע לסיפור הזה לייק ענק!
12/05/2020   10:48 רוז115  1
מ ה מ ם