קהילה - היצירות של מיני1097
מיני1097
106
90

סיפור לכתב אורח- החרם על מאיה 12/07/2020

מעלה בשנית כי המצגת לא עבדה:
סיפור לכתב אורח
החרם על מאיה
פרק ראשון -היכרות עם מאיה-
היי, אני מאיה. אני בת 12 ובתחילת השנה נאלצתי לעבור דירה וכך גם בית-ספר וחברים. אני ממש נרגשת כבר לראות מי יהיו החברות החדשות שלי.
פרק שני -כשהגעתי לבית הספר-
כשהגעתי לבית הספר התישבתי בכיסא של מישהי אחרת...לא ידעתי שהכיסא הזה שלה, פתאום הילדה באה והתחילה לצעוק עלי. נבהלתי ממש וקמתי מהכיסא, הלכתי לשירותים והתחלתי לבכות, ילדה שנכנסה לשירותים שמעה אותי בוכה ושאלה אותי מה קרה, סיפרתי לילדה על מה שקרה עם הכיסא והיא דיברה איתי קצת.
פרק שלישי -מחרימים את מאיה ואת..-
אחרי זה הילדה שצעקה עלי אמרה לכולם לעשות עלי חרם ומי שלא ישתתף יחרימו גם אותו.
כולם הקשיבו לילדה וביום שאחרי באתי לבית הספר וראיתי שכולם מתעלמים ממני ומדברים עלי לא יפה. לא הבנתי מה קרה ולמה לא מדברים איתי,פתאום הילדה שאתמול דיברתי איתה ניגשה אלי לדבר איתי כי היא ראתה שהייתי לבד. אחרי שדיברנו כל ההפסקה הגענו לכיתה. הילדה שעשתה עלי חרם ראתה את הילדה ואותי מדברות ואז החרימה גם את הילדה. הרגשתי לא נעים, כי זה היה באשמתי.
פרק רביעי -הילדה ומאיה מתחברות-
הילדה שדיברתי איתה אתמול נראתה ממש נחמדה והיום רציתי לדבר איתה עוד אז הלכתי לשולחן שלה והתחלנו קצת לדבר, אחרי זה הילדה שהחרימה אותנו אמרה שהשולחן של הילדה קרוב מידי לשולחן שלה ושנלך. אז יצאנו לבחוץ ושאלתי את הילדה איך קוראים לה, היא אמרה לי שקוראים לה דנה ואני אמרתי לה שקוראים לי מאיה. קבענו אחרי הלימודים בפארק כדי שנדבר קצת על דברים ואני
המשך יבוא..
(תכתבו אם אתם רוצים את ההמשך)
ביי;ׂ)

מוקדש ל צוות_מיקמק, כתב_אורח
13
2
100


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
21/07/2020   10:22 שירהטליו  2
תעשי עונה 2 עכשווווו
12/07/2020   16:47 איילת77777  1
וואו איך בא לי המשך!!! הסיפור ממש יפה בינתיים :)