קהילה - היצירות של ליקי55
ליקי55
72
68

המיקמק שהצליח פרק 8 "העונש של מאקר" 02/08/2020

בשעה 08:00 השלישיה התעוררה. קפה הסתכל במיקטוק וראה שפלאפל פתח סוף סוף קבוצה בשבילם "תודה רבה פלאפל" הוא כתב. "להזכירך היום בעשר בבוקר יש לך עונש אצל מאקר" כתב ירחוני. "למה אנחנו מתכתבים שאנחנו באותו חדר?" שאל פלאפל. נכון באמת. אמר קפה במציאות. הוא בדק את תיבת הדואר שלהם וגילה מכתב ממאקר ובמכתב שבו היה כתוב:
קפה היקר,
מכיוון שתפסתי אותך על חם מסתובב בשעות האסורות ברחבי בית היתומים, אתה מקבל עונש. העונש כתוב במכתב. כדי לאשר שקראת את המכתב אנא כתוב את העונש בחזרה אליי. אני הולכת להגיד לך מה "העונש" שלך מכיוון שתפתי אותך דקה לפני החלטתי להקל עליך והעונש שלך הוא: לישון בחוץ על שק שנה לבד.
בהצלחה, מאקר.
קפה סיים להקריא. היא לא כתבה שאסור לך להביא טלפון, תיקח איתך את הטלפון ואז נתכתב במיקטוק. אמר ירחוני. גדול. אמר קפה. "לישון בחוץ על שק שנה לבד" הוא כתב ושלח את זה למאקר. השלישיה התקדמה לכיוון ארוחת הבוקר קפה הסתכל בשעון שלו וראה את השעה 10:00 אני צריך ללכת למאקר. הוא אמר, בסדר ניפגש אחר כך. אמר פלאפל. קפה פנה ימינה לכיוון המשרד של מאקר. הוא מעולם לא ביקר שם. לכן לא ידע איפה זה בדיוק. פתאום הוא ראה שלט שבו היה כתוב "המשרד של מאקר" קפה הבין שהגיע למקום הנכון, הוא פתח את הדלת ונכנס. בוקר טוב קפה. אמרה מאקר. בוקר טוב. השיב קפה. אני מבינה שאתה כבר יודע מה העונש של, האם אני מבינה נכון? אמרה מאקר. בהחלט. השיב קפה. אז מה הוא? שאלה מאקר בחשדנות. לישון בחוץ לבד על שק שנה, כבר כתבתי לך את זה על פתק. השיב קפה. נכון, אבל לא הייתי בטוחה שזה אתה. השיבה מאקר לתשובתו של קפה. אז מה אליי לעשות? שאל קפה. להתייצב בשעה שמונה בכניסה לבית המיקיתומים. אוקיי. אמר קפה. כך אעשה. הוא המשיך ויצא מהמשרד. איזה משוגעת המאקר הזאת. היא לא יודעת להבדיל בין עונש לפרס. כעבור 4 שעות השעה היא שמונה וקפה בדרך ליצאה. הוא ראה מהחלון את האוהל שלו. ערב טוב קפה. אמרה מאקר. ערב טוב. אמר קפה. עכשיו לך לישון באוהל שלך. אמרה מאקר. את הלינה באוהל ואת ההתכתבות של השלישיה אספר בפרק הבא.
4
36


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה