קהילה - היצירות של קלילירי
קלילירי
176
499

ההמשך לסיפור של snowfox1 05/08/2020

היוש אז ההמשך לסיפור ש snowfox1 עשה
פנסי הקריאה את המכתב והיה כתוב בו החללית תמריאה למעלה בחמישי בחמש. הם לא הבינו מה זאת אורת החללית תמריא למעלה היא כל שבוע ממריאה למעלה..........
וכל אחד חזר לעיסוקיו, סנוז המשיך את הסרט "מיק-טיטאניק", ופנסי התכרבלה עם הכרית היוקרתית ואכלה עוגיות והחליטה לראות תוכנית. היא ראתה תוכנית בילוש וכבר בפרק השלישי היא הבינה איך אפשר לפתור את החידה שהייתה בפתק היא ישר קראה לסנוז שיבוא (כי לא היה לא כוח ללכת אליו) ואמרה לו: "עכשיו התחלתי לצפות בסדרת בילוש וראיתי שיש שם משהו דומה לחידה שלנו שמצאנו! היה כתוב שם האוטובוס נוסע בראשון בשעה שלוש". וסנוז שאל "איך זה יכול לעזור לנו בידיוק?" ופנסי אמרה חכה רגע לא גמרתי, והיא הצליחה לפתור את החידה כשהיא הבינה שמשהו כנראה עומד לקרות באותו היום משהו חשוב! שחייב להתכוננן אליו!
"נו טוב שיקרה משהו אני בטוח שהמשהו הזה לא ישנה את העולם כולה או משהו כזה" סנוז אמר וחזר לראות את המיק- טיטאניק שלו!
פנסי שנדהמה ממה שאמר סנוז גם היא חזרה לראות את הסדרת בילוש שלה ולהתכרבל עם הכרית שלה!
ביום אחרי סנוז אמר לפנסי: "אולי הדבר הזה יכול להיות קצת מעניין (וחזר והקדיש את הקצת!) אולי ננסה לפתור את זה אבל רק את זה פנסי שגם היא קצת רצתה לעשות עוד משהו מלבד להתכרבל (למרות שזה היה לה כיף להתכרבל) ולאכול עוגיות (שגם זה היה לה כיף) אז הם חשבו אולי "נשאל מינימיקים אחרים עם יש להם מכתב כזה?"
הציע סנוז, ופנסי אמרה "אולי זה יכולה להועיל" הם הלכו לכל מינימיק ושאלו אותו עם לאחרונה הוא קיבל מתב שלא ידע על מה הוא ולא הבין אותו והם לא מצאו אף מינימיק שנתקל במכתב כזה!
הם התבאסו ופתאום שהגיעו לבית האחרון של המינימיק סלומי הם עברו דרך התחנת חלל כדי לראות מה קורה שם והם ראו שאין שם אף אחד הם חשבו אולי זה קשור לחידה אולי גנבים הולכים לגנוב את החללית כי אף אחד לא יהיה שם! הם דאגו לחללית כי לקח הרבה זמן להכין אותה!
אז הם סיפרו לראש העיר על זה וראש העיר חשב שזו בדיחה אבל בכל זאת קצת דאג אז הוא לא אראה להם את הדאגה! אבל הם הבינו ממנו הוא היה תמיד נראה כמו מישהו שדואג כאשר דאג וזה היה לפעמים משהו טוב ולפעמים לא.
הם חקרו לעומק את המכתב וגילו שיש סמל קטן של חברה על המכתב, זה הייתה חברה שנקראת מיק חלל הם לקחו את המחשב של מיקאוולי ובדקו מה זו החברה הזאת וגילו שזאת חברה שמייצרת כל מיני חלליות לכל מיקמק או מיקמקית שירצו!
והם נזכרו שהם היו חייבים לבוא עם אלכסיס לראות את החללית שנבנת החברה שבנתה את החללית לא הייתה מיק חלל אלא מיק בנייה מהירה. ואז הם הבינו כנראה כי הם לא בנו את החללית הם רוצים לגנוב את החללית ואז ראש העיר יבקש מהם לבנות את החללית שתיהיה בטוחה יותר לא כמו החללית שבנו מיק בנייה מהירה!
וכך הם ידעו בידיוק מה קרה והם אמרו לראש העיר והפעם הוא האמין להם והיה מוכן לזה ובסוף שום חללית לא נגבה, ורא העיר אפילו נתן לחברה מיק חלל לבנות חללית שיהיו שתי חלליות!
ונתן לפנסי וסנוז פרס!
וזהו אני מקווה לזכות למרות שהסיפור די ארוך אבל לדעתי הסיפור מאוד מעניין!
מותח עם כל הדברים שצריכים להיות בסיפור!
טוב אז זהו!

מוקדש ל snowfox1
21
6
346


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
11/08/2020   18:17 לימונענע61  6
ואוו זה סיפור מדהים
05/08/2020   15:11 מומיק48  5
מהמם!
ומעניין!
05/08/2020   14:41 snowfox1  4
וואוו!!! איזה רעיון יצירתי !!
ידעתי שפנסי וסנוז יצילו את החללית :)
יש לך כתיבה מאוד עשירה, נהניתי לקרוא את ההמשך שלך, קלילירי, כל הכבוד וישר כוח!!
:)
מבטיח שתגמלי תגמול על ההשקעה ;)
05/08/2020   14:36 המפכל  3
סיפור מהמם!
05/08/2020   14:27 יפהשלי1040  2
מהמם!
05/08/2020   14:17 המשיח6  1
יפה