קהילה - היצירות של ליעד7412
ליעד7412
80
230

הסיפור שאינו נגמר- המשך לסיפור 05/08/2020

היי חברים!
מה נשמע??
אני סבבה
טוב אז ידידי היקר שועל העלה יצירה של פינה חדשה!
והוו וזאת הצלחה מסחררת!
טוב אז זה ההמשך לסיפור שלי:
*****************************************************
"תביא לי את זה סנוז!" היא אמרה ולקחה את המכתב מסנוז. היא פתחה את המעטפה וקראה: "סנוז ופנסי,
אתם בטח תוהים היכן אלכסיס, טוב אז היא לא נמצאת במקום בטוח. ואם אתם רוצים להציל אותה, טוב אתם פשוט תצטרכו למצוא אותה. ולא כדאי לכם למשוך יותר מדי זמן, כי אחרת..." פנסי וסנוז הסתכלו אחד על השני במבט מופתע. "סנוז זה לא טוב!" פנסי אמרה. "אני יודע אוקי?!" " חייבת להיות דרך שנמצא אותה!"
"רגע..." סנוז תהה, "התיק! מהר תרחרחי אותו!" "אוקי אבל מה זה יעזור לנו?" פנסי שאלה ותהתה, סנוז לא ענה, הוא התחיל לרחרח ופנסי התרחקה ורבצה לה בכרית. "פנסי!" סנוז קרא לה בעצבנות. "מה?" "מה 'מה' תפסיקי להיות עצלנית כבר ותעזרי לי!" הוא אמר בעצבנות ודאגה. "אין לנו מושג כמה זמן יש לנו למצוא אותה או בכלל לגלות איפה היא!" פנסי קמה לעזור ואמרה: "רגע, אני מריחה! מכאן!" השניים רצו לעבר השביל שהוביל ליער. "תראה סנוז! השביל מסתיים כאן, מול היער." סנוז חשב לרגע, ואמר: "אז היא בטח ביער, תמשיכי לרחרח פנסי!" פנסי רחרחה ורחרחה אך היא לא הריחה כלום. "אני לא מצליחה!" סנוז לא ידע מה לעשות, הוא התיישב על השביל, והסתכל על האדמה. ופתאום: "פנסי?" "כן?" "אלה לא הנעליים של אלכסיס?"
היא התכופפה וראתה את העקבות. "סנוז, היא ביער" השניים רצו אל עבר היער בעקבות העקבות של נעליי היוקרה של אלכסיס. הם המשיכו לרוץ ואז הם ראו: "ארנב!" באותו הזמן. "אוו איזה מתוק!" נכון הוא כזה מ... אוי אני לא מאמין!" סנוז אמר במתיקות וחשש.
"מה?" פנסי תהתה "את לא קולטת??" הארנב הזה הוא מלכודת!" מה הסיכויים שמכל הפעמים שהיינו ביער בטיולים, נראה רק הפעם ארנב?" הוא אמר בצדק.
פנסי לא הגיבה, היא פחדה להעליב את הארב.
"קדימה פנסי" "חייבים להמשיך" הוא אמר ברוגע.
פנסי קמה והם המשיכו לרוץ, במשך שתי דקות ואז...
הם ראו טלפון זרוק על הרצפה,פנסי הרימה אותו ואז: "הוא מצלצל!" היא אמרה. לא היה רשום מספר...סנוז לקח את הטלפון וענה בפחד: "ה..הלו?" "הזמן שלכם עומד להיגמר, אם לא תמצאו אותה תוך חמש דקות..." *קול ניתוק* "מהר פנסי! תעלי על הגב שלי!" פנסי עלתה על גבו של סנוז, והוא רץ כמו סוס. "עוד שלושים שניות סנוז!" סנוז התרכז בריצה, ולפתע: "אלכסיס!" הם אמרו.
"קדימה בואי נשחרר אותך!" הם שיחררו אותה ובשנייה האחרונה הם הצליחו לברוח. "סנוז, פנסי! התגעגעתי אליכם, אתם לא מבינים כמה דאגתי!" "גם אנחנו!" הם אמרו. "אפשר לחזור לרבוץ בכרית שלי? אין לי כוח" פנסי אמרה. אלכסיס וסנוז צחקו, הם הלכו לכיוון הבית. כשהם הגיעו, אלכסיס הלכה לנוח וסנוז ופנסי רבצו בכריות שלהם. סנוז המשיך את הסרט בפעם ה 526. ופנסי אכלה את העוגה שלה.
פתאום:
*צלצול בדלת*
"סנוז לך תבדוק מי זה" פנסי אמרה בעייפות.
סנוז התגלגל ונפל מהכרית, ובקושי הצליח לקום.
הוא פתח את הדלת ו...
"מה?" "מכתב?" סנוז אמר.
"מה??" פנסי שאלה בדאגה.
סנוז לקח את המכתב ואמר: "אוי לא, הנה אנחנו מתחילים שוב" פנסי צחקה וגם סנוז צחק
ומסתבר שהמכתב היה לכבוד אלכסיס.
הסוף
*************************************************
מקווה שנהנתם מהקריאה ;)
זה לקח לי מלא זמן, ועוד בניסיון ראשון!
טוב מקווה שזה היה מספיק טוב
יום טוב לכוולם

מוקדש ל snowfox1
8
2
136


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
06/08/2020   10:09 ליעד7412  2
תודה רבה שועל אני מאוד מעריכה את זה :)
05/08/2020   17:40 snowfox1  1
אלכסיס נחטפה?? אוי לא!
למזלנו יש את פנסי וסנוז שמצילים את המצב :)
ראיתי המון סיפורים כבר והסיפור שלך בין הטובים ביותר מבחינת השפה, השקעת בעיצוב ויצא לך מאוד יפה :)
נהניתי לקרוא ומבטיח שתקבלי תגמול על ההשקעה שרואים פה.
:)