קהילה - היצירות של ליקי55
ליקי55
72
68

המיקמק שהצליח-כל הסיפור-לכתב אורח 14/08/2020

פרק 1 קפה וקארל
היה היה פעם לפני עשרות שנים שמיקמק סיטי היתה בת 10 שנים מיקמק אחד שקראו לו קפה קפה היה הבעל של מיקפה, הספרייה הבנק, חדר ההחלפות, בקיצור כל מערב העיר חוץ מעולם הממתקים. הוא היה מיקמק רזה יפה גבוה נחמד מאוד ונדיב. אמו של קפה קראו לה מילקשייק היתה אם חד-הורית כשקפה היה בן חמש היא טסה לכוכב המינימקים ונהרגה בהמראה ולכן קפה גר בבית מיקיתומיםעד גיל 18. הוא כתב את שיר המיקמק שפרסמתי ביצירה הקודמת, הוא המציא את הכדור הפורח את המונית למיליון... אז בקצור חצי ממיקמק הוא ברא. אז בוא נחזור לקפה שעכשיו הוא בן 29. בוקר אחד קפה קם בשעה 06:24 אכל ארוחת מיקבוקר מפנקת. עד שסיים הכול השעה היתה עשרים לשבע קפה חייב להזדרז הוא צריך לקחת מוני למיקניון וללכת ברגל למערב העיר. הוא התקשר לחברת המוניות להזמין את המונית אך מסתבר לו שאין מוניות עד שעה תשע לא נורא הוא חשב לעצמו. קפה תיכנן ללכת ברגל והוא קצת יאחר באיזה חמש דקות נראלי. הוא נמצא בקלאב ופתאום הוא רואה אוטובוס למיליון ישירות למיקפה הוא עלה לאוטובו ונסע אך האוטובוס התעכב בגלל מיקפנצ'ר. לבסוף הוא איחר בעשר דקות לעבודה והופתע לגלות תור ארוך של מיקמקים.
פתאום מיקמק אחד שאל "קפה זה אתה?" כן, אמר קפה. קפה איחר? אוו מיי גוד קפה איחר! קפה איחר! אמר קארל . קארל וקפה היו אויבים מאז שנפגשו. קפה החליט לא להגיב ולדווח עליו לצוות מיקמק. כך קרה שקארל היה צריך להיות בביתו שבוע שלם מיבלי לצאת ומה עם קפה? קפה בדיוק סיים יום עבודה רוך ואמר וואו אילו הימים הכי שקטים בעולם? ואם חשבתם לעצמכם איך קארל וקפה נפגשו התשובה בפרק הבאה.
פרק 2 פלאפל

עשרים שנה לפני הפרק הקודם קפה בדרכו לבית המיקיתומים של מיקמק סיטי. לפתע הוא חשב לעצמו אני עוד לא בבית היתומים אז אולי אני אקנה לעצמי איזה מינימק? קפה החליטכן הוא קנה לעצמו מינימק והמשיך בדרכו לעבר בית המיקיתומים. הוא הלך עם הראש ברצפה הרגיש עצוב ובודד כמה חבל שאמא טסה לכוכב המינימקים ופתאום הוא רואה במיקטלפון שלו הודעה מחברת החחלל של מיקמק ומגלה שאמו הפכה למינימקית. כמה חבל רק תשע שנים ביליתי איתה. כעבור שעה קלה הוא הגיע לבית המיקיתומים ופתאום ראה מיקמק. היי איך קוראים לך? הוא שאל אותו. "פלאפל" אמר פלאפל. רוצה שנהייה חברים? שאל קפה. אחלה. אמר פלאפל. אה ודרך אגב לי קוראים קפה. אמר קפה. הוא ראה עוד מיקמק מזווית העין. היי איך קוראים לך? קוראים לי קארל אמר המיקמק השני. שלום קארל רוצה שנהייה חברים? שאל קפה. רגע מה אתה עושה עם פלאפל? שאל קארל. אנחנו חברים. השיב קפה. אל תתיידד עם הסוג הלא נכון. אמר קארל. אוקי אני לא אתיידד איך אתה הסוג הלא נכון. סינן קפה לעבר קארל. תמיד שנאתי אותו. אמר פלאפל. מעכשיו גם אני שונא אותו. אמר קפה. אני שולח לך בקשת חברות במיקטוק. אמר פלאפל. בסדר. השיב קפה. ומאז אותו יום קפה וקארל יריבים. ופלאפל וקפה חברים.
פרק 3 השלישיה
יום אחד קפה ופלאפל אכלו ארוחת בוקר מפנקת בבית המיקיתומים. בתפריט היה את המאכלים הבאים:
1.מיקפיצה (פיצה)
2. מילקמק (חלב)
3. מיקהמבורגר. (המבורגר)
4. מיקשניצלונים. (שניצלונים)
5. צ'יפס.
ויש עוד הרבה דברים בתפריט לכן לא אתחיל לפרט יותר מדי. בסוף הארוחה הם ראו את האויב שלהם. האויב שלהם היה קארל. המיקמק המעצבן. קפה וקארל היו אויבים מאז הפרק הקודם. פלאפל וקראל היו אוביים מלפני חמש שנים. שלום לצמד חמד הזה שלא נפרד לרגע. לגלג קארל. ושלום למיקמק שלא מפסיק לעצבן. סינן קפה בכעס. פתאום הגיעה מיקמקית מבוגרת שהכריזה כולם לאולם הגדול! כולם לאולם הגדול! פלאפל וקפה היו בדרכם לאולם ופתאום ראו מיקמק אחד. היי איך קוראים לך? שאל פלאפל. לי קוראים ירחוני. השיב המיקמק. רוצה שנהיה חברים? שאל קפה. כן. השיב ירחוני. אני פלאפל וזה קפה . אמר פלאפל לירחוני. מעכשיו אנחנו "השלישיה" הכריז קפה. יאללה. אמרו פלאפל וירחוני. בואו נפתח קבוצה במיקטוק. אמר ירחוני. אחלה. השיב קפה. רעיון טוב. אמר פלאפל.
פרק 4 מנהלת בית המיקיתומים
שלום לכולם. אמרה המיקמקית מהפרק הקודם. אני מאקר. היא המשיכה ואני מנהלת את בית המיקיתומים הזה. אני רוצה להודיע לכם שהוחלט שהשנה לא יום אמץ מינמק לא יתקיים. לכן מי שאין לו מנימק יוכל לקנות רק בחופש הגדול או מתנה מבית המיקיתומים. אני שמחה מאוד לקבל יתומים חדשים והוחלט שהשנה ישנים בחדרים בשלשות. אני לא מחלקת אותם לשלשות אז תתחלקו לבד. אני רוצה לדבר בקשר ליום המיקמק כאן בבית המיקיתומים יש כל יום שלישי יום מיקמק. ובית המיק יתומים רעד מרוב צרחות "יששש" ואחר צרחות שקטטטט ! של מאקר. ואחר מצחוק של מיקיתומים. אני החלטתי שאנחנו חוגגים מעכשיו את ליל כל הקדושים. ואת חג הפסחא והמולד. ושוב בית המיקיתומים רעד מאותם צרחות שהיו קודם אז אני רוצה לאחל לכם שנה מוצלחת!!! שנה מוצלחת גם לך מאקר. כולם אנו.
פרק 5 הנאום של מאקר
כולם לאולם! כולם לאולם! אמרה מאקר. מאקר היתה מנהלת בית המיקיתומים שאותה היכרנו בפרק הקודם. קיבלתי החלטה לקיים כל יום אספה יומית. אמרה מאקר. כל יום בשעה 10:00 נקיים אספה יומית באודיטוריום. אמרה מאקר. באספה אני אכריז על דברים חדשים במקום בזמן ארוחת הבוקר. היא המשיכה. האספות יתחילו מחר ואני רוצה לבשר לכם את הדברים הבאים: ראשית הוחלט בעירייה שאת חלוקת החדרים ראש העיר יחלק., שנית., ניתן לבקש עם מי להיות במיקטוק. שלחו את הבקשות לראש העיר ולאחר שכתב לכם משהו תבטלו את החברות. שלישית. קיבלתי החלטה לקיים השנה טורניר כדורגל. את הקבוצות נחלק שנתקרב לטורניר. והשנה במקום יום אמץ מינימק יהיה שבוע שלם שבו תוכלו לטייל ברחבי מיקמק סיטי. אתם תטילו בשלשות לפי סידורי החדרים. יום מיקצוין ושבוע מיקטוב נתראה בארוחת הערב! סיימה מאקר את דבריה.
פרק 6 סידורי החדרים
אני כותב בקשה לראש העיר שנהייה ביחד בחדר. אמר ירחוני. גם אני. אמר קפה. גם אני. אמר פלאפל. תגידו מישהו רוצה להשתתף בטורניר כדורגל? שאל ירחוני. כן. השיב קפה. וואלה. אמר ירחוני. אני שונא כדורגל. אמר פלאפל. פתאום השלישייה ראתה את קארל מתקרב. שלום לשלישייה הבלתי נפרדת. הוא אמר. ושלום לילד שכל הזמן אומר לנו שלום. השיב קפה. טוב אני הולך מכאן משעמם פה מוות. אמר קארל. ביי ביי קארל. אמר ירחוני. השלישיה התקדמה לעבר לוח המודעות וראו את המודעה הבאה:
סידורי החדרים יפורסמו היום בשעה 16:00
לפרטים נוספים כתבו לראש העיר.
אוקי זה עוד רבע שעה בוא נקווה שאנחנו ביחד. אמר קפה. הלוואי. אמר ירחוני. לפתע ראו מיקמק בוכה. מה קרה ויסטס? שאל פלאפל. עזוב אותי! ויסטס צרח. אוקי. אמר פלאפל. מי זה היה? שאל קפה. זה ויסטס. אמר ירחוני. אחד החברים של קארל. הוא המשיך. טוב לדעת. אמר קפה. השעה חמישה לארבע. אמר ירחוני. מישהו שאל מה השעה? שאל פלאפל. לא אבל מפרסמים עכשיו את סידורי החדרים. וואי נכון. אמר קפה. הם הלכו לכיוון לוח המודעות וגילו שהם ביחד בחדר ושקארל עם ויסטס וג'סי. מי זה ג'סי? שאל קפה. החברה של קארל נראה לי שהוא מאוהב בה. אמר ויסטס. קפה כמעט נחנק מרוב צחוק. טוב דיי! אמר ירחוני בוא נלך להתמקם בחדר שלנו.
פרק 7 אלביס
בסוף הפרק הקודם השלישיה גילתה שהם ביחד בחדר, בנוסף לכך הם גילו שקארל אם ויסטס וג'סי בחדר. השלישה וקארל היו אויבים מאז רגע פגישתם. לא הבנתי למה כל כך שקט פה. אמר פלאפל. כי קארל לא פה. השיב קפה. גם אני לא הבנתי. הוא המשיך. וואי המינימק שלך קפה. אמר ירחוני. מה איתו? שאל קפה. לא נתת לא שם. השיב ירחוני. איפה הוא נמצא. שאל קפה. לא יודע, אני חדש פה ואני מבין שגם אתה חדש. סיים ירחוני את השיחה. ממש פה ליד החדר שלנו. אמר פלאפל. אתה פשוט צריך לפנות שמאלה ביציאה הראשונה. הוא המשיך. תודה פלאפל. אמר קפה יוצא מהחדר ומתקדם לכיוון חדר המינימקים. את החדר הזה הוא הכיר רק לפני פחות מדקה ולא ידע איפה הוא ואיך הוא נראה. קפה ראה שלט על דלת והיה כתוב-"חדר המינימקים" הוא הבין שהגיע למקום. קפה פתח את הדלת וראה ישר את המינימק שלו. הוא החליט לבחור שם למינימק יחד אם חבריו. הוא כתב בקבוצה שלהם "תבחרו אתם שם למינימק" פלאפל אנה מיד. "תקרא לו אלביס" "בסדר" כתב קפה. ומאז קוראים למינימק של קפה אלביס. שלום לקפה שחושב שהוא יפה. אמר קארל. תגיד קארל אתה מפסיק מתישהו לרבוץ בכל מקום? שאל קפה. כן. אמר קארל. אז לך תרבוץ לחברה שלך היא בטח מתגעגעת. סינן קפה בכעס והלך משם. הוא הסתכל בשעון וראה שהשעה היא: 20:30. אוי לא! חשב קפה. כיבו אורות עשיו ואם הוא לא מגיע למיטה עכשיו הוא חוטף עונש. חצוף! קראה מאקר מאחור מחר ב-10:00 בבוקר אתה בשרד אצלי בעונש! אבל אל העונש של קפה אספר לכם בפרק הבא.

פרק 8 העונש של מאקר
בשעה 08:00 השלישיה התעוררה. קפה הסתכל במיקטוק וראה שפלאפל פתח סוף סוף קבוצה בשבילם "תודה רבה פלאפל" הוא כתב. "להזכירך היום בעשר בבוקר יש לך עונש אצל מאקר" כתב ירחוני. "למה אנחנו מתכתבים שאנחנו באותו חדר?" שאל פלאפל. נכון באמת. אמר קפה במציאות. הוא בדק את תיבת הדואר שלהם וגילה מכתב ממאקר ובמכתב שבו היה כתוב:
קפה היקר,
מכיוון שתפסתי אותך על חם מסתובב בשעות האסורות ברחבי בית היתומים, אתה מקבל עונש. העונש כתוב במכתב. כדי לאשר שקראת את המכתב אנא כתוב את העונש בחזרה אליי. אני הולכת להגיד לך מה "העונש" שלך מכיוון שתפתי אותך דקה לפני החלטתי להקל עליך והעונש שלך הוא: לישון בחוץ על שק שנה לבד.
בהצלחה, מאקר.
קפה סיים להקריא. היא לא כתבה שאסור לך להביא טלפון, תיקח איתך את הטלפון ואז נתכתב במיקטוק. אמר ירחוני. גדול. אמר קפה. "לישון בחוץ על שק שנה לבד" הוא כתב ושלח את זה למאקר. השלישיה התקדמה לכיוון ארוחת הבוקר קפה הסתכל בשעון שלו וראה את השעה 10:00 אני צריך ללכת למאקר. הוא אמר, בסדר ניפגש אחר כך. אמר פלאפל. קפה פנה ימינה לכיוון המשרד של מאקר. הוא מעולם לא ביקר שם. לכן לא ידע איפה זה בדיוק. פתאום הוא ראה שלט שבו היה כתוב "המשרד של מאקר" קפה הבין שהגיע למקום הנכון, הוא פתח את הדלת ונכנס. בוקר טוב קפה. אמרה מאקר. בוקר טוב. השיב קפה. אני מבינה שאתה כבר יודע מה העונש של, האם אני מבינה נכון? אמרה מאקר. בהחלט. השיב קפה. אז מה הוא? שאלה מאקר בחשדנות. לישון בחוץ לבד על שק שנה, כבר כתבתי לך את זה על פתק. השיב קפה. נכון, אבל לא הייתי בטוחה שזה אתה. השיבה מאקר לתשובתו של קפה. אז מה אליי לעשות? שאל קפה. להתייצב בשעה שמונה בכניסה לבית המיקיתומים. אוקיי. אמר קפה. כך אעשה. הוא המשיך ויצא מהמשרד. איזה משוגעת המאקר הזאת. היא לא יודעת להבדיל בין עונש לפרס. כעבור 4 שעות השעה היא שמונה וקפה בדרך ליצאה. הוא ראה מהחלון את האוהל שלו. ערב טוב קפה. אמרה מאקר. ערב טוב. אמר קפה. עכשיו לך לישון באוהל שלך. אמרה מאקר. את הלינה באוהל ואת ההתכתבות של השלישיה אספר בפרק הבא.
פרק 9 התכתבות במיקטוק
קפה: מישהו פה מחובר?
פלאפל: אני.
ירחוני: גם אני פה.
קפה: יופי ששניכם מחוברים, רק תחכו שנייה מאקר באה.
פלאפל: משעמם להתכתב בלי קפה.
ירחוני: נכון לגמרי.
קפה: מאקר הלכה אפשר להמשיך.
קפה: כשאני כותב היי זה אומר שמאקר באה.
פלאפל: סבבה.
ירחוני: אהו. (ככה אינדיאנים אומרים שהם מסכימים)
קפה: מאיפה אתה יודע את זה?
קפה: לא שזה באמת מעניין אותי אבל סתם בא לי לדעת.
ירחוני: סבא רבא רבא רבא רבא רבא רבא רבא רבא רבא רבא רבא שלי הוא היה אינדיאני.
פלאפל: באמת?
קפה: אני מאמין לירחוני.
פלאפל: גם אני.
קפה: אז למה אתה שואל?
פלאפל: לא יודע.
קפה היי. (מאקר באה)
קפה: טעות שלי זאת בעצם לא מאקר היא לא עושה קולות מפחידים כאלה)
ירחוני: מאיפה זה בא?
קפה: נראה לי שזה בא מעולם הממתקים.
פלאפל: אני שונא את האזור הנטוש הזה, רק את הממתקים שהם מוכרים אני אוהב.
קפה: זה מתחזק תבואו אליי אנחנו הולכי לברר מה זה.
פלאפל: גם אני שומע את זה עכשיו זה ממש מפחיד.
ירחוני: גם אני
פרק 10 גרולמארט
קפה עומד ליד הדלת של בית המיקיתומים ומחכה לירחוני ופלאפל. הנה אתה. אמר ירחוני. דיי הקולות האלה משגעים לי ת'שכל. אמר פלאפל. לגמרי. אמר קפה. מעניין מי עושה את הקול הזה. אמר פלאפל. יכול להיות שזה קארל, ויסטס וג'סי מותחים אותנו. אמר ירחוני. לא נראה לי. אמר קפה. פתאום הם ראו שלט שבו היה כתוב: "לעולם הממתקים" לשם. צעק פלאפל. וואי זה ממש מתחזק. צעק קפה. ירחוני פתח את הדלת של עולם הממתקים. ערב טוב. אמר בן אדם בעל פרצוף לבן. מי אתה! צעק קפה. אתה זה שעשית את הקולות? שאל פלאפל. בהחלט כן. אמר האיש. קוראים לי גרולמארט. מה אתה זומם? שאל קפה בחשדנות. להרוס את בית היתומים ולהשתלט על מיקמק סיטי! הוא אמר וצחק צחוק מרושע. שלא תעז! צעקו כל הנמצאים בחדר מלבד גרולמארט. ומה ימנע ממני לעשות את זה? שאל גרולמארט ונעלם משם. רגע יש פה פתק. צעק קפה. מה כתוב בו? שאל פלאפל. "השתגרתי כשאמרת במחשבה את המילה פאצ'קארייה ואת שם המקום
פרק 11 הקרב על הבניין חלק א'
קפה עומד ליד הדלת של בית המיקיתומים ומחכה לירחוני ופלאפל. הנה אתה. אמר ירחוני. דיי הקולות האלה משגעים לי ת'שכל. אמר פלאפל. לגמרי. אמר קפה. מעניין מי עושה את הקול הזה. אמר פלאפל. יכול להיות שזה קארל, ויסטס וג'סי מותחים אותנו. אמר ירחוני. לא נראה לי. אמר קפה. פתאום הם ראו שלט שבו היה כתוב: "לעולם הממתקים" לשם. צעק פלאפל. וואי זה ממש מתחזק. צעק קפה. ירחוני פתח את הדלת של עולם הממתקים. ערב טוב. אמר בן אדם בעל פרצוף לבן. מי אתה! צעק קפה. אתה זה שעשית את הקולות? שאל פלאפל. בהחלט כן. אמר האיש. קוראים לי גרולמארט. מה אתה זומם? שאל קפה בחשדנות. להרוס את בית היתומים ולהשתלט על מיקמק סיטי! הוא אמר וצחק צחוק מרושע. שלא תעז! צעקו כל הנמצאים בחדר מלבד גרולמארט. ומה ימנע ממני לעשות את זה? שאל גרולמארט ונעלם משם. רגע יש פה פתק. צעק קפה. מה כתוב בו? שאל פלאפל. "השתגרתי כשאמרת במחשבה את המילה פאצ'קארייה ואת שם המקום
פרק 11 הקרב על הבניין חלק א'
פאצ'קארייה בית המיקיתומים! צעקה השלישיה. ופתאום הם הופיעו במשרד של מאקר. אפשר לדעת מה אתם עושים פה ומאיפה אתם מכירים את המילה פאצ'קארייה? שאלה מאקר. גרולמארט מנסה להשתלט על מיקמק סיטי. השיב קפה לשאלתה של מאקר. רגע מאיפה אתם מכירים אותו? היא שאלה. בזמן העונש שלי שמעתי קולות מפחידים מעולם הממתקים אז ישר כתבתי להם במיקטוק שיבואו אליי והלכנו בעקבות הקולות. השיב קפה. הוא מנסה לתקוף ראשית כל את בית היתומים. אמר פלאפל. אוי לא! צרחה מאקר. אל תדאגי אנחנו נעזור לך לאבטיח את בית היתומים. אמר קפה. תודה רבה. אמרה מאקר. תודיעו לכל המיקמקים לבוא לאולם הגדול יש שם שקיי שנה תישנו בהם. כעבור 5 דקות כל המיקמקים כבר היו באולם הגדול ומעודכנים בסיבה שהם נמצאים שם. איפה מאקר? שאל פלאפל. מאבטחת את הבניין. השיב קפה. תקשיבו אני הולך לעזור למאקר. אמר קפה. אוקיי, אני נשאר פה לשמור על כולם. אמר ירחוני. מצוין. השיב קפה. פלאפל בוא איתי. אמר קפה. תנעלו את כל הדלתות. צרחה מאקר
פרק 12 " הקרב על הבניין חלק ב'
תנעלו את כל הדלתות!!! צרחה מאקר. טוב. השיב קפה. אני הולך לעזור לירחוני עם שאר היתומים. אמר פלאפל. סבבה. אמר קפה. תנו לי את מאקר! נשמע קולו של גרולמארט. תנו לי אותה והבית המיקיתומים יצא ללא מפגע, תנו לי אותה! שאג גרולמארט. לעולם לא! לעולם לא ניתן לך את מאקר!! נשמעו צרחות אדירות מהאולם הגדול. אם עוד לא הבנתם בבית המיקיתומים אהבו את מאקר (מלבד קארל, ויסטס, וג'סי). בוא קפה נלך לאולם, נהיה עם כולם! רוצי! שאג קפה. קפה ומאקר עד רגע בעולם הגדול. בום! הם טרקו את הדלת של האולם הגדול. וואו הייתי בטוח שאתם כבר מתים. אמר ירחוני. אמן שזה יקרה! אמר קארל. בום! בום! בום! הדלת של האולם הגדול נפרצה ובפניה עמד לא אחר מאשר גרולמארט. קסם אהבה! צעק קפה. הוא ידע לעשות את הקסם הזה כבר בגיל שלוש, אך לא יצא לו להשתמש בו. מכיוון שאצל גרולמארט הכל רק שנאה וקנאה קרה אירוע היסטורי: גרולמארט מת! כל הכבוד קפה! כל הכבוד קפה! כל הכבוד קפה! כל הכבוד קפה! כל הכבוד קפה! כל הכבוד קפה! כל הכבוד קפה! כל הכבוד קפה! כל הכבוד קפה! כל הכבוד קפה! כל הכבוד קפה! כל הכבוד קפה! כל הכבוד קפה! כל הכבוד קפה! כל הכבוד קפה! כל הכבוד קפה! כל הכבוד קפה! כל הכבוד קפה! כל הכבוד קפה! כל הכבוד קפה! כל הכבוד קפה! כל הכבוד קפה! כל הכבוד קפה! כל הכבוד קפה! כל הכבוד קפה! כל הכבוד קפה! כל הכבוד קפה! כל הכבוד קפה! צרחה מאקר
7
5
67


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
16/08/2020   14:05 ליקי55  5
אשמח מאוד אם תעקבו אחריי
16/08/2020   14:05 ליקי55  4
תודה רבה רבה רבה רבה רבה רבה לכם
16/08/2020   12:04 פינקי2628  3
זוכה מספר ראשון
15/08/2020   20:41 בומית524  2
אמלה אתה חייב לזכות
15/08/2020   11:40 מנהמנה130  1
יאיי!
אהבתי שפתאום לקראת הסוף מגלים שקפה יודע לעשות כישוף אהבה. איזה יופי זה לקרוא את הכל ברצף ולא פרק פרק. סיפור נהדר!