קהילה - היצירות של לבצבי
לבצבי
31
52

כתב אורח 20/08/2020

הקדמה: כיתתנו ערכה מסיבה שכל אחת היתה צריכה להיות איזה מישהי או מישהו כגון חיילת, אופה, מנהלת, וכו אולם כל הכיתה הכי אוהבת להיות ה"קוסמת" ולכן על ה"קוסמת" עשו הגרלה.
פרק 1
נורא הייתי מרוגשת ששמעתי את קול המורה אומרת שאני זכיתי להיות ה"קוסמת" אולם חברתי הטובה דבורה לא היתה שמחה אלא עם כעס ועצב שהיא לא קיבלה את התפקיד ה"קוסמת" ואני לא ידעתי את זה.
פרק 2
שחזרתי הביתה סיפרתי לאימי שקיבלתי את התפקיד שאני אוהבת היא שמחה כל כך וחיבקה אותי אח"כ הלכתי לחדר שלי לקחתי את הספר קסמים שאימי קנתה לפני מספר חודשים והתחלתי להתאמן.
פרק 3
קרה זה ליום המחרת כיוון שחברתי הטובה דבורה היתה "מלכת הכיתה" היא עשתה עלי חרם לא שיתפה אותי במשחקים לא דיברה איתי ובכלל אמרה לכל בת בכיתה לא לדבר איתי! שחזרתי הביתה פרצתי בבכי וסיפרתי לאימי את כל מה שקרה, ואז היא שאלה אותי למה ניראלי שהיא עושה דבר כזה? עשית לה משהו? רבתם? וכו... ואז היא שאלה אותי שאלה ובגללה הבנתי מה קרה שחברתי דבורה רצתה מאוד את התפקיד(שהיא גם מאוד טוב בתחום הזה) והיא... והיא לא קיבלה אותו!
פרק 4
ביום למחרת ניכנסתי לכיתה בדממה ולא התיחסתי לכל הצעקות כלפי. כעבור חמש דקות הופיע המורה היא התחילה את השיעור ולמדנו את הפסוק "ואהבתך לרעך כמוך", שתמיד תואהב את חברך! חשבתי על זה וניראלי שאחר כך עשיתי את הדבר הנכון, בהפסקה ניגשתי למורה ולחשתי לה שאני רוצה לתת לדבורה את התפקיד אבל אני לא רוצה שהיא תדע מזה, פתאום נכנסה.......... דבורה! דבורה בכבודה ובעצמה, ושמע את מה שאמרתי למורה ואמרה: מה פתאום?! את קיבלת את התפקיד הזה! ואמרתי אז מה אבל אני רוצה לתת לתת לך אותו! היא אמרה לא! אני אמרתי כן! התווכחנו ואז המורה עצרה אותנו ואמרה ששתינו קיבלנו את התפקיד, ואז שתינו אמרנו פה אחד מהההההההההההההההה?! המורה אמרה שזה מגיע לנו כיוון שכל אחת רוצה לתת את התפקיד לשניה!
פרק 5 הסיום
המופע היה נהדר דבורה גם לימדה אותי כמה טריקים.

נ.ב. כיוון שאף פעם לא כתבתי כתב אורח אז אשמח אם צוות מיקמק יקחו את זה וישפרו ואולי גם זה יהיה כתב אורח!
2
1
81


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
13/04/2021   14:26 ליקוש1285  1
יפה