קהילה - היצירות של בונבון822
בונבון822
36
50

סיפור לכתב אורח! מקס והחברים. 25/08/2020

פרק 1-מקס נרשם לתחרות
היה היה ילד בשם מקס. הוא מאוד אהב לגלוש על סקייטבורד, והוא רצה להירשם לתחרות הסקייטבורד כדי להראות לכולם שהוא הכי טוב! דף ההרשמה היה תלוי בספרייה מקס גלש על הסקייטבורד עד לספרייה כשהוא הגיע הוא קרא בקול "יש!" הספרנית אמרה לו "שששש"
מקס רץ והספרנית שוב אמרה לו "אסור לרוץ בספרייה."
ומקס התחיל ללכת לכיוון הדף מקס כתב את שמו ככה "מקס" והתחיל ללכת אל מחוץ לספריה , התחיל לרדת גשם חזק! ולא היה למקס מטריה כי היה אמצע הקיץ!
הוא עדיין המשיך ללכת הוא עשה כמה פעמים אפצי מרוב שהיה לו קר! בדרך הוא חשב שהוא לא יצליח בתחרות לבד! הוא חשב וחשב אבל לא הבין מי יכול לעזור לו!

פרק 2-מקס לא מצליח להירדם
השמש התחילה לרדת והיה ערב , מקס סוף סוף הגיע הביתה , הוא הדליק את החימום להתחמם קצת ושתה תה הוא הרגיש קצת יותר טוב , אבל עדיין קצת מצונן , כשהוא גמר לשתות את התה הכין לעצמו ארוחת ערב הוא הכין חביתה וכוס חלב , כשהוא גמר לאכול את החביתה ולשתות את החלב , הוא היה שבע והלך למיטה הוא סגר את האור ונכנס למיטה , הוא ניסה להירדם אבל לא הצליח , כי כל הזמן חשב למה הוא מרגיש שהוא לא יכול לעשות את זה לבד הוא ניסה לקרוא סיפור והריכוז שלו לא היה בספר אלה בתחרות.

פרק 3-מקס מדבר עם חברים
מקס עדיין לא הצליח להירדם והשחר עלה , מקס הלך להתלבש , ואז הלך למעבדה לשחק עם חברים כשהוא הגיע הדלת החשמלית נפתחה , זואי הסתכלה על השקים בעניים ואמרה "מקס מתי ישנתה בפעם האחרונה?" מקס ענה "לפני יום" גימבו צחק . זואי אמרה "למה?!" מקס ענה "כי התחרות מדאיגה אותי" זואי ענתה "מה מדאיג אותך בתחרות?" מקס שוב פעם ענה "אני מרגיש שאני לא יצליח לעשות את זה לבדי" זואי אמרה "אנחנו נעזור לך!" מקס אמר "באמת? אתם תעשו את זה?" גימבו זואי וסאני אמרו ביחד "כן!"

פרק 4-החברים ומקס מגלים מי נרשם
מקס והחברים יצאו מהמעבדה , והלכו לספרייה כדי לראות מי נרשם , הם עשו תחרות מי יגיע ראשון זואי הגיע ראשונה , היא נכנסה לתוך הספרייה וזואי קראה להם "אתם לא תאמינו מי נרשם!" מקס הסתכל והתחיל להיות חיוור גימבו אמר "קול!" וסאני אמר "ממתי הוא אוהב סקייטבורד!?" זואי אמרה "לא יודעת" מקס אמר "מוזר" וואו וואו וואו כל החבורה היתה מאוד מאוד מופתעת פתאום אלביס בא וזואי צחקה וליטפה אותו .

פרק 5-מי שנרשם לתחרות הוא...
הם עדיין היו מופתעים אלביס היסתכל ונפל אחורה
זה היה...... מונדו! השם היה כתוב כך "מונדווווו"
החברים ומקס חשבו שאולי זו טעות או שזו עוד אחת מהתוכניות של מיקיאוולי להיות ראשת העיר , אבל הם טעו זה בכלל לא היה המונדו של מיקיאוולי הוא היה מיקמק לא מינימיק בלוח המודעות של העיר היה סרטון שמונדו עשה יותר מ10 סלטות על הסקייטבורד! מקס כמעט התעלף כשראה את זה ואמר "אני כמעט לא מצליח 5 והוא עושה 10 בקלות!" כל החברים היו מופתעים זואי אמרה "אל תדאג ננסה לעזור!"

פרק 6-החברים עוזרים למקס
הם חזרו למעבדה כולם מופתעים וסאני ביקש ממקס את הסקייטבורד שלו מקס אמר "למה?" סאני אמר "כי אני אנקה לך אותו וישדרג אותו קצת (היה מותר בתחרות הזאת) הוא הביא לו ובנתיים היה למקס עוד סקייטבורד אז זואי ומקס הלכו לרמפה וזואי התחילה ללמד אותו ממה שהיא יודעת הוא הצליח 8 סלטות בקושי אבל הם המשיכו לנסות! זואי אמרה "לא נוותר" פתאום גימבו בא ואמר "סאני משעמם אותי באתי לפה" זואי אמרה "טוב..." והם המשיכו להתאמן ומקס פתאום הצליח 10! זואי אמרה למקס "רואה צריך רק לעבוד קשה" מקס ענה בחזרה "זואי מונדו עשה את זה בקלי קלות אני הייתי צריך להתאמץ " זואי הפעם לא ענתה מקס שוב אמר "בכל זאת מחר התחרות" זואי אמרה"אז צריך להתאמן עוד" מקס ענה "נכון! והם התאמנו עד 3 בצהרים והלכו לאכול ארוחת צהריים .

פרק 7-החלום של מקס
כשהם גמרו לאכול את ארוחת הצהרים הם חזרו שוב להתאמן עד שהערב הגיע ומקס חזר לבית שלו ואכל שוב אותה ארוחת ערב , חביתה וכוס חלב מקס הלך למיטה סגר את האור ונרדם מקס חלם על מונדו הזה שאומר "רורורורוורורו" מקס אמר בחלום שלו "מה?" מונדו אמר לו "בובובובוווובווו" מקס אמר "אני לא מבין תחזור על זה בבקשה". מונדו אמר "טטטטטט" מקס לא הבין מה זה אומר אבל עלה הבוקר .

פרק 8-מקס מספר לחברים על החלום
מקס סיפר להם על החלום וסאני חשב קצת ואמר למקס "תגיד לי שוב מה הוא אמר לך?" מקס ענה "המילה הראשונה הייתה רו" סאני כתב במחשב ואז שאל שוב "ומה אחרי זה?" מקס ענה "זה היה בו" סאני אמר "אוקי ומה היה האחרון?" מקס ענה "אני חושב ש-טטטט" סאני אמר שהוא יודע כולם שאלו באותו זמן "מה זה?" סאני אמר "אתם תהיו מופתעים אבל זה נכון ,זה היה רובוט" כולם שוב פעם אמרו ביחד "מה?!" מקס אמר "עכשיו הכל מובן!"

פרק 9-התוכנית
מקס אמר להם "יש לי רעיון" כולם אמרו "מה הרעיון?" מקס אמר "נלך להגיד לספרייה" כולם אמרו "רעיון טוב" הם הלכו לספרייה ואמרו לספרנית הספרנית ישר מחקה את השם הזה , כשהם יצאו מקס אמר "לא הייתי עושה את זה בלעדיכם!" וכולם התקרבו לחיבוק קבוצתי אלביס גם נתן חיבוק וכולם צחקו .

פרק 10-הסיום
כולם הלכו לתחרות עם הסקייטבורד כדי לשחק עם שחקנים אחרים! וכמובן שמקס ניצח!

מקווה שאהבתם לקח לי יותר משעתיים לכתוב הכל ולחשוב על הסיפור (:

מוקדש לכולם_באהבה
16
6
83


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
02/09/2020   20:10 חתלתולה333  6
איזה סיפור מדהים!
02/09/2020   14:39 כרמליבלי1  5
יפהה
30/08/2020   09:12 בונוואורו  4
יש רותי כל הכבוד
28/08/2020   08:17 1הופנונג  3
כל הכבוד
26/08/2020   15:45 וואוממי  2
כל הכבוד רותי!!
25/08/2020   16:30 בונבון822  1
בבקשה תגיבו לקח לי המון זמן לעשות את זה!