קהילה - היצירות של צארלי997
צארלי997
42
147

עולם המיקמק המסתורי (לכתב אורח) 25/08/2020

ש האומרים שיש עולם של מיקמק! סיפרתי במחנה יש האומרים שיש עולם של מיקמק! סיפרתי במחנה
ודרך אגב קוראים לי צארלי ואני מקמקית שגרה בעולם הרגיל יצאנו לקמפינג לפני כמה ימים ועכשיו מספרים סיפורים מפחידים ליד מדורה וצולים מרשמלו יאמייי אני סיפרתי שכשהייתי קטנה אמא שלי קראה לי ספר ובוא היה כתוב שיש עולם שאין בו אנשים יש בו רק מיקמקים!
וששם יש המון חברים להכיר וכולם מיקמקים ואפשר לקבל כל מה שרוצים ושיש שם חבורה של אנשים שקוראים להם מנהלי מיקמק אמי ספרה לי שהם מופלאים! ושבעולם המיקמק יש כל מה שתרצה אבל שוכנת שם מיקמקית קטנה בלי משפחה בודדה ובסיפור הזה אתם תדעו איך חייה התהפכו לגמרי למיקמקית הקטנה קראו נעמה והיא אהבה לצייר ולשיר היא התחילה לשיר בבית ולצייר תוך כדי היא אף פעם לא יצאה מביתה אפילו לא הציצה בחלון וכפי שאולי לא הזכרתי היא הייתה יתומה ובגלל זה היא לא יצאה החוצה אמא שלה נשרפה ואבא שלה נטש אותה היא מאוד אהבה את אמא שלה ועל זה היא שרה עכשיו טוב בלי הקדמות וכאלה אני ממשיכה את הסיפור אמרה צארלי ופתאום היא נזכרה באמא שלה טוב נמשיך מחר צעק המדריך של המחנה טוב אמרתי נמשיך מחר

צחצחתי שיניים לבשתי פיג'מה והלכתי לישון בלילה חלמתי על נעמה חשבתי איזה מסכנה אבל זה רק סיפור סמיינתי איך הסיפור ניראה עם הוא אמיתי וכשפתחתי עיניים כבר לא הייתי במחנה ואז ראיתי את נעמה! היא אמיתית חשבתי שזה חלום אז צבטתי את עצמי ולא זה לא היה חלום כולם שם היו מיקמקים אני לא האמנתי למראה עיניי אני בעולם של מיקמק! צעקתי ניגשתי אל נעמה ואמרתי לה היי היא שאלה אותי עם אני רוצה סלפי אמרתי לה ''מה?'' ושאלתי אותה עם היא נעמה מהסיפור שלי ואז היא אמרה ''וואו זאת את!'' כולם הסתכלו אליי ולא הבנתי שאלתי אותה למה הכוונה? והיא ענתה את המצאת אותי! את הסופרת הקסומה!
לא הבנתי מה קרה כולם הריעו לי היא הסבירה לי
שלהיות הסופרת הקסומה זה שאם את מספרת סיפורים או כותבת אותם הם באמת קורים! שאלתי אותה איפה חבריי והיא ענתה שהם בארמון שהמצאתי פינקו אותנו שם ושאלו אותנה עם אנחנו רוצים להישאר התיאצתי איתם והם אמרו שכן הם עברו התעללות ולא טוב להם בעולם הרגיל אז אמרתי גם שכן!
וחיינו עד עצם היום הזה:)

מוקדש לכולם, ולכתב, אורח
14
2
91


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
04/09/2020   19:30 ארטיק20621  2
היי
הסיפור הזה ממש טוב!!!!, כיף ומרגש כול פעם לקרוא אותו, כיף ממש
02/09/2020   20:02 חתלתולה333  1
סיפור ממש טוב!