קהילה - היצירות של קפקייק84
קפקייק84
31
72

יום בחיי רונלד-סיפור לכתב אורח ממני ורוקנירול 05/09/2020

היי כתבתי סיפור עם קפקייק 84 מקווים שתאהבו

תקציר: יש ילד בן 8 והוא נורא אוהב לשיר
אבל יש לו בעיה קטנה...

פרק ראשון-יום בחיי רונלד
שלום קוראים לי רונלד אני ילד בן 8 ואני נורא אוהב לשיר אבל יש לי בעיה קטנה... בבית ספר כולם צוחקים עליי לכן החלטתי לעזוב את המקהלה.. אני פשוט לא יודע מה לעשות מצד אחד אני רוצה לשיר ולהיות בהופעות, אבל אני גם רוצה להיות מקובל ושלא יצחקו עליי בבית ספר, יום אחד רונלד החליט לבוא לחבר הכי טוב שלו טום היחיד שלא צחק עליו ולשאול אותו מה לעשות.. היי טום תקשיה יש לי בעיה אתה יודע שאני נורא אוהב לשיר ורוצה להיות בהופעות אבל מצד שני אני גם רוצה להיות מקובל ושלא יצחקו עליי, מה אתה היית עושה במצב כזה עוזב את השירה ומחליט להיות מקובל או להמשיך עם השירה ולהתעלם שצוחקים עלייך?

פרק שני-טום או שלומי?
אז טום אמר רונלד אני חושב שכדאי שתמשיך עם השירה כי היא עושה לך טוב ותתעלם מזה שצוחקים עלייך יש לך אותי ואני יהיה איתך תמיד. רונלד שקל את החלטתו של טום אבל זה לא היה לו מספיק אז הוא הלך לחבר טוב מהשכונה שלומי, ושאל אותו היי שלומי נכון אמרתי לך שצוחקים עליי בגלל שאני שר בבית ספר? מה אתה היית מעדיף לעזוב את השירה ולהיות מקובל או לעשות מה שאתה אוהב ולהתעלם מזה שצוחקים עלייך?

אז שלומי אמר אני חושב שכדאי לך להיות מקובל ושלא יצחקו עלייך, סך הכל תשיר בבית

פרק שלישי-דעה שלישית
עכשיו רונלד ממש מבולבל הוא לא יודע מה לעשות מצד אחד טום אמר לו לעשות מה שהוא אוהב אבל שלומי אמר לו שכדאי לו להיות מקובל!
הוא היה ממש עצוב לכן הלך לאימו ואמר לה אמא יש לי בעיה טום אמר לי שכדאי לי להמשיך עם השירה ולהיות שמח אבל שלומי אמר לי שכדאי לי להיות מקובל ושלא יצחקו עליי לכן אני צריך דעה שלישית מה את חושבת מה כדאי לי? מתוק שלי אמא שלו אמרה אני חושבת שאתה צריך לעשות מה שטוב לך ומה שאתה באמת רוצה ואם זה לעזוב את השירה ןלהיות מקובל אז לך ותעשה את זה אבל אם אתה רוצה לשיר וזה עושה לך טוב אז תמשיך ותתעלם מזה כי אתה חזק ואתה יכול לעשות את זה!

פרק רביעי-ההחלטה
יום אחד רונלד קם וראה מודעה בדרך לבית ספר והיה כתוב בה תעשה מה שאתה אוהב לא משנה מה! ואז פתאום הוא החליט! כשהוא הגיע לבית ספר והיה צלצול ביקש מהמורה להגיד כמה דברים לכיתה- שלום ילדים בזמן האחרון אם צוחקים עליי על זה שאני אוהב לשיר.. (כולם צוחקים) אבל זה לא משנה לי כי אם אני אוהב את זה אני אעשה את זה לא משנה מה כי אני מחליט מעכשיו והלאה שאם יש משהו שאני אוהב אני אעשה את זה ללא תנאים! גם אם אתם רוצים וגם אם לא! ואז היה שקט בכיתה ואז כולם מחאו כפיים ואמרו לו שהם תומכים בו ושהם צטערים על זה שהם צחקו עליו ומאז והלאה כל אחד עשה מה שהוא אהב ללא תנאים

הסוף

מוקדש ל סטפני2346, קפקייק84, מורנוש1001, אחיה18ר, רוקינרולי, נוי3209, אורי13107, מוצרים123, שפיץ1789, ינשופונת00
7
4
63


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
16/09/2020   17:45 קפקייק84  4
תודה רבה!
16/09/2020   12:53 מיה3362  3
מקסים מושלם אני מתה על הסיפור ממזמן לא שמעתי כזה סיפור מהמם סמתי לייק וגם עוקב ובקיצור סיפור מושלם וגם את מושלמת
06/09/2020   15:36 1odelia  2
מהמם ברמותתתת
06/09/2020   14:06 קקישלנו  1
זה מהמם בטוח יהיה בכתב אורח!

בהצלחה:)