קהילה - היצירות של מיויה5
מיויה5
40
77

סיפור לכתב אורח..... 09/09/2020

הקדמה:
היי תפוחים!! והפעם ספור לכתב אורח חח מקווה שתוהבו אותו ואני לא מעלה הרבה ביגלל שאחרי שאני חוזרת מבית ספר אין לי כוח לעשות דברים חחח טוב תהנו מי הסיפור:)
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
אלברט אלברטוני ודלת הסטרים!!

פעם אחת היה ארנב ששמו אלברט פעם אחד אלברט הלך לטייל וראה דלת קסומה! סקרנותו של אלברט גברה מי רגע לרגע ומיד קרא לחברתו טלילה הארנבת יחד הם ניכנסו על הדלת... פתאום אלברט וטלילה ראו רק לבן ועפרון אלברט אתחיל לצייר גלידה לאכל אותה טלילה איתאקשה שהוא יצייר לה זר פרחים אחרי שגמרו לצייר את מה שרצו הם הלכו כאבור דקות ספורום עגיאו לעיר משונה

פרק2 עיר משונה
אחרי שניכנסו לעיר ראו שיש שם ארנבים בדיוק כמוהם!
הם הכירו מלא חברים והיה להם ממש ממש כייף אחרי זה אלברט שאל את חברו ארנבי שהכיר בעיר איך אני וטלילה נוכל לחזור לעולם שלנו? ארנבי אמר שהוא יודע ומיד יצאו למסא!!!!
אחרי כמה דקות ניהיה לילה והם נעלצו ללכת לישון....
למחרת קמו ואתחילו במסע!
אחרי 20 דקות של הליכה ראו נחל סוער ארנבי עציא שהם הקרשים שהיו ליד הם אבנו גשר ועיברו מהר כי הנהר היה ממש סוער אלברט וטלילה אהבו את הרעיון ואתחילו ליבנות את הגשר שהגשר היה מוכן הם הברו בימהרה והמשיכו אחרי כמה שעות הגיעו ליער אפל ארנבי אמר שהיער לא מפחיד ומסוכן ככה שאפשר להמשיך אחרי שחצו את היער הם עגיאו לדלת...

פרק3 החידה
טלילה שאלה איך כבר עגנו לדלת?
ארנבי אמר ממש לא עגנו נישאר רק חלק אחד על הדלת שומר דרכון ורק מי שיודע את הפיתרון לחידה של הדרכון יכול לעבור בדלת!! ארנבי קרא לדרכון וזאת היתה החידה: 10 דגים היו בים המלח 5 מתו כמה נישארו? אלברט וארנבי לא ידעו את התשובה ואז פתאום טלילה צעקה: אין דגים הים המלח!!!!!!!!!!!!!!!!
הדרכון ממש אופתא כי היא הרישונה שפתרה את החידה לדרכון לא היה ברירה אלה לתת להם לעבור טלילה ואלברט עברו בדלת וניפרדו לשלום הם ארנבי לאחר שטלילה ואלברט חזרו לעולם שלהם טלילה ואלברט סיפרו לחברים שלהם על מה שקרא להם וחברים לא האמינו להם והם חיו באושר ואושר עד עצם היו הזה!

מוקדש ל נחימנחי7.לירלירון1
5
2
86


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
13/10/2020   14:09 קרמי444  2
זאת מאיה עינבר את מקירה אותי ?
10/09/2020   23:25 אמיגוס0987  1
מושלםםםםם