קהילה - היצירות של ליבי2040
ליבי2040
142
278

יום אחד || סיפור לכתב אורח! 10/09/2020

פרק 1 איך הכל התחיל
-------------------------------------------------------------------
שלום לכולם!
קוראים לי שיר! ואני מאוד אוהבת לשחק כדורגל!
למרות שכולם אומרים שזה רק לבנים......
אבל אני בת מיוחדת! אני לא ויתרתי לעצמי והמשכתי לעשות את מה שאני אוהבת! והינה אני היום בקבוצת הליגה! ובואו אני יספר לכם סיפור עם מסר!

פרק 2 אלופת השכונה
--------------------------------------------------------------
תמיד אחרי בית ספר שיחקתי עם אח שלי הגדול כדורגל! ואז גם השכן שלנו שהוא בגילי הצטרף אלינו! ואז עוד שכן ועוד שכן ואפילו גם שכנה! לאט לאט עברו להן שנתיים וניהיתי אלופת השכונה בכדורגל!
ואז ביקשתי מאמא להרשם לחוג כדורגל אבל היא אמרה שהיא ואבא במצב כלכלי בסכום הכסף שהם משיגים..... נורא היתבאסתי אבל אני המשכתי לשחק בגינה כדורגל! ויום אחד בבית ספר.....

פרק 3 לנסות להשתייך
--------------------------------------------------------------
יום אחד בבית הספר הלכתי לבנים אספתי אומץ ושאלתי אותם: "שלום, אני יכולה לשחק איתכם כדורגל?" הבנים אמרו לי: "לא, לכי מכאן"
שאלתי אותם בחזרה: "למה אני לא יכולה לשחק איתכם?" הם ענו לי: "כי את בת!, ובנות לא משחקות כדורגל! רק בנים משחקים! לכי לשחק קלאס עם הבנות!"
אני נורא נפגעתי אבל לא ויתרתי ואמרתי לעצמי בלב: "אני עוד יוכיח להם שכדורגל זה לא רק לבנים!, ושאני לא פחות טובה מהם!" ופתאום צץ לי רעיון בראש....

פרק 4 כוח רצון!
--------------------------------------------------------------
הרעיון שצץ לי היה ממש מבריק! אני פתחתי דוכן ממתקים מצליח! והרווחתי מלא כסף! ואמא הצליחה לרשום אותי לחוג! נורא שמחתי וחיבקתי אותה חזק חזק וכמובן גם את אבא! וכאשר הגעתי לשיעור הראשון ראיתי רק בנים כי כדורגל זה "רק" לבנים!
ונורא התרגשתי! ותפסתי לי פינה עם עוד שתי בנים אבל הם התרחקו ממני! כנראה בגלל שאני בת!
אבל השארתי את זה מאחורי! ואז התחלנו באימון קיבלתי אפילו חולצת כדורגל משלי! והמספר שלי הוא 7! יאאאאאאיייי. היה לי כיף בחוג אבל באמצע החוג אחד מהבנים הפיל אותי על הרגל! וירד לי דם!ונורא כאב לי! רגע יש משהו שלא שמתי עליו לב.....

פרק 5 בכל אמת יש שקר
--------------------------------------------------------------
מסתבר ש "מלך השכבה" רוי נמצא בחוג! והוא זה שהפיל אותי! אני לא מחשיבה אותו כ "מלך" הוא בעניי סתם ילד מפונק! אבל למה הוא מתחזה לילד אחר בחוג כדורגל? בחוג הוא "אומר" שקוראים לא איתי! אבל אני לא מאמינה לו! אז ניגשתי אליו ואמרתי לו: "היי רוי, למה הפלת אותי היום?!" רוי ענה: "א. קוראים לי איתי! ב. זה היה בטעות! וחוץ מזה למה את משחקת כדורגל? כדוורגל זה רק לב..." אני ישר אמרתי: "עליתי עליך!, זה מה שגם אמרת בבית הספר!" רוי אמר לי: "שיר בואי שנייה לצד!" אני הסכמתי! והוא סיפר לי את האמת!
הוא אמר לי: "טוב נו, עלית עליי! אבל יש אמת למה אני מתחזה! אני....אני......אני......בעצם הם..... הם צוחקים עלי! שעוד לא היית בחוג הם צחקו עליי! הפילו אותי! הרביצו לי! ועשו לי מלא דברים רעים.... אז אמרתי להם שאני פורש! ובעצם יצרתי את איתי! כי את איתי מקבלים ואת רוי לא! אני יש הגבתי: "אוי זה נוראי! אני יותר מעדיפה אותך בדמות רוי! אני אשמח להיות חברה שלך! בדמות רוי כמובן!" רוי ענה ושאל: "באמת?!" אני אמרתי חזרה: "ברור"
"ועכשיו תלך לספר להם את האמת! אל תידאג אני אהיה איתך! כי לשקר אין רגליים!"
ולאחר כמה דקות ספורות אני ורוי הלכנו לספר להם את האמת! אמרנו להם שזה לא יפה ולא מכבד שהם ככה יתיחסו אליו! ותנחשו מה! הם אמרו סליחה וקיבלו אותו, כמו שצריך לקבל כל אדם לחברה האנושית

פרק 6 בשורות משמחות ועצובות!
--------------------------------------------------------------
לאחר שש שנים של אימונים בכדורגל התקבלתי לליגה! וגם בהפסקות הבנים קיבלו אותי לשחק איתם!
ואז המאמן שלי אמר לי: "שיר, אני גאה בך על הישגייך! לכן את תשחקי במשחק הליגה!" אני נורא התרגשתי וישר אמרתי: "וואו! תודה רבה רבה איזה בשורות משמחות!" אבל הוא אמר ותיזכר: "שיר אבל אל תישכחי להביא 100 שקל! כי רק כך תוכלי להכנס ולשחק!" אני אמרתי: "אוקי, אין בעיה המאמן!"
בהפסקות בבית הספר הבנים תמיד רצו שאהיה בקבוצה שלהם! כי הייתי יותר טובה מהם! אבל כמובן שבחרתי בקבוצה של רוי! כי רוי הוא החבר הכי טוב שלי! ויום אחד אחרי בית הספר רוי הביא לי מתנה! פתחתי אותה וראיתי שיש שרשרת של לב! נורא התרגשתי ושמחתי! ואמרתי: "רוי, זה ממש מושלם! תודה רבה רבה רבה רבה! אין לי איך לתאר כמה אני אוהבת את השרשרת!" רוי שמח בישביל! והינה הגיע 48 שעות לפני משחק הליגה! אבל אז קרה משהו נורא נורא מצער.......

פרק 7 אלופת הכדורגל!
--------------------------------------------------------------
ההורים שלי שוב היו במצב כלכלי! ואם אני שוב אפתח דוחן יקח לי 3 ימים להשיג סמכום של 100!
והמשחק עוד יומיים! אני לא ידעתי מה לעשות! ופחדתי לספר למאמן שאין לי סכום מספיק! אז הלכתי לרוי ואמרתי לו: רוי, אני לא משתתפת במשחק שבעוד יומיים!" הוא ענה ושאלה: "מה?! למה?!" אמרתי לא: אממ.....זה קצת מסובך להסביר.........." רוי דרש ממני לספר לו מה קרה! אבל אני פחדתי! כי אני לא רוצה לקחת ממנו סכום כסף! כי אם אני יגיד לו שאין לי מספיק כסף הוא ישר יביא לי! ואני לא רוצה! כי בחיים שלי לא לקחתי כסף מאנשים! בדרך כלל אני תורמת!
רוי אמר לי: "שיר, אני דורש ממך לספר לי מה קרה לך! ולמה את לא רוצה להשתתף! הרי זה החלום שלך!"
אני הגבתי: אוקי אוקי, אני יספר לך! אבל.... לא משנה! אז אין לי מספיק כסף בישביל להכנס! למתחם התחרות! אז הוא ישר הגיב: "שיר, אני אביא לך את הכסף!" אני ישר אמרתי לו "לא אין צורך! אני אסתדר" לאחר ריב מוגזם על הנושא.... רוי ויתר ולא הביא לי את הכסף! אבל הוא ממש מתוחכם! הוא העביר קצת כסף מחשבון הבנק של ההורים שלו לחשבון הבנק של ההורים שלי! ואז אמא ואבא שלי אמרו : "שירוש, אנחנו נביא לך 100 שקלים!! אני נורא התרגשתי! וישר חיבקתי אותם ואמרתי: "תודה רבה אמא ואבא!!!! אבל שאלה קטנה, איך השגתם את הכסף?" הם ענו לי: יש שני אנשים נחמדים שתרמו לנו סכום מכובד של כסף! קוראים להם: יפית ושי כהן!" אני אמתי לעצמי: אבל השם משפחה של רוי זה כהן ואלה שמות ההורים שלו! ואז הבנתי שהוא זה שעשה את זה!

פרק 7 אלופת הכדורגל!
--------------------------------------------------------------
כמה דקות לפני תחילת המשחק ניגשתי לרוי ואמרתי לו תודה! ואז דיברנו שתי דקות ולאחר מיכן התחיל המשחק! עד המחצית זה היה 2-2 במחצית השניה זה היה 3-3! ואז היתה לנו בעיטת פנדל! ואני בעתטתי! והייתי בלחץ הסטרי! ורוי עודד אותי מכיסאות הקהל! וזה נתן לי כוח! והתרחקתי קצת מהכדור רצתי בעטתי ו.................................................................................................גוללללללללללללל ולאחר שתי דקות סיימנו את המשחק! והקבוצה שלי ניצחה!! לקחנו את הגביע בגאווה! וכל הקבוצה התנפלה עליי משמחה! ואחר כך הלכתי לרוי להודות לו על כך שנתן לי כוח! והיה לי עתיד גדול מאוד!!! קבוצות מחו"ל קנו אותי ומלא מלא קבוצות! וחצי מסכום הכסף שתרמתי, תרמתי לנזקקים!

פרק 8 לסיום!
--------------------------------------------------------------
ועכשיו אני מבינה כמה זכיתי בחבר נהדר! ולא נתתי לאף אחד לקבוע לי חיים! כי לי יש חיים משל עצמי! ותמיד תזכרו דבר 1 חשוב!
אתם קובעים לעצמכם מה אתם אוהבים ומה אתם לא אוהבים! ולא אף אחד אחר! ותזכרו עוד דבר! לשקר אין רגליים! בסוף יתפסו אתכם משקרים! אז תומרו את האמת! גם אם יכעסו עליכם! ואל תפחדו לספר את האמת!
אוהבת המון!

מוקדש לכולם_באהבה
32
15
105


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
19/10/2020   15:29 בדוח 15
זה סיפור מדהים!!!!
16/09/2020   13:02 אורוויל 14
אמהלה סיפור מהמם!
מסר מדהים!
כל הכבוד!
14/09/2020   18:36 ליבי2040 13
תודה אתם מהממים!!
14/09/2020   15:45 יובל060 12
וואו סיפור מהמם ומדהים
13/09/2020   12:17 שוקו34552 11
מושי
12/09/2020   21:20 אמיר1105 10
מדהים!!
12/09/2020   14:06 יופיזי  9
Amazing
מקווה שזה יתקבל לכתב אורח
11/09/2020   18:55 קפקייק84  8
סיפור ממש יפה!
בהצלחה:)
11/09/2020   15:22 יפיתהמלכית  7
תודה זהה ממש ריגש אותי את מהמהמהת תמשיכי להיות את
11/09/2020   12:23 קקלויי  6
מהמם!!!!!!!!
אבל, אל תעלבי בבקשה, יותר מדי סימניי קריאה.
חוץ מזה הסיפור מושלםםםםםםםםםםםםםם
11/09/2020   10:02 יולי5417  5
ממש יפה זה נכון
10/09/2020   23:46 גיסטיק  4
מושלםםם
10/09/2020   21:13 חתלתולה333  3
מדהים!!!!!!!!
10/09/2020   17:53 סטפני2346  2
וואו חברה שלי שחקה כדורגל היא אלופה אבל פעם הבנים בשכבה אמרו לה שאסור לה לשחק, אפילו שהיא היתה טובה כמוהם ואפילו יותר! ממש מסר מעולה!
10/09/2020   11:04 אורוויל  1
מהמםםם