קהילה - היצירות של 715פרפרית
715פרפרית
173
272

חברה עם כוחות על- סיפור לכתב אורח 19/09/2020

פרק 1. הקדמה-
שלום, שמי מאיה ואני ילדה רגילה לחלוטין. היום לפני חמש שנים בדיוק, הכרתי את החברה הכי טובה שלי- מיקה. אבל רק היום גיליתי עליה סודות ענקיים שמעולם לא ידעתי עליה.
זה התחיל היום בצהרים, כשנפגשנו בפארק. טיפסנו על הסולם שמוביל למגלשה הכי גבוה, הידים של מיקה היו מעט חלקות ובאמצע הטיפוס בסולם היא החליקה ווכמעט נפלה מהסולם. אך משהו החזיק אותה...

פרק 2. לעוף זה נחמד -
מיקה לא נפלה. היא עזבה את הידיים מהסולם ונשארה באוויר. לשניה חשבתי שאני מדמיינת.. לא האמנתי למראה עייני. עצרתי את הטיפוס בסולם והסתכלתי עליה בפחד. אבל היא לא הסתכלה עלי בחזרה. "מיקה, את באמת עפה או שאני מדמיינת?!" קראתי בבהלה. אבל היא לא ענתה לי ולא הסתכלה עלי בחזרה.
"זה קצת מסובך מאיה" היא ענתה לי.
התגלשננו במגלשה והלכנו כל אחת לביתה בבהלה.

פרק 3. השאלה הכי מוזרה ששאלתי בחיים-
יום למחרת נפגשנו שוב. אבל הייתי בטוחה שהמקרה של אתמול היה חלום.
"מיקה, תקשיבי איזה חלום חלמתי אתמול" אמרתי לה "חלמתי שאנחנו הולכות לפארק ואז את כמעט נופלת מהסולם ואז את מתחילה לעוף באוויר ויש לך כוחות על!" סיפרתי. מיקה נראתה מופתעת אך רגועה. "איזה מזל שהיא חושבת שזה סתם חלום." היא לחשה ושחשבה שלא שמעתי.
"מיקה, זה לא היה חלום? יש לך כוחות על?"

פרק 4. הסוד-
"בוודאי שלא!" היא השיבה. "אז מה מילמלת לעצמך?" שאלתי. "חשבת שלא שמעתי שדיברת לעצמך?"
"קיוויתי שלא תשמעי, אבל... שמעת. אז כן, יש לי כוחות על."
הייתי ממש מופתעת.
"מה שאני הולכת לספר לך עכשיו הוא מידע סופר סודי. את מבטיחה שלא תספרי אותו לאף אחד?" שאלה אותי מיקה. "אני מבטיחה!" עניתי.
"ביום הולדת שלי סבתי העניתה לי שרשרת במתנה ליום ההולדת וספרה לי שהשרשרת מאוד מיוחדת. בהתחלה לא הבנתי מה מיוחד כל כך בשרשרת, אבל אחרי שענדתי אותה הבנתי שהיא מאפשרת לי כוחות על ותעופה. כשגילית שמעתי את קולה של סתבתי מדבר: מיקה, השרשרת הזו תעניק לך כוחות על. ואת תצתרכי אותם. מעל העננים נמצא מקום שאף בן אדם לא היה בו. שם שולט מלך שמתכנן להרוס את העולם בקרוב. המשימה שלך היא לעצור אותו בכל דרך אפשרית. ומאז אני מתכננת דרכים להגיע למקום הזה ולעצור את השילטון האכזר."

פרק 5. כמו אסטרונאוטיות-
"מאיה, אני אצתרך את עזרתך במשימה." אמרה מיקה. הסכמתי לעזור. מיקה פתחה את המגירה והוציעה שרשרת נוספת. "קיבלתי עוד שרשרת כוח למקרה שאצתרך עזרה." סיפרה מיקה. "מגניב!" ענדתי את השרשרת וקיבלתי כוחות על! "וואו, זה באמת עובד!" אמרתי בפלא. "כן" השיבה מיקה, והראתה לי את התוכניות למשימה."
"אנחנו הולכות לטוס מעל העננים כמו אסטרונאוטיות ולהלחם בשלטון בעזרת הכוחות. מובן?"
"מובן!" עניתי, ויצאנו למסע.

פרק 6. החברות מנצחת הכל-
עפנו באוויר, וזה היה ממש כיף ומגניב. בשלב מסויים הגענו למקום בו המלך נמצא וראינו את הממלך. הא היהנראה מוזר וקצת מפחיד. היה לו שפם ועיינים מרושעות. "פולשים!" הוא קרא כשהבחין בנו.
השתמשנו בכוחות שלנו, אבל הכוחות שלא היו חקרים יותר. אז עלינו על רעיון גאוני! איחדנו את הכוחות, החזקנו ידיים ואמרנו יחד- "חברות מנצחות הכל!" ויחד ניצחנו את המלך הרע. חזרנו אל כדור הארץ ואיבדנו את הקסם. השרשראות נעלמו, אבל רק קסם אחד נשאר.
הקסם של החברות.

מוקדש לואי
17
5
138


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
04/10/2020   23:14 ALoSh87  5
איזה סיפור מהממיייי מחזיקה לך אצבעותתת
23/09/2020   16:01 איילת77777  4
אומייגד!!!!!! פרפרי הפרפרה הפפריקה! בבקשה תגידי לי איזה סיפור מהמם מרגש וכישרוני קראתי עכשיו!!!!??? את. כתב. אורח .החודש. בדוק!!!!! הסיפור הזה כל כך יפה!!!! יש לך כישורי כתיבה פשוט מעולים!!!! אהבתי ממש את הסיפור!!! אני מאוד מקווה שתהיי כתב אורח!! LOVE איילת77777 :)
נ.ב בבקשה תפרסמו את התגובה הזאת!!!!
21/09/2020   08:29 לוליני10  3
מהמם מרגש מהמם אני בוכה אימלה כמה כישרון יש לך?! אלופה את בטוח מגיעה לכתב אורח שמתי לייק ועוקב
20/09/2020   08:41 יהלי3007  2
סיפור מהמם אהובהה!!
כתב אורחח!!!
20/09/2020   08:11 רוז115  1
מ
מה
מהמ
מהמםםם